{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse !!
  • #1   2. maj 2013 Nej.. Endten er du gravid eller også har du fået en overfølsom blær.. I din alder skulle det gerne svig når man urinere, hvis der er betændelse i urinvejne.. Det du kan gøre for at være helt sikker er at få lavet en urinprøve ved din praktiserende læge

  • #2   2. maj 2013 Det kan sagtens være blærebetændelse.. Et smut til lægen inden det evt vil "brede" sig smiley

  • #3   3. maj 2013 Det kan også være et tegn på køns sygdom, fx klamydia,

    Men ville da tage et smut forbi lægen så du kan få det undersøgt,


  • #4   3. maj 2013 det kan godt være blærebetændelse har selv lige haft hvor det ikke svier eller noget

  • #5   3. maj 2013 Fordi arbejder som sygeplejerske.. Ok man kan have en urinvejinfikation uden at det svier men det er sjældent og forekommer hyppisk ved ældre mennesker.. Så det kommer bag på mig at hvis der herinde på bg er mange af dem der ikke mærker til en urinvejinfikation i selve blæren..
    Man kan have vandladninger af flere årsager, men da hun er herinde er det oplagt at tro hun er gravid eller har en overfølsom blær.. Det kunne også være diabetis hvad flere gravide får i graviditeten og som går væk efter baby kommer..
    Men helt ærligt skulle en så ung kvinde kunne mærke en betændelsestilstand om det var i en finger eller om det er i urinvejene!


  • #6   3. maj 2013 Ps hyppige vandladninger kan være en millard ting

  • #7   3. maj 2013 Det kan godt være du Sygepl men man kan ikk stille en diagnos på den måde,

    Og ja det kan være en million ting men men hold nu .

    Det slet ikk for nedgøre dit arb eller dig som person , men ingen kan stille en diagnose uden ha set folk


  • #8   5. maj 2013 Jeg stiller ikke en diagnose.. Siger nej det tror jeg bare ikke det er.. Og hun vil jo enlig gerne have et svar ikke.. Siger indirekte at hvis hun vil være sikker kan hun rende til hendes praktiserende læge..

  • #9   5. maj 2013 Ninna, før i tiden havde jeg altid sviden, smerter og blod i urinen ved blærebetændelse.
    Efter jeg har født, haft jeg bare lidt øget tissetrang og kan komme til at tisse i bukserne (selvom jeg kniber!).
    Min læge sagde at det var ret almindeligt.


  • #10   5. maj 2013 Det svier ikke når jeg tisser! Og er ikke gravid for har lige haft mens. Må forbi lægen smiley

  • #11   5. maj 2013 Forbi doktor mand og giv din søster et kald bagefter smiley

  • #12   7. maj 2013 Acs: nu vil jeg ikke fornærme dig eller diagnotiser dig, men du tror ikke at det er træning af bækkenbunden der mangler?

  • #13   7. maj 2013 Ninna,
    ifølge min læge har jeg et underliv som en der aldrig har født smiley

    og jeg kan knibe mange knib i træk, og snildt holde den i 30 sekunder. Ud fra hvad jeg har læst, kan man se om man er trænet ordentligt ved at knibe 20 gange, og derefter holde den mens man tæller til 30?

    Jeg tissede alligevel i bukserne to gange over en weekende for noget tid siden, og det viste sig at være blærebetændelse.


Kommentér på:
Blærebetændelse !!

Annonce