{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Line S
Line S
Tilmeldt:
18. nov 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Varsel barsel - nr 1 på min to do liste {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en to -do liste...
Ja jeg har nok tid. Men det er en to do liste med alt det jeg skal nå inden fødsel.

1. varsel barsel (og varsel endt barsel - hvilket jeg lige fundet ud af man også skal!!!!!)
2. købe babytøj mm. (nogen anbefalinger om hvor meget babytøj man skal købe?)
3. Indrette børneværelset (hvordan gør man det billigst? Nogen råd?)
4. Oprette en baby blog
5. finde ud af om navnet Cirkeline eller Maja-My er sødest smiley
6. NYDE MIN GRAVIDITET!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varsel barsel - nr 1 på min to do liste
  • M
    M Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #1   18. nov 2014 hvornår har du termin?

  • M
    M Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #2   18. nov 2014 mit råd er at lade vær med at købe en masse tøj men i stedet købe noget økologisk uld til vinter og uld/silke til sommer. 5 bodyer og 5 par strømpebukser, 2 huer, og 5 sparkedragter. og 1 ude dragt og sutsko, evt vander. du har ikke brug for mere smiley

    værelset, der vil jeg råde dig til ikke at købe en seng, men at sove sammen med baby i din seng, samsovning er sundt. og så købe en kapokdyne og noget lækkert blødt sengetøj. værelset er unødvendigt den første tid smiley


  • #3   18. nov 2014 Ang. køb af tøj, så gå ind på babysam.dk, klik på deres katalog og se side 18, der beskriver de så præcist hvad man skal have hvis det er vinterbarn eller sommerbarn, og den er lige i øjet smiley !

    Køb brugte ting til dit børneværelse, det fungere fint, og alt kan males. Vi har en seng som har gået i arv, den er malet et par gange, men står flot. Madrassen skal dog skiftes hvis den er for gammel. Folk sælger deres ting billigt på dba.dk ,det kan anbefales at finde dine ting der. smiley


  • #4   18. nov 2014 Vi havde gjordt værelset klar med seng men ikk dyne osv.

    Vi købte i ønske børn seng barnevogn pussel bord osv alt hvor vi fik en afdrags ordning til barnet var født plus det kunne står der ude til man skulle føde.

    Ang det med sove så havde jeg emmas seng inde ved siden af min seng også sov hun i liften de første par uger og der efter røg hun i egen seng og da hun var 5 mdr røg hun på eget værelse..

    Tøj købte jeg del af i h og m god år billig tøj og jeg går ikk så meget op i om det mærke tøj osv bare det sidder godt og de kan holde varmen .



  • Line S
    Line S Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #5   19. nov 2014 Mange tak for svar, hvor er det sødt i giver jer tid.

    Ps jeg er 3 mdr henne.....


Kommentér på:
Varsel barsel - nr 1 på min to do liste

Annonce