{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.079 visninger | Oprettet:

Veninde-dilemma, penge, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Åh tøser, hjælp mig!
Jeg har en hest, som virkelig er drømmehesten, men jeg er nødt til at sælge hende. Det er jeg efterhånden afklaret med..
Men men men.. Jeg har en part på hende, som jeg har været rigtig glad for, og vi er endt med at blive ret gode venner!
Men nu hvor hesten skal sælges, er hun blevet sur, jeg har givet hende masser af muligheder for at finde løsninger så hesten kunne blive hos os, men hun er ikke modtagelig overfor nogen af dem.

Det har været aftalen at vi skulle deles o. Alle udgifter til hesten, altså foder og smed og opstaldning osv, men det sidste halve år har jeg betalt. Hun har sagt at hun ville give mig pengene eller betale næste gang, men har aldrig set en krone..
Det har ikke været et problem før nu, for pengene skulle jo betales så hesten kunne få mad osv. Så jeg har bare lagt ud..

Men nu hvor hesten skal væk, generer det mig en smugle, at hun teoretisk set skylder mig mange mange penge, nok omkring de 5000 hvis ikke mere, men hun vil sortere alt udstyr vi har købt til hesten sammen, således at hun får det hun mener hun har betalt og efterlader mig med ikke engang halvdelen..

Jeg ved godt at jeg burde have sagt noget noget før, men det har jeg altså ikke gjort, og det er så nemt at være bagklog..

Hvordan fortæller jeg hende på en pæn måde at jeg synes hun enten skal give mig mine penge, eller forære mig noget af udstyret?
Er der overhovedet en pæn måde at sige det på?

Må hellere nævne at det slet ikke lader til at være et problem for hende at hun intet har betalt til hesten.. Og må også hellere nævne at vi har en anden hest vi købte sammen ( jeg har købt hende ud af den efter) og akt hans udstyr beholder hun også synes hun, og jeg har i al den tid vi har haft nummer to også stået med alle udgifter på ham..

Dammit det blev langt, håber i forstår mit dilemma og at i har et råd eller to..

Stavefejl er gratis, takket være min iPad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde-dilemma, penge, hjælp!
Kommentér på:
Veninde-dilemma, penge, hjælp!

Annonce