{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Hvor er det vildt... {{forumTopicSubject}}

at jeg allerede er 24+0 idag og der kun er 16 uger til termin.

Jeg var til sidste møde på jobcenter idag, da jeg er blevet sygemeldt med BL frem til termin. Det var en stor lettelse så nu kan jeg slap mere af nu..

Jeg er gået igang med at stoppe med at ryge nu og har været røgfri sidden i mandags det eneste hjælpemiddel jeg har er nicotinell tyggegummi og nøj hvor det hjælper.

Bare en lille glædes tråd fra mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det vildt...
  • #1   13. apr 2011 JEg var kommet i prakt et fantastisk dejligt sted, men måtte stoppe pga min BL

  • #2   13. apr 2011 Jeg har aldrig haft en job på fuldtid men har været under uddannelse for 4-5år sidden også ½ år på pruduktionsskole men kørte galt på scooter og fik et piskesmeld.

    3 måneder efter blev jeg gravid med min søn, var så sygemeldt ½ år fra ulykken også gik jeg til noget genoptræning af en art men måtte blive sygemeldt IGEN da jeg var omkring 20 uger hene hvis ikk før, med BL og var så sygemeldt frem til termin. da min barsel så sluttede der var vi flyttet til sjælland fra jylland hvor jeg rendte til møde på jobcenteret 1 gang om ugen, det var 2009, Jeg har så været i praktik via komunnen to steder. fra d. 6/12-11 til 30/3-11 så har været på kontanthjælp sidden og nøj jeg er træt af det..


  • #3   13. apr 2011 Det kan vi hurtigt blive enige om smiley


Kommentér på:
Hvor er det vildt...

Annonce