{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse !!
  • #1   2. maj 2013 Nej.. Endten er du gravid eller også har du fået en overfølsom blær.. I din alder skulle det gerne svig når man urinere, hvis der er betændelse i urinvejne.. Det du kan gøre for at være helt sikker er at få lavet en urinprøve ved din praktiserende læge

  • #2   2. maj 2013 Det kan sagtens være blærebetændelse.. Et smut til lægen inden det evt vil "brede" sig smiley

  • #3   3. maj 2013 Det kan også være et tegn på køns sygdom, fx klamydia,

    Men ville da tage et smut forbi lægen så du kan få det undersøgt,


  • #4   3. maj 2013 det kan godt være blærebetændelse har selv lige haft hvor det ikke svier eller noget

  • #5   3. maj 2013 Fordi arbejder som sygeplejerske.. Ok man kan have en urinvejinfikation uden at det svier men det er sjældent og forekommer hyppisk ved ældre mennesker.. Så det kommer bag på mig at hvis der herinde på bg er mange af dem der ikke mærker til en urinvejinfikation i selve blæren..
    Man kan have vandladninger af flere årsager, men da hun er herinde er det oplagt at tro hun er gravid eller har en overfølsom blær.. Det kunne også være diabetis hvad flere gravide får i graviditeten og som går væk efter baby kommer..
    Men helt ærligt skulle en så ung kvinde kunne mærke en betændelsestilstand om det var i en finger eller om det er i urinvejene!


  • #6   3. maj 2013 Ps hyppige vandladninger kan være en millard ting

  • #7   3. maj 2013 Det kan godt være du Sygepl men man kan ikk stille en diagnos på den måde,

    Og ja det kan være en million ting men men hold nu .

    Det slet ikk for nedgøre dit arb eller dig som person , men ingen kan stille en diagnose uden ha set folk