{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

syg efter p-pillestop {{forumTopicSubject}}

hej piger.

jeg har lånt min venindes profil herinde, da jeg ikke selv har en profil, men hun rådet mig til at spørge jer til råds herinde.

kan det lade sig gøre, at man bliver syg pga p-pillestop?
jeg stoppede på mine p-piller den 17. november. jeg fik mine p-piller første gang som 12årig (pga alvorlige mens-smerter) omkring 13års alderen bliver jeg mistænkt for at have endometriose, hvor jeg så bliver henvist til en gynækolog. hun beder mig tage nogle nye p-piller (novynette), som holder mine mens-smerter. jeg havde heldigvis ikke endometriose! min gynækolog siger så, jeg skal køre alle 3 måneder ud på p-pillerne, og holde pause hver 3. måned. det har jeg gjort, siden jeg var 13, dvs i godt og vel 4 år nu. jeg besluttede mig for, at fordi, jeg synes min mens. var så underlig, ville jeg holde pause 1-2 måneder, for at få bare en lille smule styr på mit underliv.
jeg stoppede så den 17. november, hvor jeg fik min mens. som jeg skulle. jeg skulle jo så starte på p-pillerne igen ugen efter, i torsdags, den 24. november. det gjorde jeg ikke. jeg er stadigvæk ikke på p-piller.
da jeg var ude ved min kæreste i weekenden havde jeg ondt i maven. tænkte ikke videre over det.. i går morges vågner jeg op til sindssyge smerter i underlivet, kan næsten ikke komme op af min seng, fordi jeg har så ondt. det stikker, jager og niver i mit underliv. da jeg endelig får kæmpet mig op af sengen, får jeg en enorm kvalme, og er ude og brække mig..
nå, jeg får så sparket mig selv i gang og kommer i skole, med smerter i underlivet og kvalme.
om aftenen er jeg oppe hos min søster, og får samme tur igen. jeg kan næsten ikke gå rundt, fordi det gør så ondt.
i morges da jeg vågnede, havde jeg samme tur igen. jeg meldte mig syg fra skole, for jeg kunne ikke klare det.. jeg er så blevet meget syg. jeg har ondt i hovedet, ondt i maven, kvalme, opkast og feber.
jeg skal på arbejde her kl 16.00, og kan ikke holde ud, hvis jeg skal sidde bag en kasse og køre madvarer igennem kassen, da bare synet af mad giver mig kvalme. (arbejder i super brugsen) men samtidig føler jeg ikke, jeg kan tillade mig at melde mig syg 1 time før, jeg skal møde ind.
kan det skyldes mit p-pillestop, at jeg er blevet så syg? eller er det bare normal influenza?

undskyld, hvis indlægget blev lidt lang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syg efter p-pillestop
Kommentér på:
syg efter p-pillestop

Annonce