{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget tager man på?
  • #1   16. jun 2009 ej hvor vildt. gjorde du noget for ikke at få strækmærker ?

  • #2   16. jun 2009 Det er meget forskelligt - nogle tager stort set intet på og andre tager 30-40 kg på... strækmærker er ikke sikkert at man får - det kommer an på hvor smidig ens hud er..
    da jeg var gravid med tvillingerne tog jeg 15 kg på - og jeg fødte dem i uge 28. og jeg fik en hel del strækmærker...


  • #3   16. jun 2009 jeg har abt mig rigtig meget i starten pga opkast. ca. 6,5 kilo og sidst jeg var til jordemoder manglede jeg stadig 1.5 - 2kg før jeg er på min gamle vægt. men tror jeg er ved at være der nu eller lidt over min vægt er i stykker så kan ikkle lige tjekke det.

  • #4   16. jun 2009 smurte du så hver dag eller?

  • #5   16. jun 2009 jeg tog omkring 10 kg på ved min datter, men tabte det hele igen pga. opkast, og endte på min normal vægt 55-60 kg... jeg fik lidt strækmærker, men ikk ret mange heldigvis

  • #6   16. jun 2009 jeg vejdede 57 kg inden jeg blev gravid og 75 da jeg fødte min datter..
    jeg fik ikke ret mange stræk mærker men man kan også få noget i matas der hedder mave creme.. det gør huden mere smidig og så forhindre det kløe på maven..det er super godt..


  • #8   16. jun 2009 Jeg tog 25 kg på, min normale vægt var 54 kg og sluttede på de 79 kg og jeg fik rigtig mange strækmærker over alt sådan set. det er nu 3 ½ uge siden jeg fødte og mangler 14 kg endnu

  • #9   16. jun 2009 Første graviditet tog jeg 16 kg på og strækmærker udover det hele..

    Anden gang tog jeg 18 kg på og et lille strækmærke..


    Er sådan set ligeglad med strækmærkerne.. De bliver næsten usynlige efter et år eller to. Det kan ikke røre mig at ha' bevis på at jeg har født *G*


  • #10   16. jun 2009 Inden graviditet vejede jeg 57 kg og tog på op til 74kg..
    Jeg fik ganske få strækmærker under maven og lidt på lårene..
    Efter fødslen gik der ikke længe.. Havde på 12 dage tabt 13kg og nu 1½ måned efter mangler jeg kun 3½ så er jeg på normal vægt igen smiley


  • #11   16. jun 2009 Jeg vejede 53 kg inden jeg blev gravid og har altid været meget spinkel i det men tog alligevel 30 kg på. Efter 3 mdr havde jeg tabe de 25, men de røg af sig selv så hvis du tager rigtig meget på kan det meget vel være en hel del væske som så rasler af bagefter af sig selv.
    Jeg spiste sundt og har altid elsket at motionere, og har aldrig kunne tage på. Har vejet det samme siden 5 klasse så syntes absolut at jeg gjorde alt for at det ikke skulle ske. Min jordemoder var efter mig og kiggede med rynkede øjenbryn på mig hver gang jeg kom ude fra vægten af fordi det var meget. Men jeg kunne altså ikke gøre for det.

    Efter jeg havde født havde jeg tabt 6 kg.
    10 dage efter havde jeg tabt 16 kg og så røg resten løbende.

    ofte tager dem der er tynde mere på end dem der har lidt mere, fordi de er bedre rustede til en graviditet i forvejen og ikke har brug for en hel masse ting som de tyndes kroppe måske kan have brug for for at kunne gennemføre en tilsvarende graviditet -så de er nødt til at tage lidt flere ting de har brug for.

    min mave er forresten helt smadret af slapt maveskind og 1 million små strækmærker. Total sveske.
    det kommer an på om du arver gode hudgener eller ej og om det er din mors eller fars du har. Så der er ikke andet for end at krydse fingre og håbe.

    de reklamerer med så mange cremer og tjener super fedt på det fordi der er så mange kvinder der er desperate i håbet om at få det væk. Men der er ikke nogle af cremerne der kan komme helt ned i underhuden hvor strækmærkerne bliver til. Det er der huden bliver ødelagt men de kan kun komme ned i overhuden. Ikke engang det mellemliggende stykke


  • #12   16. jun 2009
    Jeg vejede 55kg da jeg blev gravid og 70kg da jeg fødte.

    jeg tamte mig 10kg dagen efter hun kom ud og de 5 kg er væk efter 7 uger nu så er tilbage på 55 kg igen.

    har overhovedet ingen strækmærker fået... smurte mig hver dag med en tyk dove crem.


  • #13   16. jun 2009 Med min datter vejede jeg 48 kg, og kom på på 65. Fik ingen strækmærker.

    Denne her graviditet vejede jeg 55 kg og er 30 uger henne og vejer indtil videre omkring de 65..


  • #14   16. jun 2009 jeg har taget 15 kg på, det med strækmærker er meget arveligt betinget, så se på din mor og du får en god indikator for hvormange/lidt du får. jer har fået 2 på ca 1cm længde, og min mor fik heller ikke nogle da hun fik mig og min søster.

    creme hjælper ikke på andet end velvære.


  • #15   16. jun 2009 Jeg tog 10 kg på da jeg var gravid, men 2 dage efter jeg havde født var de faktisk væk igen.. Jeg fik nogle meget små strækmærker på maven!

  • #16   16. jun 2009 Jeg tog 20 kg på inden der var gået 3 md. ligne noget der var løgn hehe, men det fra person til person hvad jeg har læst

  • #17   16. jun 2009 jeg tabte mig 6 kg de første 3 måneder tog derefter de 6 kg plus 10 kg på, startede på 64 kg endte på 74 kg jeg fik et enkelt lille micro strækmærke over navlen under fødslen ellers intet.. 3 dage efter fødslen var jeg på min normalvægt igen, nu 2 måneder efter er jeg nede på knap 60 kg og har absolut intet gjort for at tabe mig..

    evt. kig mit fotoalbum af maven, her er fra start graviditet til 4 uger efter fødsel.

    men som der er mange der skriver, så er det jo meget forskelligt.


  • #18   16. jun 2009 Jeg vejdede 70 da jeg blev gravid og 99 kg dagen før jeg fødte. Ved ikke hvad jeg lignede, jeg havde SÅ meget væske i kroppen. Halvanden uge efter jeg fødte var jeg nede på 86. Idag bliver Oliver 5 mdr og jeg på 81 så der er et stykke vej endnu. Jeg bøvler stadig utrolig meget med vand i kroppen.
    Jeg fik også rigtig mange strækmærker. Jeg smurte maven hver dag, men har fået at vide flere steder, at du hverken kan gøre fra eller til. Enten kommer de, eller også gør de ikke.


  • #19   16. jun 2009 Jeg vejede 57 kg da jeg blev grávid og tog 23,9 kg på.
    Og jeg mangler 3 kg, mén jeg gør bestemt ikke noget for at tabe mig smiley (Jeg kan ikke tage mig sammen smiley
    Jeg har en veninde tog 40 kg på, hun vejede 49kg. da hun blev gravid.
    To af mine andre veninder, den ene tog 17 på og den anden 10kg---


  • #20   16. jun 2009 jeg vejede 81 kg og da jeg fødte vejede jeg 75 kg og nu 5 uger efter vejer jeg 70 kg og spiser monster meget!!! har ingen strækmærker over hovedet!!

Kommentér på:
hvor meget tager man på?

Annonce