{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

privotere heste før børn {{forumTopicSubject}}

Har en veninde som for 1 traver hesten viste sig at være et fejlkøb fra hendes side af ( fik den ikke tjekket af dyrelæge inden køb) hun solgte hesten og købte 2 fjordheste. spurte hende hvordan hun havet råd til det da hun lige var blevet fyret fra hendes job, som svar fik jeg afvide hun brugte børnepengene til det så det havet ikke noget af sige. efterfølgene har hun trukket hendes 2 store børn ud af sfo fordi hun ikke har råd til at de gik der. men hun har råd til at købe 4 heste mere samt renovere en stald hun har lejet sig ind i samt lave folde. menhar ikke råd til at give sine børn ordenlig mad. hun har 3 børn i det hele og gider ikke ud og arbejde mere siger hun


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  privotere heste før børn
  • #1   2. jan 2012 Hvor vil du hen med indlægget her?

  • #2   2. jan 2012 lyder som om det handler mest om at hun prioritere sig selv før sine børn..

  • #3   2. jan 2012 Øøøh nå??

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   2. jan 2012 Det er vel en frustration, som skal luftes lige som mange andre... Og det kan jeg da godt forstå! Det må være svært at se til...

    Synes ikke i kan være jeres svar bekendt...!

    Jeg synes, hvis du har modet, at du skal tage en snak med hende, det kan jo være at hun ikk selv har tænkt over det på den måde =)


  • #5   2. jan 2012 altså at hun bruger børne pengene kan jeg personligt ik se noget galt i så længe børne får hvad de skal ha kan da godt se ud fra det du ik er tilfældet men jeg har bedre overskud til mine børn når jeg har heste som jeg kan bruge lidt tid på det renser min hjerne og giver overskud

  • #6   2. jan 2012 kan være hun har det på samme måde men hun ik har fundet den rigtige hest og køber flere og flere men ik kan få solgt eller hun kan jo være dep og ik rigtig tænke på andre end sig selv som veninde ville jeg snakke merd hende om det

  • #7   2. jan 2012 Theas mor- jeg forstår overhovedt ikke indlægget- eller hvad hun vil med det-derfor mit svar:)

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #9   2. jan 2012 Synes godt nok i går i små sko så...

    Det må da være pisse svært at se på børnene ikke har det godt, og får skodæde pga en mor der hellere vil ha 100 heste og renovere en stald der ikk en gang er hendes... COME ON...


  • #10   2. jan 2012 Theas mor, er det at gå i små sko, at man ikke forstår hvor hun vil hen med indlægget??
    Haha ok få lige styr på begreberne;)


  • #12   2. jan 2012 Lyder som om du burde melde hende, hvis hendes børn har det så dårligt??????

  • #13   2. jan 2012 hvis man ikk forstår indlægget kan man jo lade være at kommentere på det, tænker jeg ???

    ja underlig priortering hun har og ja det må være temmelig ufedt at være vidne til. Er hun slet ikke til at få i tale ??


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   2. jan 2012 Juni uha tak for din lektion hva skylder jeg dig? Du kan da lade være at svare men når du nu er så klog at du lærer andre om begreber, hvorfor forstår du ikk indlægget så?

  • #15   2. jan 2012 Det kunne jo være at ts ville et eller andet sted hen med det.. altså havde et spørgsmål eller blot ville lufte ud, hvilket jeg så bare lige syntes skulle indskydes i startindlægget.. smiley

    Og da der intet står, så spørger jeg blot hvor hun vel hen med indlægget..


