{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Anbefal en campingplads syd på {{forumTopicSubject}}

Ville høre om der var nogen som kunne anbefale en god campingplads i Italien.

Det er mig og manden og lillemanden som skal afsted.
Kravet er bare det ligger tæt på by og lidt muligheder. Vi har været på marina di venezia med og uden de store børn. Og det ligger ret øde syntes vi.
Behøver bestemt ikke være en kæmpe plads bare der er gode forhold og tæt på by osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en campingplads syd på
  • #1   20. mar 2013 Har nogen bekendte der er meget glade for piank de clodia ved gardasøen, vi er selv vilde med eden som også ligger ved gardasøen bare i et meget roligt område. Der er et par meget små byer i gå afstand ellers skal man til salo, nok 3-4 km.
    Mega dejlig plads bygget opad et bjerg med smuk udsigt oversøen. Der er album på min profil du kanse mener jeg...

    Den vores venner besøger ligger meget centralt på østsiden af søen.


    http://www.camping-eden.it/
    "Vores" plads smiley


  • #2   20. mar 2013 Piani di clodia hedder den :-))) lasize er en dejlig by forøvrigt

  • #3   20. mar 2013 Jeg har to album derfra et der hedder italien 2011 ( hvor vi også var på et hotel i bjergene halvdelen af tiden) og et der bare hedder ferie italien , vi har været på den plads 4 gange

  • #4   21. mar 2013 Okay og der er gode muligheder for at gå rundt og hygge. Kontra marina di venezia som ligger på bøh landet Hehe...

    Må lure jeres album. Tak for svaret alle sammen


  • #5   21. mar 2013 http://www.parcocapraro.it/index.php?lang=en

    Denne her var vi rigtig glade for.. Den er der mange vi kender der er nede på sammen på ferie.. Og vi var med et år..jasmin på dengang 5 år kunne selv finde rundt til legeplads og kiosk, og poolen ligger dejligt centralt.. Og byen ligger få min kørsel derfra, hvor der er en god "gågade" der er indkøbscentre, og der er sådan noget "Randers regnskov" (og mere , som vi bare ikk fik besøgt)


  • #6   21. mar 2013 Kender godt jesolo området. Det ønsker vi ikke. Men tak alligevel

  • Cille D
    Cille D Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #7   22. mar 2013 Jeg har komme på camping europa i cavallino de sidste 22 år, og det har jeg været rigtig glad for, der kan man nemt gå rundt i byen selvom den ikke er så stor men der er butikker, restauranter og det flotteste super marked. Og så tager det kun 10 min med bus ind til jesolo, hvis man gerne vil ud at se lidt mere.
    Camping pladsen er meget børne venlig da den ikke er så stor, men den har stadig de samme fasilitetter som de store, pool område, restaurant, cafe, butik, smykke butik og information, og meget af deres udlejnings huse og mobilhomes er helt nye, og poolen er kun 5 år gammel. Der er underholdning for børn flere gange om dagen, men konkurrencer, disko dans, teater og andre spændene ting. Og så ligger der et tivoli lige over på den anden side af gaden, hvor der også hver tirsdag er en kæmpe marked. Jeg kunne blive ved med at fortælle, men det var vist lige de store træk.
    (link fjernet)


Kommentér på:
Anbefal en campingplads syd på

Annonce