{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.519 visninger | Oprettet:

skuffet over min bror {{forumTopicSubject}}

Hejsa:)
Har såen brug for lige at råbe røv!
Jeg har denne halv storebror fra min far der er godt 13 år imellem os, jeg mistede kontakten med ham da jeg var en 3 år og fik meget uventede et opkald fra ham i en alder af 10 og vi har siden da haft kontakt on and off:/

Skal lige siges vi har ikke kontakt til vores far og resten af den familie det kun os der har kontakt:)
Men sagen er jeg er virkelig skuffet over ham, han har aldrig holdt hans aftaler med mig ligeledes har han ikke noget med mine piger af gøre:(
Har skrevet til ham jeg synes det er rigtigt øve jeg gerne ville se ham fra tid til anden ( vi snakker en del over Facebook) han undskylder han har Været så dårligt til at holde kontakten og vil gerne vi ses- hvortil jeg skriver jeg gerne kommer og besøger ham ( bor 30 km fra mig og ingen af os har kørekort) han svare han lige ville finde en dag, det har han så stadig ikke gjort,

Så finder jeg ud fra via Facebook at han hver fredag er i byen
3 km fra mit hjem fordi min nevø skater i Aalborg hvor jeg bare tænker mit! Helt ærligt nu jeg kommet dertil at hvis ikke vi kan ses fra tid til anden så ved jeg sku ikke om jeg gider det her efterhånden! Han har aldrig tid til vi lige ses og vores unger kan ses! Hvad havde i gjort og har nogen Været i lige situation der kan genkende min frustration? smiley


Kommentarer på:  skuffet over min bror
  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #1   8. okt 2014 Har du fortalt ham hvordan du har det? Måske han ikke er klar over hvor meget det faktisk fylder hos dig og hvad han betyder smiley
    Prøv måske at formulere en "Jeg mener faktisk at jeg savner dig" kærligheds erklæring til ham smiley


  • #2   8. okt 2014 Jeg tænker også at den stakkels mand sikkert ikke ved at du går og tænker sådan. Mænd ER ikke tankelæsere, så jeg ville også skrive et brev til ham.

  • #3   8. okt 2014 Har sagt direkte til ham at jeg er ked af han ikke kan finde tid til mig smiley er måske lidt bange for at jeg måske tvinger ham til at ses, og vil jo gerne det var af lyst:)
    Han har 2 brødre på hans mors side men jeg har kun ham:( oh altså ved bare det vil Være meget højt på listen over ting jeg ville ønske havde Været anderledes når jeg om 20000 år forhåbentlig ligger på mine sidste dage smiley
    Nu bliver jeg sku helt rørt han fylder virkelig meget , vil ham så gerne og selvfølgelig også hans 2 børn:( kunne godt værer jeg skal forsøge at skære det endnu mere ud i pap for manden arrghh mænd!


  • #4   9. okt 2014 det kan også godt være at han bare ikke føler det samme som dig. hvis du siger han har 2 brødre og han har familie osv så har han nok at se til.

    hvad med til jul/fødselsdage osv ses i der?


  • #5   9. okt 2014 Vi deltager ikke i hinandens fødselsdag eller lignende , tænker også han ikke har behov for at vi ses smiley men at han har nok at se til fordi han har børn og familie godtager jeg ikke , det har de fleste og kan stadig finde tid et par gange om året til deres søskende smiley også derfor jeg overvejer at droppe kontakten da han jo skal se mig af lyst ikke af tvang

Kommentér på:
skuffet over min bror

Annonce