{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

SÅ var den gal igen - Veninde {{forumTopicSubject}}

I søndags var jeg i Bilka med min såkaldte veninde.
Jeg har tidligere lavet et indlæg angående hende.

Når, men i bilka bliver vi hele tiden uenige om flere ting, men pyt.
På vejen hjem kommer vi til at snakke om at Christian aldrig har sovet ude, han er 7 mdr. Det synes hun, at han trænger til, og hvorfor vi ikke havde gjort det endnu. Jeg siger at der for det første ikke har været behov for det, og jeg er sleeet ikke klar til at han sover ude. Det kan hun så slet ikke forså. Hun synes også han bliver passet for lidt. Christian er blevet passet ca 4-5 gange ialt. Hun siger også at Christian ikke kun har brug for at være sammen med mor og far, han skal også opleve noget!

Hun bliver ved med at presse mig til at gøre det, og fortæller mig at jeg må da trænge til at komme ud og drikke mig fuld. Jeg bliver ved med at sige til hende at jeg ikke har fået et barn for at det skal passes hele tiden!! Og ja jeg skal måske i byen med pigerne en dag, men lige nu gider jeg ikke rigtig.
IHHH hvor blev jeg tosset og jeg flippede helt ud på hende!

Det skal lige siges at hendes datter blev passet første gang da hun var få dage gammel, fordi hun skulle i byen og holde fødselsdag.
Jeg har selv passet hende MANGE gange mens jeg var gravid, fordi hun skulle i byen.
Hun bliver meget tit passet og hun er idag meget afhægig af sin mor. Jeg tænker om det måske er fordi hun er blevet PASSET FOR MEGET! Og hun måske er bange for mor ikke kommer tilbage. Når jeg skriver sådan er det fordi jeg jo kender dem meget godt. Og også har set, hvordan deres hverdag fungere.

Jeg måtte bare ud med det!
K*LLING!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ var den gal igen - Veninde
  • #3   10. aug 2011 Sådan er der bare nogen mennesker der er.
    Mira blev ikke passet før hun var 11 måneder, og er kun blevet passet 2-3 gange i alt, hvor 2 har været med overnatning hos farmor, fordi både min kæreste og jeg har skulle arbejde.


  • #4   10. aug 2011 som du selv siger får man jo ikke børn for at de skal passes.. Dit barn er syv mdr, og er passet 4-5 gange, det er da også rigeligt.. Kan ikke se hvorfor hun mener dit abrn skal passes oftere.. Måske hun virkelig bare mangler dig til at tage med hende ud og skabe sig tosset.. Måske hun har lidt svært ved at forstå du er vokset mere med opgaven som mor end hun er..? Kunne godt lyde sådan..
    Hun burde under alle omstændigheder slet ikke blande sig i din rolle som mor.. At hun gør det på en anden måde end du gør, kan du jo ikke tage dig af.. Du ved selv hvordan du bedst har det med tingene..
    Jeg kan godt forstå hvorfor du bliver vred, det ville jeg bestemt også blive i din situation..


  • #5   10. aug 2011 Hold da op... Kan godt huske det første indlæg, noget med at hun sagde din søn er for langsom ikke?

    Hun lyder altså virkelig som en k*lling, ja undskyld jeg siger det, men hun skal da ikke bestemme hvor ofte jeres dreng skal passes!? :-s
    Og lige det der med at sove ude, det gør Malthe altså heller ikke længere, da vi bor i en lejlighed pt og derfor er jeg ikke så glad for han sover nede i gården, som er tilgængelig for alle! Og han sover fint indenfor, og så sover han ude nede i dp (han er lige startet der så sover der ikke endnu)..

    Det med at hun selv får passet sit barn ofte, betyder altså ikke at I har behovet for det samme! Bare fordi hun gerne vil i byen og drikke eller hvad hun nu vil, så er det ikke sikkert at du har det ligesådan..

    Kan godt forstå du flippede på hende, hun lyder ikke ret hensynsløs..


  • #6   10. aug 2011 Måske du skulle overveje om hun overhovedet er en "veninde" du burde have i dit liv.. Syns da ikke det lyder som om hun gør meget godt i jeres venskab, udover at gøre dig sur og ked.. - Hvilket jeg ikke vil kalde for en veninde..


  • #7   10. aug 2011 Som Isabella Maria siger, så tror jeg også det har noget at gøre med at du er vokset med opgaven som mor, og hun er ikke helt så meget.. Og nu har hun lidt svært ved at du ikke tager med hende i byen så ofte som hun måske tager i byen? Kunne godt lyde sådan smiley

  • #8   10. aug 2011 Shila: det er præcis det samme her, vi bor så på 1. sal men stadig det er langt ned smiley Og jeg har det bare ikke godt med det.. Har sku set en gammel mand som går dernede og roder i containeren dernede, så bryder jeg mig ikke om at Malthe står dernede og sover hehe..

  • #17   10. aug 2011 Nå for søren, misforstod det også så, det der med at sove ude smiley

  • #19   10. aug 2011 Hehe ja nemlig, nogle folk er altså ikke helt raske, og vi kender jo ikke allesammen rundt omkring her smiley Ja, min svigermor er dagplejemor, så når vi er ved dem så sover Malthe også ude og han elsker det også, men indtil vi får en have (vi leder efter hus/rækkehus) så sover han inde herhjemme smiley

  • #24   10. aug 2011 min søn er 2år og 2mdr og har aldrig sovet ude.
    blevet passet i vores hjem i 4 timer.. thats it...

    folk må mene hvad de vil. jeg blander mig ikke i deres, så skal de heller ikke blande sig i mit, sådan ser jeg på det. men hvis du har brug for at bagtale en veninde, hvor god en veninde gør det så dig?


  • #25   10. aug 2011 Mette - hun tænker også mere på fest og farver. Den anden dag sagde hun at glædede sig allerede til hun skulle passes igen! Jeg bryder mig ikke om hendes måde at være mor på. Men jeg fortæller hende i det mindste ikke, hvordan hun skal gøre tingene!!

    Og jeg har også skrottet hende som veninde, for nu gider jeg ikke mere. Jeg har bare været så godtroende!

    Jeg har nok skrevet det lidt så man kan misforstå det, men at sove ude er ikke som i Ude i barnevognen, men ude og blive passet.


  • #29   10. aug 2011 Camilla - det synes jeg er en deal! smiley Vi mangler jo også en tur i zoo? smiley

Kommentér på:
SÅ var den gal igen - Veninde

Annonce