  • #16   2. jan 2012 lad mig sige det sådanne at børnenen for ikke hvad de skal have. der er sjælend mad i huset og de fleste gange for de to store ikke madpakke med i skole da de ikke lige har pålæg hjemme. har været nede ved dem en dag hvor de ene af de stor var sulten og klokken var 14 barnet fik afvide det måtte vente til deres far kom hjem ved 18 tiden for hun havet ikke nok mad til de kunne få noget nu når de også skulle have aftensmad. de to store er meget pleje med sorte rander under øjene og totalt tomme blik i øjene. hun er tit ved hestene hvor de store er alene hjemme de har godt nok en mobil telefon men den har hun ikke gidet putte taletid på så de kan ikke ringe til hende vis der sker dem noget

  • #17   2. jan 2012 har prøvet at tale med hende om det men hun lytter ikke. vi har haft de to store hjemme til legeaftale og normalt plejer jeg at sige de ksal være afhentet ved 17 tiden da vi spiser der omkring og der skal laves lektier og bades børn. det skider hun højt og flot på og henter sjælenden før ved 18 tiden for hun ved vi spiser ved 17 tiden så kan hendes børn jo lige nå at få noget med...


  • *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #18   2. jan 2012 Det hænger ikke sammen at hun køber dyr og renoverer stald, for samtidig at lade sine børn gå uden mad. Får børnene ellers nok omsorg, følelsesmæssigt osv? Og hvor gamle de ældste? Jeg havde givet myndigheden et opkald, skole osv må da også kunne se at der er noget galt hvis børnene ikke har madpakker med.. Hun virker til at have en form for brist, hvis hun ikke kan vægte sine børns basale behov frem for sine egen hobby.

  • #19   2. jan 2012 de store er 7 og 9 åt gamle..... sfoen er meget modstander af hun har taget dem ud af sfoen de går på enmeget lille skole hvor der kun er 137 elever de er under komunenes opsyn pga af forskellige ting. det er kun lillesøsteren på 3 der for opmærksomhed af moren da hun jo ikke kan være alene hjemme. hun siger selv hun har købt 2 shetlænder til børnene og de to sidste shetlænder må manden ikke vide noget om så alt i alt ender hun med at have 2 fjordheste og 4 shetlænder. mig og en veninde har regnet på det og for at de to store gik i morgenmordul i sfo og dermed fik morgenmad der og den mindste på fuldtid i børnehave ville koste hende ca 28.000 kr om året. for de to fjordheste hun har pt ville det cirka koster 40.000 her er regnet, opstaldíng,foder,halm,hø og dyrelæge. smedem kommer ikke relmæssigt da hun sjælenden har penge til det i den pris er ikke medregner uforusete udgifter. hun har råd til at køne sadler hovedtøjer og dækkener på til fjordhestene og shetlænderne


  • *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #20   2. jan 2012 I min verden er det omsorgssvigt og ikke ok. Og det er synd for børnene:( Ved ikke hvad man kan gøre hvis skolen allerede er obs på dem.. Bare det at manden ikke må vide noget er jo helt ude i hampen og vidner om at hun ikke agerer helt normalt.

  • #21   2. jan 2012 Man melder dem naturligvis for omsorgsvigt.

    Kommunen ser gerne det er en skriftlig klage. Selvom skole og andre er obs skal man altid selv anmelde da jo flere anmeldselser giver større sandsyndlighed for at der kan/må gøres noget.



    I mine øre lyder det som omsorgssvigt.


  • #23   3. jan 2012 Jeg havde ringet ind til kommunen og lavet en underretning på dette. De skal ikke være skriftlig men de vil gerne at det er smiley

    Men jeg håber helt klart at der sker noget nu og ikke om 3 dage, for mig er dette meget alvorligt og jeg håber at både skolen og sfo kommer med på banen.


  • #24   3. jan 2012 Går ud fra det er et frustrations indlæg og de er også velkommen. smiley Men hvor vidt om vi eller du skal dømme om HUN dømmer rigtig synes jeg ikke man kan sige noget til. Det er hendes børn og heste og hvad hun vil med dem og hvordan hun skaffer pengene kan man ikke sigenoget til. Men som Tania siger så havde jeg nok givet nogen et anonymt opkald for det er tilladt, og fortalt dem det. Jeg er selv på KH og jeg har 3 heste MEN de står ikke i mit navn da jeg ikke må eje noget. OG pengene til dem kommer IKKE fra børnepengene smiley

  • #25   3. jan 2012 en underretning bør være skriftlig men til gengæld gerne anonym - det mundtlige har det med at "fordufte" i systemer ;-(


Kommentér på:
privotere heste før børn

Annonce