{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.041 visninger | Oprettet:

et råd, ang svigerforældre, forældre og at love {{forumTopicSubject}}

min kæreste og jeg gik igang med at bygge om i december 2010 på 1 sal. for at få lavet 3 gode værelser.
hans far lovede at han nok skulle hjælpe. men vi føler lidt at hans kone stopper ham lidt i at hjælpe. farens kone er min kærestes papmor. og hun bruder sig ik meget om min kæreste.
men de mener at de vil til at ha min kærestes datter hver anden onsdag så vi kan få tid til vores baby alene. men er det så ik bedre at de kom her og hjalp for at få deres barnebarns værelse færdig så hun har sit eget sted. end at tage hende væk fra sin kommende lillesøster.
hvad mener i???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et råd, ang svigerforældre, forældre og at love
  • #1   15. aug 2011 min kærestes datter bære tydeligt præg af at hun mangler at ha sit eget værelse hvor hun kan gå op og lege i fred.
    vi mener jo at det ville være bedst at de holdt deres aftale med at lave huset færdig inden de begyndte at gå op i at passe deres barnebarn uden rigtig at ha en grund. vi syntes det ville være bedst at kærestens datter får lov at være sammen med sin lillesøster for ik at komme til at føle sig uden for..

    så kan bedsteforældrene passe hende når huset står færdig


  • #2   15. aug 2011 jeg er helt enig med dig.

    de burde hjælpe med huset.

    det er IKKE en god ting at tage større søskende væk fra lillebror/søster lige efter fødslen da de bare vil føle de er blevet "erstattet"

    synes i skal snakke med din kærestes far om hvordan i har det med det.


  • #4   15. aug 2011 meningen er at de vil begynde at hente caroline (min kærestes datter) i bh onsdag i lige uger og aflevere hende torsdag morgen. og dette skulle starte når jeg have født. om en 4-5 ugers tid. men jeg syntes det er synd at bedsteforældrene vil tage hende fra hendes lillesøster som hun glæder sig meget til kommer. men vil os tror at hun måske bliver mere jaloux hvis hun ik får lov at være med, hun har hele tiden sagt at når lillesøster kom, ville hun være med og hun ville hjælpe. og har bare hørt fra mange at det var så super vigtigt at større søskende fik lov at være sammen med babyen og fik lov at være med i det hele for ik at føle at de blev erstattet.

    som sådan tror jeg egentlig gerne at hans far vil hjælpe. men at hans kone faktisk stopper ham i det..... hans kone vil hellere ha tid med caroline frem for at sørge for at carolines værelse bliver færdig.


  • #5   15. aug 2011 Altså nu er jeg lige grov.
    Det er jo jeres ansvar og ikke dine svigerforældres at værelset bliver klart, jeg kan godt se at de har lovet det og at det er fejt at bakke ud af, men det hjælper jo ingenting. Det er jeres barn, jeres hus og jeres ansvar hvis hun skal have et værelse.
    At de tilbyder at tage hende hveranden uge, kan I jo så vælge at sige ja eller nej til. Det kan da også være at aftalen ikke skal være fast, men mon ikke hun vil nyde alenetiden sammen med sine bedsteforældre hvor hun rigtig kan være i centrum, I kan jo afvente og se om hun selv har lyst.


  • #7   15. aug 2011 Charlotte: vil lige sige. vi var aldrig gået i gang med den ombygning, hvis vi vidste vi ik kunne stole på hans far. og på deres hjælp. da det faktisk var hans far der overtalede min kæreste til at gå igang, fordi han ville spare så og så mange penge i vame osv.
    så hvis vi vidste han var sådan havde vi ik gået igang...
    og ja det kan godt være det er vores ansvar. men vil os sige vi er lidt uden skyld da hans far ik holder hans aftale


Kommentér på:
et råd, ang svigerforældre, forældre og at love

Annonce