{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.664 visninger | Oprettet:

Mig og min mor.. tv program.. upassende forhold {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og stener det nye program på tv4 mig og min mor.. og må indrømme at jeg får det helt dårligt når jeg ser hende MIa med datteren Joy.. seriøst tror den kvinde har brug for professionel hjælp ej selvfølgeligt ikke pænt at skrive.. men hun opføre sig meget umodent og sært for en kvinde på over 40 år med en voksen datter..

Og så synes jeg hendes krav til datterens opmærksomhed er voldsomme og ja upassende.. tænk at kræve at ens voksne datter skal sove hos en flere gange om måneden for ellers så svigter hun en ??

Hvordan er jeres forhold herinde til jeres mødre eller voksne børn (alt efter hvilken alder/kategori i er i) ?? jeg sover da ikke sammen med min mor.. sover der somme tider når vi er på besøg, men kun fordi hun bor langt væk og vi ikke har bil.. ikke som pyjamas party..

Er det i jeres øjne normalt at kræve så meget opmærksomhed fra et voksent barn ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mig og min mor.. tv program.. upassende forhold
  • #3   30. aug 2011 Har set programmet igår og idag og kunne ikke være mere ENIG.. Kan ikke lade vær med at ryste på hovedet af hende :-S

  • #4   30. aug 2011 jeg så os godt programmet i sidste uge og var ved at brække mig.... hvis det var min mor ville jeg godt nok sige fra....

    jeg har et meget voksent og sundt forhold til min mor synes jeg. jeg er 28 og min mor er 56.... hun er der for mig og hjælper med børn osv. og vi overnatter tager da os på ferie med mine forældre... men tror og håber ikke der findes mange som har det forhold som de to på kanal 4....det er jo sygt


  • #8   30. aug 2011 Dejligt at detr ikke bare er mig smiley men jo egentligt trist, for tror virkeligt hun har brug for hjælp..

  • #9   30. aug 2011 det er sygeligt - det er ikke normalt *Gg* tja her ses vi nok hver 3.måned somme tider går der længere eller lidt kortere tid, vi snakker da i telefon men ikke dagligt. jeg fortæller intet personligt, ringer ikke efter scanninger, jm , lægebesøg osv, jo ringede efter de sidste 2 gange vi var ved børnelæge, første gang i chok anden gang fordi sønne blev erklæret rask smiley hvilket jo selv har fyldt meget i vores liv det sidste 1½ år ,

    tja sådan et okay (normalt i mine øjne) forhold, ja vi sover der til jul og evt en gang mere eller 2 om året da vi bor med 350km's afstand smiley


  • #10   30. aug 2011 jeg synes det er lækkert at de kan have sådan et tæt forhold. Men forstår ikke hvorfor moderen skal opfører sig som hun gør. Hun minder allermest om en snot forkælet møgunge, der ikke får sin vilje. Mon ikke datteren hellere vil kneppe med kæresten hjemme, end at sove sammen med sin mor? Hvorfor skulle hun hive op i datterens nederdel? ...hvorfor skulle hun kaste chips i hovedet på datteren? Hvorfor har hun sådan en trang til, at være ung og finde unge kærester? Adder!!
    Men hvorfor sidder de og fortæller, at moderen har lært datteren at sutte pik? Hvorfor fortæller de om deres trekanter? -og hvorfor overhovedet have trekanter med sin egen mor?? -eller datter? ....Jeg kunne blive ved..
    -jeg ved ikke hvem der er værst!

    PUHA! Godt man kan slukke for tv'et og føle sig normal smiley


  • #11   30. aug 2011 hih ja synes også det er ret vildt og egentlig synd for hende mia, at hun ikke kan give slip. jeg havde sagt fra for længst hvis min mor var så vild:s

    men er rigtig tæt på min mor og vi snakker også dagligt om alt muligt. og vi ses også flere gange om ugen (men det gør jeg nu også med min far). men vi har ikke sovet sammen siden jeg flyttede hjemmefra på nær lige i sidste uge hvor det var mega lyn og torden og det slog ned her så ALT bare gik og jeg var alene hjemme med ungerne og var så skide bange. så kom hun op og sov sammen med mig og ungerne smiley


  • #12   30. aug 2011 jeghar også et godt forhold til min mor men blev godt nok helt forbavset over da der var reklame for næste gange hvor hun bare griber fat i sin datters bryst under bhen. det sad jeg faktisk og så med min mor og vi blev enig om der går grænsen altså


  • #13   30. aug 2011 Ja det med brystet undrede også mig.. altså havde pigen stået panisk og troet hun havde kræft, ja så kunne man måske forstå at moderen mærkede efter.. men at stikke hånden ind i BH'en for at mærke størrelsen (tror det var det det gik ud på) er altså for meget..

  • #14   31. aug 2011 Ja jeg tænkte at han var da godt nok en tålmodig fyr så pænt han sad og lyttede til hende moderen..

Kommentér på:
Mig og min mor.. tv program.. upassende forhold

Annonce