{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.980 visninger | Oprettet:

Anette N
Anette N
Tilmeldt:
2. maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

øh, mærkelig blødning? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

mig og min kæreste har længe forsøgt at blive gravide, dog uden held på noget tidspunkt. smiley vi har lige været på skiferie i Norge i en uge, og jeg var "heldig" at få min menses en uge inden. dvs. den stoppede omkring den 14/1 og vi rejse den 17/1.
vi hyggede så deroppe om tirsdagen den 19/1, og torsdag aften får jeg så en forskrækkelse... jeg bløder? ganske let, men tager alligevel bind på.
Fredag tror jeg så det er stoppet om morgenen, men må lidt senere ud og skifte trusser og have bind på igen, pga. blødning stadig.
idag søndag bløder jeg stadig, det er friskt blod, og meget slimet (ligesom det gennemsigtige ved ÆL, bare med blod i).

hvad pokker er der lige sket? :S har ALDRIG oplevet at bløde under ÆL før, og heller ikke pletblødninger der varer så længe og med "så meget" blod :S

bør jeg kontakte lægen?

Mvh Anette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øh, mærkelig blødning?
  • #1   27. jan 2016 Det er ikke noget at kontakte lægen for med mindre det fortsætter meget længe og bliver voldsomt.

    Det KAN være en blødning der er kommet fordi ægget sætter sig fast, men det kan ligeså vel være en følsom slimhinde pga for voldsom sex, eller lignende.


  • Minie M
    Minie M Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 1
    #2   25. apr 2016 Hej Tøsser.

    Jeg har brug for jeres viden.

    D. 14-04-2016 fandt jeg ud af jeg er gravid.

    D.23-04-16 begyndte jeg først at få brunt udflåd, derefter meget mørk blod. Men ingen former for smerter. Jeg var på hospitalet d. 24-04-2016 og blev skannet men ingen fostre at se. Idag d. 25-04-2016 bløder jeg forsat men meget lidt og heler ingen smerter. Jeg ringede til hospitalet for at få svar på HCG tallet ved første blod prøve den siger 491. Jeg skal igen have taget blodprøve d. 27-04-16 forhåbentligt stiger det. Er der nogen af jer der har været igennem noget af det samme som mig???

    Jeg har været gravid før og fik en sund og rask dreng. Men har slet ikke været igennem noget af det samme.


Kommentér på:
øh, mærkelig blødning?

Annonce