{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Hvad er der af muligheder- {{forumTopicSubject}}

hvis man går fra hinanden?
Jeg oprettede for nogle måneder en tråd om at det ikke gik særlig godt med vores parforhold, ca 2 dage før min termin.
Vi har så virkelig kæmpet siden for at prøve at få det til at fungere (i 4 måneder), men det går bare ikke.

Det er nået så vidt at par-terapi har været oppe og vende, men jeg er nået dertil hvor jeg faktisk ikke kan klare synet af ham længere, og jeg kan mærke jeg bliver dybt irriteret bare han kommer ind i samme rum som jeg er i. Så jeg tvivler på det ville gøre nogen som helst forskel.
Sex har der intet været af de sidste 3-3½ måned, og der er heller ingen af os der rigtig har lyst.

Jeg vil gøre alt det bedste for min datter og hun kommer i første række uanset hvad, og derfor føler jeg det osse bedst at flytte så snart jeg kan få det hele på plads.

Så nu er mit spørgsmål: Hvad kan jeg gøre hvis/når vi går fra hinanden? Hvad er der af muligheder for mig og min datter? -Bolig, dagpleje, støtte osv.

Vi bor i hus nu som er hans, så jeg er ikke på nogen måder bundet hertil i den forstand, og når jeg flytter bliver det til en helt anden kommune i den modsatte ende af landet da alt mit familie bor der, så jeg aner ikke hvad jeg skal gøre mht dagpleje plads. Min datter er 4 måneder, og skulle efter planen starte i dp sidst i august, men vi har ingen plads fået endnu.

Sundhedsplejersken kommer imorgen, så vil jeg tage en snak med hende der, men vil rigtig gerne høre fra nogen der evt selv har været det igennem eller kender nogen der har.

Hvad og hvordan gjorde I/de?

Håber at høre fra jer! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der af muligheder-
Kommentér på:
Hvad er der af muligheder-

Annonce