{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Carina K
Carina K
Tilmeldt:
4. apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26

Jeg er, -jeg ved ikke hva jeg er?? ;o/ {{forumTopicSubject}}

Nu har vi prøvet at blive gravide i nogen tid. Min veninde kom igår og sagde, at nu havde hun smidt pillerne for en mdr siden og hun er nu gravid....

Blev helt vildt glad på hendes vegne og samtidig lidt småirreteret over at hun snakkede som om, at blive gravid er den letteste ting i verden...

Vi var sammen hele eftermiddagen og snakkede om alt, er virkelig oprigtig glad på deres vegne.

Men som det sidste inden hun går, siger hun: "Nogle par matcher bare ikke så godt og derfor kan det jo godt være svært at blive gravid. Men håber da at det lykkes for jer snart" -Der stod nærmest røg ud af ørerne på mig, men sagde ikke noget. Jeg blev virkelig stødt og sur over hendes kloge ord.

Er det bare fordi jeg føler mig lidt snydt over det var så let for dem?

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men er virkelig glad på deres vegne-samtidig så er jeg i pirrende humør over dette.. Sys bare det hele er noget møg og det er svært at styre følelserne altid... Det ramte nok lidt hårdere end hun mente det...

Hmm, ja jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er, -jeg ved ikke hva jeg er?? ;o/
  • Carina K
    Carina K Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #2   12. feb 2010 Selvfølgelig sys jeg det er øv, at hun er blevet gravid så hurtigt-når nu ikke det vil som jeg vil herhjemme ;o) Men når det så er sagt, så sys jeg det er super for dem og er virkelig oprigtig glade på deres vegne...

    Den ramte bare rimelig hårdt...


  • #3   12. feb 2010 ja, her tog det 10 måneder at blive gravid og jeg synes det var 10 meget lange måneder, specielt når man får nr. to nevø, en veninde bliver gravid og skal giftes, en anden veninde fortæller at nu har hun smidt pillen og 1½ månede efter er hun gravid.. Det er pisse hårdt at stå og være over lykkelig på andres vejne, -selvom man ærligt er så lykkelig på deres vejne, men ens eget ønske er bare lidt større end alle andre smiley ...Mit råd er, at lade den ligge og lad hende sige nogle dumme ting.. hun har ikke stået i din situation og kan ikke sætte sig ind i, hvor energi krævende det er, hver gang man Igen får sin mens og skal holde hovedet kold og tage en dag af gangen!

    Jeg håber det snart lykkes for jer og giv din gravide veninde nogle ekstra krammer med lukkede ører... smiley


  • #4   12. feb 2010 Vil starte med at sige at jeg håber det snart lykkes for jer, for det betyder meget for dig/jer lyder det som.
    Men selvfølgelig bliver man glad for sine veninders vegne, og samtidig misundelig og lidt indebrandt for man selv så gerne vil og det ikke lykkes. Men kan godt følge dig at du bliver stødt over det din veninde fik sagt, og det er også måden det bliver sagt på. Men synes hvis det støde dig så meget som du lægger det ud, så ville det være rigtig godt at konfrontere hende med det. Som fx at sidst gang i snakket sammen var der noget der stødte dig af det hun sagde, og det havde du lige brug for at sige højt for hende for det blev du ked af. Også fordi at få et barn betyder ALT for dig og det ville være noget af det bedste der kunne ske dig nu.
    Knus Daniela


Kommentér på:
Jeg er, -jeg ved ikke hva jeg er?? ;o/

Annonce