{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Dåbsgave. {{forumTopicSubject}}

Heej Alle glad bruger. smiley

Jeg skal til barnedåb hos min Niece næste søndag, og har stadig ikke købe nogen gave, jeg tænker hun skal have noget eksklusivt og noget som hun og hendes forældre bliver glade for, jeg har et beløb der hedder 1000,- er der nogen som kender nogen lækre forretninger omkring Odense elleeller Kolding eller har en ide til hvad jeg kunne købe. smiley
på forhånden tak og super dejlig lørdag til alle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dåbsgave.
  • #3   25. jan 2014 Hvad med børne stellet fra Kay boysen. Mener det koster 500 kr. Det er i porcelæn og super flot Sys jeg. Eller også kay boysen abe eller en af sangfuglene. Så kan hun få også ha den når hun bliver større.
    Hvis det skal være noget lækkert tøj så er der frølich i Kolding gå gade. De har noget virkelig lækkert. Der er mærker fra bl.a. Stella Mccartny, Levis, Mads Nørgaard, mini rodini, fub og mange flere.
    Ellers kunne en anden ide være noget fra lirumlarumleg.dk de har så mange lækre ting eller medudsigt.dk som har ting til børneværelset..


  • #4   25. jan 2014 Tusind tak for de super fine svar, det er helt klart noget at vælge imellem og rigtig fint også at det er noget hun kan ha glæde af længe smiley

Kommentér på:
Dåbsgave.

Annonce