{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

åh åh hjælp hvad gør jeg her?? {{forumTopicSubject}}


Jeg har købt en masse tøj af en "veninde " til Peter, i en stor sæk ( så kiggede det ikke lige igennem da hun var der, samt skal det lige tilføges af hun ville have 1200,- for alt tøjet) Så da hun var gået så jeg af jeg kun kunne bruge halv delen eller under og spurte så om hun ville have det tilbage hvor svaret var nej for nu havde jeg jo allerede haft det der hjemme!!!
Når men nu har jeg så valgt af sætte det tilsalg det som jeg ikke kunne bruge og jeg jo havde betalt for...
Så skriver kvindemenneskede til mig nu kl.4 om morgenen og syndes hun bliver snydt!!!!!!!!!!
Og er pisse sur, samt for den syeste sviner og ikke nok med det så vil nu have tøjet tilbage som jeg ellers har købt og betalt for, men gratis for jeg kan jo ikke bruge det alligevel!!!!!! Åh kællinger!!!!!!!

hvad fanden gør jeg nu??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh åh hjælp hvad gør jeg her??
  • #1   14. dec 2012 Du beder hende klappe kaje, for det er dit tøj som du har betalt for ! smiley

  • #2   14. dec 2012 Altså, du har jo gjort fuldstændig som du "bør"? Du har spurgt om hun vil have det tilbage som du ikke kan bruge og hun siger nej. At der så er noget af det du ikke kan bruge, og vælger at sælge, det skal hun da blande sig helt udenom. Hvis hun føler at hun bliver snydt, kunne hun jo have sagt ja til at tage noget af det tilbage og så selv have solgt det. Der ligger jo altså også arbejde i at sælge det.

    Veninde eller ej, det synes jeg godt du kan sige til hende, hun har jo fået tilbudet!


  • SnulleR
    SnulleR Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   14. dec 2012 Dropper hende som veninde! Hun lyder da som en psykose, hende der..

  • #5   14. dec 2012 du er i din gode ret til at sælge. Man kan da ikke forlange noget tilbage gratis man har solgt..!

  • #6   14. dec 2012 lader hende sejle sin egen sø smiley
    Det er dit tøj. Og du vil sælge det eller hvad du vil, så har hun ingen ret til at blande sig..

    Og siden du skriver "veninde", går jeg ud fra at i ikke er så tætte?? Så op i rygsækken med hende smiley


  • #7   14. dec 2012 Har du ikke betalt 1200 kr???? Hun kan da rende og hoppe.... Det er dit og du bestemmer 100 % hvad du vil med det!

  • #8   14. dec 2012 Du skal selvfølgelig give hende tøjet tilbage samt penge i svie og smerte.. Det er bare ikke ok at du køber tøj af hende og tilbyder hende det tilbage og så sælger det til anden side.. Helt Ærligt !

    smiley

    Jeg er af samme mening som de andre.. Du har købt tøjet, og spurgt hende om hun ville lade handlen gå tilbage. Hun kan ikke forvente at du bare smider det ud du ikke kan bruge, nu hvor hun ikke ville have det tilbage..

    Var hun min veninde havde jeg pænt skrevet tilbage og hun kan skrive igen, når hun har lært at tale pænt til mig. Og så kan vi snakke om posen og pengene som voksne mennesker..

    Og nej, jeg ville ikke give det gratis tilbage...
    Jeg er ikke typen der tager penge for det jeg giver til mine venner..


Kommentér på:
åh åh hjælp hvad gør jeg her??

Annonce