{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Det er sgu i orden service {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i Ebeltoft, en lille by hvor alle kender alke..
Havde så købt noget hollys tøj i Mads og Mille, en lokal bærnetøjsforretning..
Da jeg kom hjem, vaskede jeg tøjet og ville så give axl den ene body på, og så så syningen ved skulderen var smuttet så der var hul..
Vi snakker ca en måned efter købet her..
Jeg går så derned uden bon eller noget, og spørger om jeg kan få en anden, det er så en assistent der står der og hun er helt ny og vil gerne lige spørge ejer om det er ok..
Lader så bare bodyen blive der..
Her til morgen ringer de så dernede fra, hun har haft ringet til hollys fordi hun ikke længere havde den farve hjemme, men den var udsolgt, så hun havde bestilt nogle varianter hjem i forskellige farver og jeg kunne bare komme forbi og vælge en ny.. eller hun kunne sende den gamle ned til deres syerske
Også havde hun også lige bestilt en lille hollys bamse til axl nu hvor han havde været indlagt på hospitalet.. (og det er altså ikke noget jeg har fortalt, det havde hun hørt i byen)
Synes sgu det er iorden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er sgu i orden service
  • #1   28. jan 2012 Det er så dejligt at opleve sådan noget. smiley Rigtig fedt!

  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #2   28. jan 2012 Hold da op en service, og god kundebetjening.


  • #3   28. jan 2012 Det er ofte fordelen ved, at bo i en lile by.
    Jeg bruger også en del penge på Liams tøj i den lile lokale butik. Det betød, at da udsalget startede, og jeg self. skulle på arbejde og ikke kunne være der fra morgen, kunne gå og kigge i butikken dagen inden, og så lagde de det bare pænt til side, så jeg kunne hente det næste dag. Og det var absolut en service der betød rigtig meget for mig, eftersom der var 50% på det hele.


Kommentér på:
Det er sgu i orden service

Annonce