{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Klage over lægevagt {{forumTopicSubject}}

Vi ringede til lægevagten en dag før jul, da Alexanders ører flød rigtig meget og han havde en revne ved øret, der hvor det møder kinden. Revnen blev større og større og vi ville gerne have et godt råd til hvad vi kunne gøre og nogle dråber til hans ører, da vi mistænkte møb og ikke kunne komme i kontakt med ørelægen før her efter nytår.

Svaret vi fik fra vagtlægen var følgende. Hvem har dog revet ham i øret siden han har fået den revne? Det i kan gøre er at ligge en forbinding rundt om hele hovedet og ellers er det eneste den dreng trænger til hvis bare kærlighed, hvis I da ellers tror I kan finde ud af at give ham det. Sagt meget nedladende.

Vi blev meget chokerede over den udmelding og vidste ikke lige helt hvad vi skulle gøre. Nu har jeg gået og tænkt den sidste uges tid og syntes simpelthen ikke det kan være rigtig man ringer fordi man er bekymret og får så nedladende et svar. Vi ringer måske 3-4 gange om året, så ikke fordi vi kommer rendende hele tiden.

Mit spørgsmål er om nogle har været ude for noget lignende og hvad gjorde I? Kan man klage nogle steder og kan det overhovedet betale sig?

Vi skal til læge med begge drenge her midt i januar og har tænkt på at tage en snak med vores egen læge og se hvad han siger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over lægevagt
  • #1   2. jan 2013 Jeg ville helt bestemt klage ! smiley er det ikk noget med de gemmer alle opkald i "X" tid ? smiley

  • #4   2. jan 2013 hold da op en ko for at sige det rent mildt

    hende tror jeg godt jeg ville tage op og rive godt og grundigt i ørene tænk at komme med sådan en beskyldning
    ja tak for lort siger jeg bare

    jeg ville klart klage det skal hun da ikke slippe godt afsted med det der jeg var gået helt amok også havde jeg råbt og skreget ind i den tlf.


  • #5   2. jan 2013 Klag.. Men forbered jer på lang behandlingstid af jeres klage.. smiley men klø på det skal personen ikke slippe afsted med.

  • #6   2. jan 2013 mener faktisk det er 5 år de gemmer samtalen. det er noget forbandet svineri at sidde og sige sådan noget i telefonen!

  • #7   2. jan 2013 Det er 5 år det gemmes, har ringet med LV for nogle dage siden så kan nemlig huske det.

    Er dybt chokket over den udmelding !! Somom I skulle have gjort jeres søn noget! Sikke da en IDIOT man!!

    Se og få klaget, der er alt for tit problemer med de LV!


  • #8   2. jan 2013 Det var en mand og "desværre" min kæreste der snakkede med ham. Ville gerne det var mig selv, så jeg var helt 100 procent på hvilke ord der var blevet brugt, men det var hvad min kæreste sagde han havde fået at vide og han er ikke typen der overdriver.

    Vi følte virkelig også at der blev hentydet til at vi selv havde rykket ham i øret og derfor det var sket. Hvilket var meget ubehageligt.

    Men tror jeg vil prøve at gå videre med sagen for syntes bare heller ikke det kan være rigtig med de svar. De for jo trods alt penge for at hjælpe os. Vi stod også med Oliver da han var 6 mdr halvt bevistløs på sommerens varmeste dag med høj feber og han ville ikke drikke noget. Der fik vi beskeden om at vi kunne ringe igen dagen efter, hvis vi mente det var nødvendigt.
    Min kæreste blev også ved et uheld bidt i fingeren, da han legede med vores franske bulldog og da han kommer op til lægevagten spørger de, hvornår han sidst har fået stivkrampe. Det kan han jo ikke lige huske. Da han skal til at hjem giver de ham pillerne han skal tage og siger så skal du tage en en gang om dagen, hvis du da tror du kan huske det.

    Så syntes bare vi får nogle virkelig arrogante svar de få gange vi ringer smiley


  • #9   2. jan 2013 Tanja; står selv i sammen problem. Du kan ringe til jeres læge og få en udskrift over hvad lægevagten har skrevet det skal i nemlig bruge til en klage

  • #10   3. jan 2013 Okay. Tror bare jeg venter til her om en uge eller to hvor de begge skal ned og vaccineres. Tror hellere jeg vil snakke personligt med min læge frem for at ringe. Og hvis de gemmer samtalerne i 5 år, så sker der nok ikke noget ved der går et par uger mere.

  • #11   3. jan 2013 Var det mig ville jeg absolut ikke vente med at klage.

  • #13   3. jan 2013 nej, det ville han ikke. Heller ikke selvom vi mistænkte møb.

  • #15   3. jan 2013 For et par år siden var der også en lille pige der mistede livet på operationsbordet mener jeg det var fordi lægevagten i første omgang ikke sendte hende videre.. Så forstår slet ikke de ikke har taget sig lidt sammen.

  • #17   3. jan 2013 Vores datter var også ved at dø af en lægevagt fejl

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #18   3. jan 2013 undskyld men er møb har aldrig hørt det før

  • #19   3. jan 2013 Mellem øres betændelse.. smiley

  • #20   3. jan 2013 Jeg snakkede med min kæreste omkring det her i eftermiddag, da han stod op og han havde tænkt det samme om at klage. Så han tager kontakt til vores læge imorgen, da det jo var ham der snakkede med lægevagten og så må vi se hvad vi kan få ud af det.

  • #22   14. maj 2013 Ja jeg er også spændt !

  • #23   31. maj 2013 Ja du må da lige fortælle om der kom noget ud af den klage?

  • #24   18. jun 2013 Har slet ikke set jeres indlæg. Bruger ikke rigtig bg længere. Vi fik snakket med vores læge omkring det, som selvfølgelig syntes det var en lidt uheldig udtalelse. Han sagde at vi godt kunne gå videre med det, men i og med der ikke havde været fejlbehandling inde over, så var det en umulig sag for os at vinde eller hvad man siger. Min læge ville heller ikke kunne gøre ret meget for at hjælpe os, da vi ikke har læge i den kommune vi egentlig hører til.

    Selvom vi nok burde have gjort noget, så valgte vi at droppe det, da jeg i forvejen har været under en del pres pga uddannelse og er meget selv med drengene og ikke lige syntes jeg kunne overskue at skulle til at kæmpe en stort set umulig sag.

    Vi har efterfølgende haft kontakt til lægevagten et par gange siden og de har kun været positive. Den ene gang, hvor min ældste søn på 4 gled på badeværelset, slog hovedet i gulvet og begyndte at bløde ud af øret. Vi kom ind med det samme og blev hurtig sendt på børneafdelingen, så jeg håber det har været en læge, som bare har haft en dårlig dag.


Kommentér på:
Klage over lægevagt

Annonce