{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Lonnie Z.S K
Lonnie Z.S K
Tilmeldt:
9. nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hårfarvning og make-up!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Mig og min mand prøver at blive gravide, og nu må heldet snart komme til os smiley
MEN.. Når jeg engang bliver gravid vil jeg jo stadig gerne se godt ud smiley vil vi alle ikke det? hehe. så har 2 spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med!

(Jeg ved godt at der sådan set ikke er nogle forbud, men anbefalinger)

1. Hårfarvning: Jeg er 'normalt' meget lyshåret, men har i snart 2 år farvet mit hår mørkebrunt. Så i kan vel regne ud en grim udgroning jeg får hehe. så hvor skadeligt er det at farve hår under graviditet? er der noget harfarvning man skal holde sig helt væk fra?? hvad kan der ske barnet???

2. Make up og parfume: Er der noget fraråd og anbefalinger inde for de områder? eller har det ingen betydning??

Ser frem til at høre fra jer! smiley
Mvh. Lonnie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfarvning og make-up!?
  • #1   16. nov 2009 hvad farvning angår er der en tråd længere nede på forsiden smiley her er linket smiley http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=24022

    de anbefaler vidst at man mindsker det mest muligt og at man kun bruger parfuem uden på tøjet hvis man absolut skal bruge det smiley


  • #2   16. nov 2009 Man kalder det anbefalinger, fordi at man ikke kan komme efter de gravide og give bøder og sætte dem i fængsel, selv om man måske burde;/ Nåh man tænker på at de er så strikse med så mange andre ting i systemet;S

    Vi er mange som altid har nydt at se godt ud og pynte os og farve hår og make-up i top osv, men det er bare visse ting man MÅ give afkald/delvis afkald på når man venter sig eller planlægger graviditet. Jeg nød da også at se godt ud inden, men da jeg blev gravid, så følger der ansvar, og jeg gik højest med diverce KEMIKALIER når jeg en sjælden gang var uden for en dør (pga graviditets gener lå jeg "syg" i 4 ½ måned)

    Og sådan set ved vi det jo, så går man ikke ind for at få et sundt barn, ja. Så burde man nok tænke sig om en ekstre gang, inden man planlægger noget som helst eller hvordan det hele nu er som det er. Hvorfor ligne en model til fordel for at gøre sit barn syg, parfume allergi, make-up allergi, allergiger i det hele taget..osv osv.. Hvis man elsker sit barn, kommene barn, så burde man tænke på sit barn.. Man kan altid være bagklog, og hvor er det dog "dejligt" at sidde der, 2 år efter og måtte give sit barn dagens daglige (NØDVENDIGE) dicis dedicen, PGA man 2/3 år inden, tog valget at leve som man plejer.. Og man tænker ikke på at man ved at pynte sig sådan, også fører de problemer videre til børnebørn osv osv, da de arvelige kemikalier vi fører til vores barn , også føres videre i generne længere ude.. Man skal ikke være sippet, og over pylret, og der er jo så meget man ikke "må", men jeg vil mene, at man i denne tid burde vide hvad der er bedst, specielt når det handler om hårfarvning og make-up, som kun er en "luksus" i hverdagen..

    Det var lige en lang smører, men det jeg ville med det, var at sige, jeg synes personligt ikke du hverken skal farve eller gå for meget med make-up. Vi har set for mange grimme tilfælde, så det er bare et godt råd. Og så skal vi slet ikke komme ind på rygning ;S Den snak ville vist blive en del længere..

    Men held og lykke med det hele i hvert fald, håber at uanset hvad, så har du/tænkt godt igennem hvad i vælger smiley

    Knus fra en mor som elsker sin prinsesse meget højt smiley


  • #3   16. nov 2009 Den er ikke stemplet på dig eller nogen, du fik mit svar, og så lige en lang forklaring med i købet;D

  • #4   16. nov 2009 Men har du bestemt dig, og skal du endelig have makeup, så er yves Rocher nok mit bedste bud. Det er fransk og lavet af natur produkter,, ; )

  • #9   17. nov 2009 Hej alle sammen ! tusind tak for jeres råd.
    Jeg har på ingen måde ment det som om jeg var en sminke dåse som bruger make up i lange baner. har nok mere tænkt det som hvis man skulle noget særligt under graviditeten (fødselsdage, kom sammen selskaber osv.) hvad man så kunne bruge af make-up. men vil helt klart gå efter de naturlige produkter! smiley ang. hårfarvning tror jeg at jeg snarest vil tage til frisøren og få farvet det noget lysere med nogle lyse striber, så når jeg en skønne dag bliver gravid, kommer min udgroning ikke til at være så slem, og jeg kan slippe for at farve hår smiley

    - I forhold til rygning er der ingen problemer der, for ryger ikke , og er også stoppet med at drikke!

    Så nu kan det ikke gå for hurtigt hehe.


  • #10   17. nov 2009 Jeg har netop lavet dette emne/indlæg, fordi jeg er MEGET pylret i forvejen med mange ting,. og jeg selvfølgelig kun vil mit ''kommende'' barn det bedste. smiley

  • lars .
    lars . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   17. nov 2009 Hva med henna??? Bare sådan lige et? Det er vel et natur produkt eller?

  • #12   19. nov 2009 Man skal ikke forsøge sig , og afprøve noget i en graviditet. Så hellere holde sig LAANGT væk;)

    Lonnie: Synes det er rigtig fint, og det kan ikke skade i en graviditet og være pylret!! smiley


  • #13   19. nov 2009 der er ammonoak og andre giftige produkter i ALLE hårfarver og det indånder man når man farver hår, det gælder også hvis man farver andres hår. så et godt råd er at lade helt være og leve med sit udseende,, alle gravide er jo smukke på sin egen måde:-)

Kommentér på:
Hårfarvning og make-up!?

Annonce