{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.508 visninger | Oprettet:

Jeg er tilbage :-) {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Undskylder på forhånd men det her bliver langt.

Til dem jeg kender her inde, nøj hvor har jeg savnet jer.

Til dem jeg ikk kender, har jeg holdt en lang pause på næsten 2 år da jeg tog en stor beslutning om at blive steriliseret og derfor havde brug for en pause.

Men, men, men.....

Der er sket rigtigt meget siden.

D. 2. Januar 2014 valgte jeg at bryde forlovelse og forhold med mine børns far. Vi kunne ikk få det til at fungere ordentligt. Og jeg var træt af at jeg skulle stå for alt lige aflevering/ afhentning af børn til rengøring og madlavning for ikk at glemme indkøb. Børnene bor hos deres far da jeg ikk har plads til at have dem boende.

Jeg er flyttet sammen med min kæreste i januar 2014 ( og ja nogen vil nok sige at jeg er hurtig ude, men efter at have kæmpet for at finde gnisten mellem min X og jeg gennem 2 år så er løbet ligesom kørt)

I starten af april, vurdere Komunnen at der er noget galt med mig og min mentor fra Komunnen tager med mig til lægen hvor min læge mistænker borderline, så jeg bliver henvist til Roskilde psykiatrisk klinik, hvor jeg så bliver udredt.

Midten af april, for jeg så følgende diagnoser: borderline i svær grad, mindre depression, angst, stress og mentalt rataderet i mild grad (pga iltmangel ved fødslen, altså min egen).

I slutningen af maj bliver jeg fyret fra min løntilskudsjob i super Brugsen. Grundet for meget sygefravær.

I august 2014, kom jeg i behandling på psykiatrisk klinik i Roskilde.

Jeg har mine børn hver anden weekend også nogen dage en gang imellem når jeg har det godt.

Så nu værende status er at jeg er i et resurceforløb på Komunnen hvor jeg kun koncentrere mig om mit behandlingsforløb på psyken. Min kæreste og jeg har det super godt sammen og har næsten lige være en uge på grand canaria.

Mange julehilsner fra bine.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er tilbage :-)
Kommentér på:
Jeg er tilbage :-)

Annonce