{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

silikone i kroppen .... {{forumTopicSubject}}

vi sidder et par piger og snakker om hva det KAN gøre hvis man har silikoneimplantater og der går hul og det siver ud i kroppen...

men vi kan ikke finde en hjemmeside hvor der står beskrevet..
vi kan kun finde hvor der står at det kan sive ud og at det IKKE giver brystkræft osv....

men ikke en hvor der står at får man silikone og går der hul.... han man få disse bivirkninger... osv ....

er der en der ev kan sende et link....

( FX.. at det gør en træt... kan sætte sig i lymferne osv )

og det skal IKKE være en side fra en plastikkirug... men en læge eller andet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  silikone i kroppen ....
  • #1   15. apr 2011 ved godt en kirug også er læge... men de har jo nok en anden mening da de lever af det.... så ville ha det beskrevet af en der ikke har det som indtægtskilde smiley


    ved ikke om man kna dø af det.... syntes det er svært at finde et sted hvor man kan læswe om hva præcis det kan gøre ved en ... når det siver ud i kroppen


  • #2   15. apr 2011 jo.... det kommer an på om man får flydende eller fast....

    og min veninde`s søster ( som vi debatere med) fik det for 15 år siden... der så det også anderledes ud...

    men jo det kan stadig sive ud smiley


  • #5   15. apr 2011 ved skal godt de også laver andre ting ind lige bryster... nu var det bare for kort at forklare det godt måtte være udtalelesr fra en som ikke selv lavede dem... går man ind på en p.kirug`s hjemmeside... kan man jo læse at det næsten ikke kan lade sig gøre... osv...
    men igen disse her er 15 år gamle.... blev tjekket for 2 år siden... der var de fine... nu er der hul i og hun skal igen på hospitalet i næste uge og han endnu en scanning...

    men derfor vil vi jo godt læse og vide noget om hva der kan være i vente og fare... mens vi venter på læger hospitaler osv


  • #8   15. apr 2011 det kan godt lade sig gøre at få taget en mammografi når man har fået lavet bryster, jeg fandt selv for snart 3 år siden en knude i det ene bryst og blev sendt afsted, jeg tænkte hmmm kan det lade sig gøre når jeg nu har fået lavet bryster for snart 15 år siden, og det kunne de uden problemer. der vil de så også kunne se om alt var i orden med implatetet (staves) heldigvis var det en god artet knude og ingen problemer fordi de var over de 10 år som nogle siger de kan holde.. jeg fik af vide inde på riget at dem jeg har, kan jeg beholde mange år endnu uden problemer...

Kommentér på:
silikone i kroppen ....

Annonce