{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

2014 <3
2014 <3
Tilmeldt:
8. jul 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23

Pædagog/2.praktik, lidt hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skal i 2. Praktik nu her, og jeg er mildest talt inde i en nedturs periode.. Indenfor 14 dage er min elskede hund blevet aflivet, min moster sovet ind pga cancer, og min nakkeskade fra min ulykke helt af helvedes til.. Men jeg SKAL og VIL bare starte med et godt indtryk på torsdag!!
Jeg er informeret om fra praktikstedet af, almindelig vejleder er på ferie de første 3 uger jeg starter, så jeg skal selv sysle med mine mål..æv..havde ellers lige nu godt kunne bruge noget hjælp.. smiley Må indrømme at jeg er totalt ideforladt pt.. Ligner ellers ik mig, fik endda 12 til førsteårsprøven, men tror bare min hjerne har sagt fra nu smiley

Nå men måske nogle af jer herinde kunne hjælpe mig lidt på vej..med gode råd og ideer og sådan..
Jeg skal i 2. Praktik i en børnehave.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pædagog/2.praktik, lidt hjælp søges :)
  • #1   30. jul 2013 jeg vil gerne. Jeg har lige afsluttet 3. praktik. Hvilket sted skal du hen? Vi kan bare tage den over Pb hvis det er smiley

  • #2   30. jul 2013 Jeg er jo uddannet for snart mange pr siden og ved ikke helt hvordan jeres mål stilles op nu, men noget jeg selv synes er sjovt at arbejde med er legeværksteder , gerne med en bestemt børnegruppe der har brug for voksenguidning, indlem evt en eller to børn i gruppen hvor man har fokus på guidning i sociale relationer. Legeværkstedet skal naturligvis kædes sammen med inklusion.

    Sproglig opmærksomhed , her kan du få meget hjælp og inspiration ved projektet "spell" og sprogkufferten, og en del sider på nettet om dette og om hvordan man fortæller historier og eventyr på den fede måde, igen kunne en udvalgt gruppe være en ide. Er der børn der har brug for den ekstra sprogstimuleing kan man f.eks arbejde med at børnene selv fortæller udfra billeder og konkreter ( f.eks fortælle om weekenden i legoland tur udfra et billed, eller skovturen igår udfra fjer /kogler/ uglegylp el. lign der blev fundet på turen. Man kan også indarbejde boardmakersystemet i.f.b med dette, en stor hjælp for rigtig mange forskellige børn.



  • #3   30. jul 2013 og hvilket seminarium går du på? Jeg går selv på pædagoguddannelsen storkøbenhavn.

    Og gode råd den gamle krage smiley giver

    Hvilket linjefag har du? Det er i anden praktik at du skal lave linjefags projekt også smiley


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #4   30. jul 2013 Jeg går på strandvejen, og jeg har SKB som linjefag smiley

  • #5   30. jul 2013 jeg vil gerne hjælpe hvis det er.

  • #6   30. jul 2013 Jeg blev uddannet i januar.
    Hvis jeg kan hjælpe med noget, er du velkommen til at skrive en pb.
    Jeg havde dog umd som linjefag.



Kommentér på:
Pædagog/2.praktik, lidt hjælp søges :)

Annonce