{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

økonomi....hmmm {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Læser og høre folk går meget op i om de har råd til en baby....

Hvor mange af jer har regnet på det inden i gik igang og hvad har i sat som evt beløb...

Er bare nysgerrig... vi planlægger jo pb snart og har da ikke tænkt på økonomien som sådan....( eller jo men da ikke regnet ud osv)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  økonomi....hmmm
  • #1   9. maj 2011 Hehe, så langt nåede jeg ikke..

    Er blevet gravid på p-piller, og jeg var imod abort, og endte så med at stå med guldklumpen alene, og på en elev løn..

    Og vi mangler ingenting her...


  • #2   9. maj 2011 vi besluttede bare at nu skulle vi have en bebs, og så måtte resten indfinde sig ;o) dvs bolig, økonomi, bil osv. dog var vi så kloge at vi begge havde fuldtidsjobs inden vi startede projektet ;o)

    men sys ofte folk går for meget op i planlægning, udregninger osv osv istedet for bare at gøre hvad man føler for..

    her er det da gået ganske godt alligevel ;o)


  • #4   9. maj 2011 Manden har 2 i forvejen og det bliver så 3 børn så han syntes jo der skal være råd. Kan jeg også godt se men tænker bare, vi har ikke en skod økonomi men tænker bare der går da nok altså... Syntes på en måde det skræmmer mig lidt med SÅ meget planlægning osv... men er bare nysgerrig

  • #5   9. maj 2011 Vi har planlagt det så meget at vi ventede til vi havde et hjem med plads, men ellers må man jo finde ud af økonomien efterhånden.

  • #6   9. maj 2011 Ja men har hjemme mangler vi ingenting. 2 børn og 2 voksne og 2 katte. bor i hus og det har vi gjort i en del år nu og jeg har ingen børn så derfor syntes vi det snart skulle være.


  • #7   9. maj 2011 altså vi tænkte da frem ad , kærestens lønstning i udd kom den måned jeg havde termin osv , men nej det hele går skam alligevel og ja vi tager tingene som de kommer - dog med hovedet rette sted - og ikke under armen, men nej vi lavede ikke et baby budgett

  • #9   9. maj 2011 Okay... Lyder jo som om jeg godt kan tage det roligt, gø r jeg nu også men det er nu meget dejligt at høre det fra folk.
    Vi har en del ting fra de to ander som kan bruges og barnevogn mm får jeg af min mor og stedfar. og hey er jo ikke gravid endnu så der kan jo nå at lande en del penge endnu til babyudstyr mm


  • #10   9. maj 2011 Altså da vi havde en hel fin økonomi da vi planlagde at få Lui tænkte vi ikke så meget over det dengang. Vi havde begge jobs og boede til leje.

    Nu er vi igang med at lave nummer 2. Vi har købt hus for 1½ år siden og jeg er arbejdsløs på dagpenge. Men det har ikke hindret os i at gå igang med nummer to. Men vores økonomi er nu også ok trods vi ejer og jeg er arbejdsløs. Vi betaler vores regninger uden problemer og spare samtidig op. Der er ikke råd til dyre impulsindkøb osv men det er ikke noget der genere os...


  • #12   9. maj 2011 Hehe
    Jeg nåede heller ikke så langt som til at tænke på økonomi.. jeg blev gravid på p-piller.. og abort er ikke en mulighed for mig... så må bare tage det som det kommer smiley har heldigvis 7 mdr at sparrer op i..

    men held og lykke med PB ;D


  • #15   9. maj 2011 Hehe ja 7 mdr er bedre end ingenting.
    Jo tak for det... Det er jo mit størrste ønske selvom jeg os er glad for mine bonus børn bliver de jo aldrig rigtig mit kød og blod på samme måde.


Kommentér på:
økonomi....hmmm

Annonce