{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

mor til kræftramt {{forumTopicSubject}}

hejsa tøser.

Jeg har en veninde, som står i den situation at hendes søn er blevet uhelbredelig syg af kræft.
Jeg vil så gerne gøre et eller andet for hende, me kan simpelthen ikke finde noget.
Nogen af jer der har nogen gode ideer?

mvh Jeanette Sandsgaard


Kommentarer på:  mor til kræftramt
  • #1   28. aug 2014 har desværre ingen ide,, men hvor er det en forfærdelig situation smiley






  • #2   29. aug 2014 Sikke en forfærdelig situation at stå i! smiley
    Masser af kram sendt afsted til hende!


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   29. aug 2014 jeg er der for hende og det ved hun godt.
    Han har haft det i mange år, men denne gang er det udbrudt i så svær en grad at han ikke overlever det :´(
    Tænker ikke det skal være noget hvor hun skal forlade ham, så wellness er måske ikke lige det mest oplagte. Men evt massagen, det kunne jo være man kunne få en massør til at komme til hende


  • #5   29. aug 2014 Nu ved jeg ikke om barnet er i sengen og hvor meget han kan holde til og hvad pris klasse du er i, men et kunne få taget nogen mor barn billeder ved en fotograf:)

  • #6   29. aug 2014 nu smakker jeg lige af egen erfaring

    det bedste er ikke at gøre noget, hvis du har været der under hele forløbet har du gjort dit.
    når man har kræft så tæt inde på livet har man ikke brug for den store medlidenhed for andre folk. men man kan have brug for en skuldre at græde ud ved når det er slut en dag.

    hold kæft hvor er det bare uretfærdigt altså smiley


  • #7   29. aug 2014 Kom med aftensmad, evt noget til fryseren så hun har til nogle dage.
    Min kærestes farmor er ramt af kræft, og det bedste vi kan gøre for hans farfar, er at hjælpe med haven, og komme med mad, da det er noget som han ikke selv har overskud til. Hele familien fylder fryseren med mad, som han bare lige skal varme og det rart for ham i hverdagene, for de kan godt føles lange.


  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #9   2. sep 2014 Åh, følger en i samme situation på fb, mon det er hende?
    Det er så urimeligt ??
    -Hende er der lavet en indsamling til, hvilket jeg tænker er en kæmpe hjælp! Så måske du kunne starte sådan en, hvis ikke der er?
    Ellers syntes jeg ideen med fotograf er fantastisk smiley
    Min søster har givet hende en wallsticker hvor der står "P.s i love you" som de sammen kan sætte op og så har hun et evigt kærligt minde om at de har gjort det sammen i den svære tid smiley
    Jeg sender alle mine tanker, det er skrækkeligt smiley


Kommentér på:
mor til kræftramt

Annonce