{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.325 visninger | Oprettet:

Har nogle erfaringer med lignende ?? {{forumTopicSubject}}


Hej piger!

Jeg er død forvirret . Jeg havde forventet mens dag i lørdags d. 1 august..
Lige siden jeg var 13 har min cyklus været mega stabil og selv da jeg gik ned med stress for et par år siden kom den på klokkeslettet.. Har altid fået min mens ved første toiletbesøg om morgenen.. den har ALDRIG slået fejl! Selv da jeg forrige vinter stoppede med p'pillerne pga noget forsøg med min migræne, kom min mens helt normalt -Hvor vildt det så end lyder! og så plejer jeg at bløde meget meget kraftigt de første 2-3 døgn.. skal altså skifte tampon normalt hver 2-3 time.
MEN altså . forventet mens i lørdags d.1 august. Om fredagen d 31 juli fik jeg en smule brunligt udflåd.. Dette forttsatte om lørdagen - stadig svagt. fortsatte om søndagen.. Søndag aften fik jeg en lille blødning sammen med brunligt udflåd. Jeg får normalt mens smerter i mave og læn aftenen inden jeg får min mens. her i søndags fik jeg smerterne 15-20 minutter før blødningen kom.. Alle dage siden søndag har jeg måske i gennemsnit blødt max en tampon i døgnet.. og det er jo absolut ingenting? - i forhold til min normale mens.. - blødningen er idag stort set stoppet helt!
I ugen op til mens havde jeg mange psykiske graviditetstegn såsom ekstrem træthed, humørsvingninger, glemsomhed og var meget overfølsom.. det var faktisk kæresten der gjorde mig obs på dette... Har haft en pletblødning ca en uge efter ÆL..



Sidst jeg testede i lørdags d. 1 august på forventet mens dag var den negativ.. og da jeg begyndte at bløde søndag tænkte jeg at det nok bare var min mens og har derfor ikke testet siden.. men når jeg tænker over hvordan den er kommet og hvordan den er forløbet så bliver jeg altså en anelse forvirret..

Hvad tænker i ?

Undskyld det blev så langt men det var lige hvad jeg kunne få det ned til med alle oplysninger

Håber nogle sidder med erfaringer som de vil dele ud af 😊


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har nogle erfaringer med lignende ??
Kommentér på:
Har nogle erfaringer med lignende ??

Annonce