{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.090 visninger | Oprettet:

utilfreds med varer her inde fra {{forumTopicSubject}}

ja det er så 2 gang i trækt jeg er meget utilfreds med varene og det ser ud til folk er ligeglad..
forstår ikke folk kan få sig til at sælge ting der ikke er iorden som de siger. er skuffet og ked af hver gang , det bare er penge ud af vinduet...
denne gang var det en flot "galla" kjole til min datter, der skulle være 5 blomster på men kun 3 , man kan se de mangler og vil ikke have hende til at have denne kjole på til 75års fødselsdag.
synes det er skuffende , for jeg spurgte personen af om den nu var iorden ja ja det var den. osv.. ihhh jeg føler mig røvrent igen.
Har skrevet til hende og kan se hun er online og har været det i et stykke tid, men får ikke respons tilbage.
synes det er dårligt.

er der mange der oplever det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utilfreds med varer her inde fra
  • #1   23. okt 2008 jeg har ikke oplevet det endnu.... men det er da mega træls at folk sælger noget der ikke er iorden....

  • #2   23. okt 2008 Jeg har aldrig købt noget herinde, så kan ikke sige det om varer herfra, men synes da det er for dårligt at folk ikke er ærlige omkring det de sælger. Når jeg f.eks. skriver at en Diddl morgenkåbe er ny, så er den ny og i original indpaking!!!

  • #4   23. okt 2008 bliver bare skuffet og ked af det, kunne lige så godt have rullet de penge ud i wcet i stedte for eller have givet den lokale alkoholiker de penge til bajer..

  • #5   23. okt 2008 Det er sku ærgeligt at det også er ved at være sådan her inde.. Synes det er super dårligt at man ikke kan haldle ordenlig.. Verden er sku blevet mærkelig og folk er ikke til at stole på..

  • #6   23. okt 2008 jeg er det er sku ikke sjovt når det er 2 gang i træk, man har næsten ikke lyst til at handle her inde mere. ved det jeg sælger er iorden og er der noget på de så bliver det skrevet i annoncen... så folk ved det.

  • #7   23. okt 2008 Ja, men alle er desværre ikke indrettet ens. smiley

  • #8   23. okt 2008 nej ved det godt, men det kommer jo til at gå ud over alle snart, for så er der snart ingen der tør købe fx ved dig eller mig for de aner ikke om vi er til at stole på, og man kan åbenbart ikke stole på alle her inde

  • #9   23. okt 2008 Problematikken er den samme på f.eks. Baboom, men dem der ejer de her gallerisider vil åbenbart ikke gøre noget ved det. Det er jo så heller ikke dem der mister penge....

  • #10   23. okt 2008 Æv, hvor er jeg ked af du har haft dårlige oplevelser.
    det bekræfter desværre min opfattelse af denne slags "markeder"

    Jeg ville aldrig købe noget brugt. Ihvertfald ikke uden at have set det først. Jeg har aldrig købt tøj, sko og andet af den slags over nettet, det er jeg simpelthen for pernippen og kræsen til.. Så tror heller ikke jeg ku finde på det, når det kommer til mit barn


  • #11   23. okt 2008 Kan man evt få bruger navn(e) i en pm så man ved hvem man skal undgå?

  • #12   23. okt 2008 normalt køber jeg ikke brugt tøj, men faldet bare over denne kjole og den ville være kanon til 75års fødselsdag

  • #13   23. okt 2008 Jeg køber ikke specielt meget brugt tøj, men der har været nogen gange hvor jeg er faldet over noget og har øbt det, og må sige at jeg har været meget godt tilfreds de gange jeg har købt noget her.

    Men det er da rigtig kedeligt at høre at du har haft 2 dårlige oplevelser herinde, det er targeligt ikke at være ærlig omkring det man sælger, kan godt være tøjet ikke er som nyt kan man måske heller ikke forvente af brugt tøj, men synes så at dem der sælger det skal være ærlige omkring den stand tøjet er i så er det jo op til folk selv om de kan leve med det eller ej. Kan godt forstå du er skuffet og ærgelig det ville jeg også være.


  • #14   23. okt 2008 tja.. det ender da bare med jeg ikke gider at købe noget mere, og det går ud over andre... men har da også købt en trøje/jakke den var jeg tilfreds med... men denne kjole skulle kun ha været brugt engang og det hele pynte ting er faktisk faldet af og var ikke med.. så er man skuffet. den kan jo ikke sælges havde jeg vist det var den ikke købt

  • #15   23. okt 2008 Hvilke forventninger har du til en selskabs kjole?

  • #16   23. okt 2008 hvad mener du?


  • #17   23. okt 2008 den skal da være iorden og pynte ting på kjolen skal ikke være faldet af

  • #18   23. okt 2008 KAn da tjekke i vores skbae i morgen, hvad vi havde til nanna da hun var yngre, hun fik da en del kjoler der var og er stadig pæne og uden at være gået i stykker : ) Er der nogle bestemte farver du ønsker?

  • #19   23. okt 2008 når hehe nej det er bare en kjole der evt skal falde i min smag men vil gerne se billeder når du får tid...

  • #20   23. okt 2008 Det er bare en aftale, kikker i løbet af weekenden og ligger nogle billeder ind hvis jeg finder noget : )

Kommentér på:
utilfreds med varer her inde fra

Annonce