{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tv på værelset
  • #1   20. aug 2014 Om laaaaang tid. ?? Hun blir tre til oktober, og får det ikke før om tre-fire år. Jeg er ikke fan af at man sætter ungen på værelset og overlader dem til tv'et, så vil jeg hellere have hende i stuen sammen med mig. ??

  • #2   20. aug 2014 Min datter var 6.5 år og det var udelukket fordi det sad på væggen da hun flyttede derind.
    Min dreng har tv på værelset også dog er der ingen antenne sat til. Så han kan spille ps4 eller film. Men vi styre det 100% han er nu 5


  • #3   20. aug 2014 Vil pointere at tvetydige er tændt nogle morgener, når de klar til afgang og lillebror fx er en plage.
    Og eller stort set aldrig smiley
    Jeg elsker at have dem omkring mig. smiley


  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   20. aug 2014 Vores har hellere ikke tv på værelset. Men nu er Patrick ( vores store dreng 5 år) begyndt at plage om det, da mange af hans legekammerater har det på værelset.

    Så skulle lige høre om det bare var mig, der synes det var tidligt. Har nemlig ingen planer om han skulle have tv på værelset


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   20. aug 2014 Thea fik da hun var 2 1/2 år da vi havde en gammel fladskærm stående men det er faktisk sjældent hun har brugt det. Oftest kan det være ti min inden hun falder i søvn om aftenen da hun har svært ved at geare ned, der har det været en god mulighed for afslapning.

    Hun er 4 nu og bruger det stadig næsten aldrig...


  • #7   21. aug 2014 Når de skal konfirmeres så kan de ønske sig et smiley




















    ...ej sådan kommer det nok ikke til at gå, men vi kommer ikke til at snakke om det eller tilbyde det - før den dag de selv nævner det........ De bliver 4 år til september......
    De se fjernsyn bare i stuen eller soveværelset sammen med os smiley


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #8   21. aug 2014 Mine er 7 og 4. De har altid haft fjernsyn på værelset, men bruger det faktisk ikke.. Den mindste elsker at se film om aftenen, men da han falder meget bedre i søvn med en godnathistorie, er det kun i weekenden han ser en film inden sengetid smiley

  • #9   21. aug 2014 Min nevø fik da han var tre, ikke til min søsters store ønske, men fasteren kom med det, nu er de flyttet, og ham har ikke fået det ind på sit nye værelse, da han aldrig havde det tændt, og han hellere vil lege og se tv i stuen med sin mor.

  • #10   21. aug 2014 Min søn er 3 år, og der går LANG tid før han får på værelset.

    jeg HAR et tv derind til, da det har været mit soveværelse, men det er pakket væk, og kommer ikke op lige foreløbig. først om lang tid!


  • #11   21. aug 2014 Her bliver Marcus 3 slut september og han har haft fjernsyn på sit værelse hmm i ca 1 år nu da alle 3 børn fik et fjernsyn på samme tid. Her bliver han aldrig af denne grund placeret alene foran det.

  • #12   22. aug 2014 Monique har, for jeg havde 2 stk og jeg kan kun bruge 1 smiley det bruges sjældent

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #13   22. aug 2014 Hvor er det rart med jeres input. smiley

  • #14   24. aug 2014 Begge mine børn har (de er 4 og 6 år) kan ikke huske hvornår de fik det?? Der er kun til dvd og så kan min søn på 6 spille PlayStation på hans..
    I weekenden må de falde i søvn til en tegnefilm og ellers bruger de det ikke rigtig i løbet af ugen, der bliver kun spillet lidt PlayStation engang imellem ??


  • #15   24. aug 2014 Hm.. De to spørgsmålstegn til slut skulle altså være en smiley.

Kommentér på:
tv på værelset

Annonce