{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Drømme {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Er der nogen her der ved noget om drømme? Altså ikke gæt men nogen der faktisk ved noget.
Jeg er en meget livlig drømmer og kan drømme de mest ligegyldige ting. Men det kan få mig til at græde eller totalt grine, mens jeg sover. Kan drømme så livligt at jeg faktisk kan være i tvivl om om jeg har drømt eller om noget faktisk har foregået. Et eksempel er at jeg for et par år siden skulle ringe til en fra kommunen og spørge om noget og der var telefontid tidligt om morgenen så havde sat alarm. Om morgenen ringer jeg så og får fat i omstillingen og får at vide at hende jeg skulle snakke med ille var der og jeg måtte prøve dagen efter. Det var i hvert fald sådan jeg oplevede det lige indtil jeg vågnede 5 min før telefontiden var slut og var meget i tvivl om om jeg havde ringet. Det havde jeg ikke. Totalt ligegyldigt og hvorfor jeg drømmer sådan nogle ting aner jeg ikke.
Men mine tanker omkring det er, dengang med den episode var der flere episoder, enten hvor jeg vækkede mig selv og min daværende kæreste ved at grine eller græde og dengang var jeg i et rigtig dårligt forhold og havde det elendigt og derfor en masse spekulationer. Nu har der så været en pause på nogle år hvor det ikk er sket så tit men nu er det begyndt igen, også med totalt ligegyldige hverdagsting. Og igen er der en masse bøvl i hverdagen. Denne gang med min eks det laver ballade. Nogen der ved om det kan være det der kan gøre at jeg drømmer så livligt ? Om en masse spekulationer kan gøre det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme
  • #1   5. maj 2014 Jeg kan ik svare p å dit spørgsmål,

    Men jeg drømmer af til nogen meget livlige nogen jeg har en haft en hed sex drøm hvor jeg vågnede af jeg fik orgasme

    Og haft drømme hvor jeg føler jeg ved i og som du skriver bliver i tvivl om det sket eller ej.


Kommentér på:
Drømme

Annonce