{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

? ?
? ?
Tilmeldt:
3. jan 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

P-Sprøjte {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Ville lige høre om der er nogen herinde som har brugt P-Sprøjte?
Da i stoppede med den, hvor længe gik der før jeres krop var tilbage i normalt "tilstand" igen? Jeg stoppede med sprøjten i sommers og har endnu ikke fået min mens..... Rigtig belastende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-Sprøjte
  • #1   10. feb 2010 ja jeg har og det er det værste jeg nogen sinde har prøvet..

    der gik nok omkring 8 mdr før jeg fik min mens der efter.
    og der har været kuk i min mens lige siden. .


  • ? ?
    ? ? Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #2   10. feb 2010 Åhhh det var det jeg frygtede!!!! Min læge tager mig ikke seriøs når jeg beder ham og at tjekke mig. Han har aflyst mine tider 2 gange nu her. Så idag har jeg skiftet læge og hå¨ber den nye vil tage mig seriøst når jeg føler der er noget som det ikke skal være!

    Håber ihvertfald den er på vej, da jeg både har mavesmerter, ømme bryster og en del bumser inden for den sidste uge! Så jeg krydser finger for der er en gang mens på vej... smiley


  • #3   10. feb 2010 Hmm der gik ca. 2-3 mdr. inden jeg fik min igen og så har alt været normalt siden...

  • ? ?
    ? ? Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #5   10. feb 2010 Jeg har tog p-sprøjten i over 6 år, og har kun blødt en enkelt dag. Har ikke haft mens i de 6 år overhovedet. Spurgte tit lægen om det kunne passe, men ja jaaaa det skulle jeg ikke være bange for da kroppen selv regulere det....

  • #6   11. feb 2010 ?? det er rigtigt at man med p-sprøjte kan gå uden mens i mange år..
    men det er så nok også grunden til at du har så svært ved at få mens nu..
    6 år er lang tid med ekstra hormoner i kroppen og bestemt ikke sundt..

    underligt at din læge ikke har sagt til dig at du skulle holde en pause med den sprøjte.


  • ? ?
    ? ? Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #7   13. feb 2010 Min læge forklarede dengang at det var forskelligt fra person til person. Jeg havde aldrig min mens imens jeg tog sprøjten. Har en veninde som også forsøgte sig med den, men hun blødte fra dag 1 og indtil hun stoppede igen..... Har dog hørt at det skulle kunne lade sig gøre at have alm mens en gang om måneden som man plejer!!

Kommentér på:
P-Sprøjte

Annonce