{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Hvad tror i? {{forumTopicSubject}}

Havde ÆL i torsdags (Tog æl-test), havde sex tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag. Tror i at der er stor chance for at jeg er blevet gravid? Desværre havde vi ikke fredag, da manden ikke var hjemme..
Ved godt at der ikke er andet at gøre end at vente og se.. Men krydser fingre, nu jeg tog tests og fandt frem til det gyldne øjeblik! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tror i?
  • Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #1   29. nov 2009 Krydser fingrer for den er der, men det er der desværre ikke nogen som kan svare på lige nu, men chancerne er der.
    Vi havde sex om søndagen, og jeg havde først ægløsning om tirsdagen, og min kæreste var bortrejst hele ugen, men jeg blev gravid alligevel.
    Ægget kan være oppe i en i 2 dage før det bliver udstødt, og sæd kan være oppe i en i 5 dage (egentlig lidt klamt at tænke på).



  • #3   29. nov 2009 Okay.. Venter og ser! Håber snart den er der, vi er nu igang på 7 måned.. Men har hoved oprejst endnu smiley Vil bare gerne nå at ha en "sommerbarn".. Hehe

  • #5   29. nov 2009 Det hedder jo indenfor 48 timer så jeg krydser for jer smiley

  • #6   30. nov 2009 Camilla: Ja, så pt bliver det tidligst et september barn for jer nu, men så længe jeg ikke rammer ind i dec smiley Altså bliver super lykkelig når der er gevinst, men vil helst undgå denne måned smiley

    Michelle: Ja det er jo det. Så det ærger mig lidt at vi ikke var sammen i fredags, men nu må vi se om halv anden uges tid smiley


Kommentér på:
Hvad tror i?

Annonce