{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

super ked :'( {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer kan huske, har jeg haft et stort bøvl med Olivers far. Han er ikke særlig god til at holde opsyn med Oliver, når han er på weekend hos ham. Jeg har flere gange hentet Oliver, hvor han er kommet slemt til skade med knive osv.

Dette sendte jeg statsforvaltningen, en mail om - da jeg ikke fandt det forsvarligt at udlevere ham til samvær, fordi Olivers far bla. nægtede at fjerne sine arbejdsknive fra Olivers værelse når han skulle sove.
Jeg sendte også Olivers far en sms om at han ikke skulle hente ham til samvær, hvis han stadig mente at det var Olivers eget ansvar at lade knive ligge .... drengen er 2 år gammel og aner intet om hvad der er farligt.

Olivers far sender mig efter nogen timer en besked om at han selv ville fravælge sit samvær med Oliver den omtalte weekend. Det var fint med mig og jeg beholdte Oliver hjemme og ventede på amtets tilbagemelding til mig. skrev også til Olivers far at jeg havde sendt brev til amtet omkring ændring af samvær.

Det er nu 4 uger siden jeg sendte dem denne ansøgning om ændring af samvær, også fordi tiderne skal laves om da Olivers far har valgt at flytte endnu længere væk (til brønderslev) han boede før i Randers. Jeg har intet hørt fra amtet endnu, men modtog i Lørdags et brev fra dem hvor der ikke rigtig stod noget, men der var 2 kopier af mails som Olivers far havde sendt dem ........ SUK !!

Han skriver i sine mails til dem at grunden til at han fravælger denne samværs weekend, er at han er bange for mig ???? Og at han derfor gerne fremover vil be om møder hvor vi begge ikke er med, igen fordi han er bange for mig ???? det eneste amtet har skrevet i brevet var at havde jeg noget at sige, skulle jeg gøre det indenfor 10 dage .....

1. Jeg har ALDRIG vist voldelig adfærd overfor nogen, jeg nok den mest stille og rolige pige man kan finde på denne jord. Jeg aner ikke hvor han har dette fra og er faktisk gået hen og blevet rigtig ked af disse beskyldninger, der er kommet fra ham.

2. Vi har været til et møde derinde, da vi skulle have fastsat samværet, mødet gik stille og roligt - der var virkelig intet, ingen sure miner, ingen diskutioner af nogen art eller noget.

3. Skriver han dette til dem, fordi han ved han ikke kan forsvare hvad han siger til et møde hvor vi begge er til stede ???

4. Olivers far ringer tit til mig, hvor vi snakker stille og roligt om hvordan det går osv. han snakker tit med Oliver i telefon og sådan noget.

Jeg er simpelthen så ked af det, såret, føler mig løjet om og ikke mindst bange, bange for om de virkelig tror at jeg er sådan en pige ....

Jeg har nu mailet til amtet at jeg er dybt forarget over dette brev og at han er fuld af løgn og at vi snakker helt fint sammen osv. men hvad skal jeg dog gøre ???

Håber at der er nogen herinde, som ved noget om dette .... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  super ked :'(
  • #1   10. apr 2012 Jeg har heldigvis skrevet ned hver gang vi ringer sammen osv. Så det tager jeg en udskrift med derind om, når jeg får en indkaldelse .... jeg ved ikk helt om jeg evt kan ringe derind og forhøre mig om hvor langt de er i sagen ???

    Jeg har alle beviser for at Olivers far ikke er bange for mig, idet jeg har beskeder ang. at vi skulle mødes osv. til afleveringerne ..

    Syntes godt nok det er svinsk, det han gør mod mig. Føler overhoedet ikke han tænker på lille Oliver, som faktisk står midt i dette ... smiley


  • #2   10. apr 2012 Hold nu kæft en klaphat!!!!!! ja undskyld mig.
    Skriv en mail (i så pænt et sprog som muligt)til SF, at du på ingen måde kan genkende denne fremstilling fra hans side, og at han naturligvis ikke har noget at frygte fra din side.
    Jeg tror nu ikke, at han vil få sin vilje i den sag, da møder normalvis SKAL afholdes med begge parter. Dette kan der afviges fra i specielle tilfælde f.eks. hvis der er et tilhold mod den ene part. Tror altså ikke de går med til den bare fordi han er "bange".
    Og helt ærlig hvis han er så bange for dig, så synes jeg da, at han skal henvende sig til politiet og bede om, at få et tilhold (hvilket er ret svært).
    Jeg ville nok også få fat i dokumentation for, hvor ofte han kontakter dig. Du må kunne få en oversigt fra dit teleselskab over, hvilke nr. der har haft ringet til dig f.eks de sidste 3 mdr. I min verden ringer man jo i hvert fald ikke specielt meget til en, som man er bange for.

    Nej altså jeg sidder sgu og bliver helt sur på dine vegne.


  • #3   10. apr 2012 Jeg tænker også bare at det sjoveste af det hele er at jeg er 168 cm høj, en pæn og høflig pige - han derimod er 198 cm høj, over tusset på det meste af overkroppen, meget stor og trænet ... og han skulle være bange for lille mig, som får dårlig samvittighed over at slå en flue ihjel ?! Syntes faktisk det er lidt komisk og kan ikke lade være at tænke på hvilket hak i hans mandighed det må have været at skrive dette til SF :o)

    Jeg vil prøve at ringe til teleselvskabet og se om jeg kan få en udskrift derfra, så har jeg da lidt mere dokumention for at han er fuld af løgn ...


  • #4   10. apr 2012 Jo det var ham der sagde til mig i telefonen at han håbede at det barn jeg havde i maven snart døde og gjorde det ikke det, skulle han nok sørge for det ...

  • #5   10. apr 2012 Ja det er jo noget de tit må se, som du skriver enten fra den ene eller den anden forældre. Er bare så bange for at blive stemplet som noget jeg ikke er smiley Jeg har heldigvis en god familie og en super kæreste der altid er der for mig.
    Jeg har ikke fortalt ham at jeg har modtaget dette brev og fortæller ham det heller ikke, det er jeg sikker på at han nok selv skal finde ud af når tid er til det.


  • #6   10. apr 2012 Jeg tror nu, at han godt ved at du har modtaget det brev. I alle de breve jeg får fra SF står der i hvert fald, at et enslydende brev er sendt til den anden part

  • #7   10. apr 2012 du godeste, han er da sygt til grin..... ved du hvad. fald du op og fald ned på det grin af ham... hvilket teleselskab har du, hos os ved cbb kan vi bare gå online og printe vores opkalds lister osv ud

Kommentér på:
super ked :'(

Annonce