{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandlæge hjælp.
  • #1   22. maj 2011 du kan jo dele den op over flere gange ? smiley


  • #2   22. maj 2011
    Tror ikke du for betalt din tandlæge regning bare fordi du ikke har et arbejde.
    Jeg har også været på KH og måtte da selv betale min tandlæge, nu er jeg på SU og skal da stadig selv betale hvis jeg skal til tandlæge ..


  • #3   22. maj 2011 du kan faktisk søge om tandlægehjælp hos din kommune.
    Da jeg var på SU, skulle jeg have opereret alle fire visdomstænder ud akut pga. betændelse.
    Jeg ringede til kommunen, og de sender så en formular ud du skal udfylde.
    De skal bl.a. have en oversigt over indtjening og udgifter, en seddel fra banken hvor der står de ikke kan låne dig pengene, et tilbud fra tandlægen, og nogle andre oplysninger.
    Jeg fik 15000 i tilskud på en regning der lød på 27000.
    det endte så med at jeg fik det hele betalt af staten, pga. det var et specialtilfælde.
    så det kan faktisk lade sig gøre at få tilskud.
    Desuden giver Sygeforsikringen Danmark faktisk store tilskud til alm. tandlægebesøg, du kan se taksterne på deres hjemmeside.


  • #4   22. maj 2011 Snak med tandlægen om at få delt regningen, det er meget nemmere og hurtigere smiley
    Ved kommunen må du kun få lavet et overslag og ikke påbegynde behandlingen før de har godkendt det.


  • #5   22. maj 2011 du kan søge det som enkeltydelse hos kommunen, det kræver bare at du får et overslag hos tandlægen.... jeg skal have lavet for 43000,- og det er bevilliget af kommunen

Kommentér på:
Tandlæge hjælp.

Annonce