{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Kender i det ? {{forumTopicSubject}}

( For dem der ønsker at blive gravide)

Hej alle sammen .

Ja som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at hører, om i kender til det med at man prøver at blive gravide, men bare uden held :s Jeg stoppede på mine P-piller i slutningen af december (2007) , men er stadig ikke blevet gravid .

Jeg går med tanken om , om jeg overhovedet kan blive gravid . Ved godt at det kommer med tiden - måske . Men har engang haft klamydia , men ved ikke hvor længe jeg havde det før jeg opdagede det :s Så det er lidt noget l... , idet det kan medfører sterilitet . Snøft .

Men min mens. var reglmæssigt til at starte med, men sidste gang fik jeg først min mens efter 1½ mdr og nu er jeg gået 6 dage over tid, indtil videre .

Efter jeg stoppede på mine P-piller, havde jeg min mens. til at starte med , men de sidste par gange har jeg ikke rigtig haft det , har kun haft det "brune" - det der kommer i slutningen af ens mens .

Jeg har tit taget nogle graviditetstest, for at se om jeg var gravid , men hver gang - NEJ smiley Suk . Og det gør så ondt , når man brændende ønsker det .


Synes det hele er så mærkeligt :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det ?
  • #1   23. maj 2008 Jeg har lige smidt mine p-piller her for snart 1½ uge siden, så vi prøver også at blive gravide...

    Men kan lige forestille mig hvordan det må være at gå så længe uden at der sker noget. Men det kan jo ligeså vel ske for mig nu hvor jeg har smidt p-pillerne...

    Håber der snart sker noget for dig smiley


  • #2   23. maj 2008 Heeij annemette .

    Ja, man ved aldrig hvor lang tid der går .
    Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind smiley


  • #3   23. maj 2008 Det er ikke rart, jeg troede her for et par uger siden at jeg var gravid, men det var jeg så ikke, hvilket var skuffende.. Derfor vi har besluttet at droppe p-pillerne smiley

    Men kan godt forstå dig, helt klart...


  • #4   23. maj 2008 ,

  • #5   23. maj 2008 Ja det er virkelig skuffende når man tror man er gravid - og så viser testen bare at man ikke er . Det gør virkelig ondt indeni .

    Men nogen siger at når man ønsker at blive gravid , så kan det udskyde ens mens. og give en graviditetstegn , passer det ?

    Held og lykke til jer også annemette smiley


  • #6   23. maj 2008 Lad være med at tænk på at blive gravid så sku det hjælpe =)



  • #7   23. maj 2008 Jeps, det kan være ren og skær indbildning, det virker underligt, men der er vidst mange der har prøvet det...

    Tusind tak .. Så må vi bare til og lade være med at tænke på det smiley


  • #8   23. maj 2008 mange gange kommer det hvis der sker noget så man kommer til at tænke væk fra baby =)

  • #9   23. maj 2008 Der gik 2,5 år fra jeg smed mine p-piller til jeg blev gravid....

  • #10   23. maj 2008 Så bare rolig, det skal nok komme.... Har også haft klamydia, 2 gange....

  • #11   23. maj 2008 Det er bare svært ikke at tænke på det , når man virkelig ønsker det .
    - Men skal da nok give det et forsøg . igen smiley heh' .

    Til Dena ......
    2.5 år? Jøsses da det var lang tid .
    - Ja håber da på at det kommer smiley Heh' .

    Men det gjorde mig nu ingenting , hvsi det var nu her jeg blev gravid (:''


  • #12   23. maj 2008 hold modet oppe smiley hehe... Der er ikke så meget andet at gøre vel ? .. (;
    Men vil også sige at det er meget svært ikke at tænke på /:


  • #14   23. maj 2008 Hej.
    Hvor er det bare fedt og høre at andre har det lige som en selv. Jeg tog min sidste p-piller den 1 april (sjovt nok) og fik min mess den 4 april og det sluttede så den 9 april, jeg har så ikke haft det siden, troet også jeg var blevet gravid, men nej nej.
    Jeg brænder bare så meget for det, men jeg prøver og lade vær med at tænkte på det, men det er sygt svært.


