{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

alkoholisme {{forumTopicSubject}}

Ja er der nogen der kender nogen eller måske selv bøvler med alkoholisme i deres dagligdag?? Måske kender nogen (fx forældre, svigerforældre) der har alkohol problemer??
Håber nogen vil dele det med mig enten her eller i pb..
Hvordan håndterer i det i forhold til jeres børn, og hvordan har i det selv med det ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alkoholisme
  • #2   12. dec 2013 Min svigermor er alkoholiker. Min mand ønsker ikke at jeg skal møde hende før hun tager sig lidt sammen, som han siger.. Så jeg er faktisk ikke sikker på, at hun kommer til at møde vores barn heller..

  • #3   12. dec 2013 Min far er alkoholiker.
    Min farfar var, og døde af det. Min onkel var også alkoholiker var tæt på døden i 2008 men overlevede til gengæld døde han af kræft i sommers.

    Min far er også alkoholiker men drikker 1-2 øl om dagen han er god til at styre det og drikker ikke når børnebørnene er på besøg. Jeg har set ham fuld en gang til hans kones 50 års fødselsdag.

    Jeg ser min far hver 2.-3. Måned og det kommer jeg også til når jeg får barn, måske lidt oftere. Så længe min far holder sig fra alkohol når der er børn i nærheden, og ikke drikker sig fuld, så synes jeg at mine kommende børn skal have et godt forhold til deres morfar.

    Jeg har ikke selv et godt forhold til mine bedste forældre, min mormor hader mig rent ud sagt. Så mine børn skal kende deres bedste forældre og vide at de elsker dem og er der.


  • #4   13. dec 2013 Min mor er alkoholiker.
    Har været det i 10-15 år.

    Heldigvis bor hun 400 km væk fra os.
    Når hun er på besøg drikker hun ikke.

    Jeg synes det er pisse ærgerligt at hun lever det dobbeltliv - for hun tror ikke jeg ved at hun er fuld hver eneste dag - men det kan jeg jo høre når jeg ringer til hende.
    Et par gange når Sophia har været sløj og jeg har ringet og bedt om råd, og hørt hun var fuld - så bliver jeg virkelig ked af det.

    Men vi lever hvert vores liv - så længe hun bor så langt væk. - så er jeg lige glad.
    Jeg vil ikke have hende for tæt på- for så føler jeg mig forpligtet til at prøve at hjælpe hende.


  • #5   13. dec 2013 Vil ikke kalde mine svigerforældre for alkoholikere, da jeg ikke har indtryk af de drikker i hverdagene, men tror så til gengæld ikke, at vi har besøgt dem en eneste gang, hvor de ikke har været eller er endt med at være fuld, så nu har jeg sagt stop. Hun får en chance mere og syntes ikke det er for meget at forlange, at de skal være ædru, når vi kommer på besøg.

    De har heller aldrig og får heller ikke lov at passe drengene, da jeg ikke stoler på dem. Har set flere gange, at de har kørt med min kærestes søster, mens de har været påvirket.


Kommentér på:
alkoholisme

Annonce