{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Folks dumme kommentarer {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder til en 40 års fødselsdag.

Ja, jeg vejer for meget, det ved jeg udemærket godt, men jeg er skam også ved at gøre noget ved det.

Der er så den her far til stede som ingen situationsfornemmelse har. Skrup-af-maden kommer så (det er en pølsevogn) og jeg stiller mig op for at få en rød pølse.

Den her (flommefede far) vælger så at komme hen og rage mig på maven og sige at jeg skal vidst ikke have mere og spise for det ser ud til jeg godt kan undvære det.

Jeg er simpelthen så chokeret over folks dumme kommentarer.

Ved ikke hvad jeg ville udover at have luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks dumme kommentarer
  • #1   29. jun 2013 Sådan en idiot..

  • #2   29. jun 2013 Jeg var så chokeret da det skete at jeg tabte kæben og blev tom for ord. Bagefter kom der så en masse ting op i hovedet på mig som jeg kunne have sagt.

    Min kæreste var også glad for han ikke hørte det for hm var gået helt amok (verbalt) på ham.

    Jeg kan bare mærke jeg er helt drænet for den mindste selvtillid jeg havde og er på randen til at tude hele tiden. Overvejer faktisk at køre hjem.


  • #3   29. jun 2013 Jeg havde fyret ham en på madkassen og sagt hvad fanden han bilder sig ind og har gang i. Fuck den nar søde. Du har en mand der elsker dig som den du er tænk på det

  • #4   29. jun 2013 Socialt handicappet menneske, eller bare meget dårlig humor!!

    Jeg var også blevet tosset, men sådanne mennesker er sjældent det værd.


  • #5   29. jun 2013 Folk er simpelthen for dumme og høre på nogen gange....

  • #8   29. jun 2013 Jeg er kørt hjem. Sagde farvel til fødselaren og så gik jeg pænt ud mod bilen.

    Jeg kan bare mærke at jeg er så ked af det og har det rigtig dårligt.

    Normalt ville jeg godt kunne finde på og konfrontere ham, men ville ikke ødelægge stemningen og så tror jeg også bare at han ville have været fuldstændig ligeglad. Han er en person der meget godt kan lide at høre på sig selv og var faktisk hele aftenen ude efter hele min familie.

    På et tidspunkt sammenlignede han min papmor med en psykopat han engang havde set i fjernsynet.

    Han var helt væk!!!!!


  • #10   29. jun 2013 Ja det må konklusionen smiley

    Den sidste idiot er desværre nok bare ikke født.


  • #11   29. jun 2013 Hov der skulle stå at det må VÆRE konklusionen smiley

  • linda
    linda Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #12   30. jun 2013 hold nu kæft en nar... synes det var rigtig godt du ikke fik en hjerneblødnign smiley ingen grund til at lave en scene til en andens fest..

    havde dog givet ham en verbal skideballe hvis jeg havde haft ham på ene hånd i løbet af aftenen


  • #13   30. jun 2013 Pyha tror jeg havde reageret som dig. Men din selvtillid skal ikke få en knæk. Husk det var ham der havde problemet

  • #14   30. jun 2013 puha en idiot smiley
    prøvede noget lignende som ung (var ca 20 år) var i fakta med min veninde (og nu svigerinde) og så står der sådan en usorigneret alkoholiker type og siger pludseligt til min veninde "hvorfor følges du dog med michellin kvinden".. ja ok jeg var overvægtig (men absolut ikke flommefed ,havde lige været gravid og mistet ½ år før i 35 uge) og havde fået taget en ikke så flatterende kjole på.. men hold da op det gjorde ondt..
    heldigvis var min veninde frisk, hun gloede bare på ham og svarede "hun har lige været gravid, hun kan tabe sig, du vil være grimt altid"


  • #15   30. jun 2013 Signe:

    Hold kæft en idiot. Og fedt svar din veninde/svigerinde havde. Ville ønske jeg selv havde haft et kækt svar, men det kom helt bag på mig.


  • #16   30. jun 2013 Jeg har engang fået samme kommentar! Skal siges at jeg aldrig har vejet over 78kg !
    Jeg blev så ragende tosset at jeg råbte ud i hele selskabet "og den kommentar havde du brug for at slynge ud for at kompensere for den lille Kvist af en diller du render rundt med?"
    Han blev så pinligt at han slet ikke skulle have noget at spise og sagde ikke et ord resten af aftenen fordi hele selskabet grinede af ham og tilmed gjorde spillemanden også grin med ham senere på aftenen smiley


  • #17   30. jun 2013 Hahahahahaha en fed kommentar du lige slyngede på bordet. Så kunne han fandme holde sin kæft!!!!

Kommentér på:
Folks dumme kommentarer

Annonce