  • #16   24. maj 2008 ihh altså hvor er det altså dejligt at høre der er nogle der står i ldt samme situation. Men ja jeg er bare endnu længere bagud end jer, jeg vil bare så gerne og nævner baby hver dag og kan ikke vente, men kæresten kan ikke rigtig få sagt de magiske ord: Skat jeg er også "klar" nu så jeg sys du skal smide pillerne.....
    Jeg håber snart det sker!
    Jeg sys bare det er så svært at gå og vente på at få ja næsten grønt lys fra en inden man "må". Jeg HADER altså bare når folk skal bestemme over en.. :0(


  • #17   24. maj 2008 der kan jo gå fra nu og op til 2 år før man ka blive gravid på p.dimser..!! Pga homonerne

  • #18   24. maj 2008 Jaeh det kan gå utrlig lang tid . Det har jeg oss hørt at der kan , men det føles bare som længere tid, når man virkelig ønsker det .

    Men jeg er gået ovet tid igen , som jeg skrev aller først , og det føles som om jeg har mens smerter hele tiden og det gør frygtelig ondt i mit underliv, jeg har koldsved og er svimmel i dag og det føler ikke særlig godt . Har lige været sammen med en veninde , som siger jeg skal tage til lægen på mandag med det .


  • #19   24. maj 2008 Altså man kan jo os udsætte sig ved a tænke på det hele tiden så kan du blive påvirkede og tro man er gravid eller at man ik ka blive gravid.. Hvis du forstår??? jeg kan huske da nike sku "laves" hihi.. Der troede jeg os jeg var gravid hele tiden efter 2 dage Hm hehe... tog flere teste om ugen og til sidst gad jeg bare i og glemte det lidt.. Og så gik der 1½ -2 mrd og så sagde jeg til tommy.. SKal vi ik lige tisse på den her.. bare for sjovt.. Og så var jeg sku gravid..!! Hehe sikke et chok vi fik det var helt vildt underligt..!!

  • #20   24. maj 2008 Ejj hvor underligt .
    - Ja det er nok bare indbildning fordi jeg ønsker det aå meget .

    Men kan man godt indbilde sig det så meget, at det kommer til at gøre ondt, blive svimmel og koldsved ? eller ?


  • Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #21   27. maj 2008 jeg smed først mine p piller her for ca 4 mdrs tid siden. Je ghar haft min alm mens. Og det er jeg ret forbløffet over faktisk. Jeg startede på pillerne fordi det var mega uregelmæssigt, og det var ret belastene. Jeg har dog ikk helt vænnet mig til min nye cyklus endnu da det jo er forskudt en uge nu i forhold til før. Så det er lidt underligt. Men det blir heller ikke bedre af at det igen prøver at rykke sig nogle dage frem allerede. Det gjorde det osse på pillerne, men så rettede jeg lidt op ved at tag ekstra piller de tre/4 sidste dage af den uge hvor jeg havde min mens inden jeg skulle starte på ny pakke.

    Nåh det blev længere end det skulle. bottom line er at selvom det kun er 4 mdr siden føles de længe. Ved godt at der kan gå et år, og folk kommer med alle deres fine og kloge kommentarer om ting man allerede ved. Tina tager tid ja det gør de bestemt. 4 mdr går som sådan meget hurtigt, men når de går uden man blir gravis så går de i den henseende langsomt.


  • #22   1. jun 2008 rart at der er andre som er i den situration, vi har prøvet i 2½ år nu og der sker ikke en skid, er ved at blive sindsyg! Det er utolig svært at blive ved med at vente, når man kan se ens veninder blie gravide ind af en kant. Vi gik til lægen efter 1½ år, men jeg fik bare svaret du er for ung og umoden! F*** hvor blev jeg sur for det er jo min egen beslutning og ikke hendes, har s¨skiftet læge nu og han vil gerne hjælpe, men vi skulle vente 1 år og så komme igen og i det år skulle jeg tage ægløsningsteste og det har vi gjort og der sker stadig ikke noget! Jeg er ved at få pip af alle de gravide maver og barnevogne, for bliver simpelhen sååe knust inden i!

  • #23   1. jun 2008 Føler med dig . HVis jeg havde venter 2½ år, var jeg blevet sindsyg :s
    Synes oss at alle er gravide , men tror oss det er forbi man selv ønsker det så meget, at man kun lægger mærke til dem der er .

    Men tror jeg kender 7 der er gravide og kun 2 af dem var planlagte, de andre var bare "uheld" . Synes ikke det er retfærdigt -.


  • #24   5. jun 2008 nej nemlig sådan har jeg det også, min bedste veninde har lige fået en abort og min svigerinde har lige fået lavet ne 2 abort i år, sys nogen gange det er så uretfærdigt!!! Bliver både sur og ked af det for jeg sys sq vi kæmper

Kommentér på:
Kender i det ?

Annonce