{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

cybergoth makeup {{forumTopicSubject}}

hej piger.

sagen er den, at en af mine venner fik den idé, at han ville holde en fest med udklædning. og han valgte så "alternativ fest", ment som punker/goth o.lign.
så er der en gave til bedst udklædte. de fleste der kommer, er pop, og derfor synes han, det kunne være sjovt, hvis vi klædte os ud som alternativ.
men nu er jeg selv meget pop, men har valgt et mega spring og vil klædes ud som cybergoth. har en veninde, jeg kan låne noget tøj af, da jeg ikke har det, der bare minder en lille smule om sådan noget tøj.
men jeg skal jo også have lagt makeup. og jeg er helt på bar bund.. jeg kan på ingen måde lægge sådan en makeup overhovedet! det bliver bare skævt osv. hehe smiley det ligger slet ikke til mig, sådan noget.
og det med at vælge, hvilken makeup, det kan jeg bare slet heller ikke. er virkelig på bar bund med det hele..
er der nogen, der kender nogle links o.lign, jeg kan gå ud fra?

til jer, der ikke ved, hvad cybergoth er, er her et link:
http://www.google.dk/search?tbm=isch&hl=da&source=hp&biw=1024&bih=399&q=cybergoth+girls&gbv=2&oq=cybergoth+girls&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1016l3797l0l4250l15l8l0l1l0l0l750l1125l0.1.1.6-1l3l0#hl=da&gbv=2&tbm=isch&sa=1&q=cybergoth+makeup+girls&oq=cybergoth+makeup+girls&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=7594l8906l0l9344l9l6l0l0l0l2l297l938l0.3.2l5l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=8f5187b1309d58ac&biw=1024&bih=399

-jeg vil aldrig kunne få håret som dem, uden at skulle bruge en masse penge på enten extensions eller farve mit hår. og det vil jeg ikke! har selv langt mørkebrunt hår smiley

på forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cybergoth makeup
Kommentér på:
cybergoth makeup

Annonce