{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Sure opstød ( ang. quintess ) LANGT {{forumTopicSubject}}


Idag tog jeg i Kolding storcenter med min mor, bla. for at prøve at få bytte et par bukser, eller i hvert fald få dem sendt ind.
Det drejede sig om et par killah-bukser til 900 kr hvor hele det ene bukseben er syet skævt - ikke vildt slemt, men det ubehageligt og ser dumt ud, og helt bestemt ikke okay på tøj i den prisklasse.

Da vi kom ind i butikken var meldingen klar, ingen kvittering = ingen ting at gøre. Min mor brokkede sig helt vildt og sagde det var for dårligt til de penge osv. Til sidst går hende vi snakkede med så ud bag ved og snakker med en anden. ( det skal lige siges at det er tydeligt at se fejlen når bukserne ligger foldet ud )

Hun kommer derefter ud og ber' mig tag bukserne på .
- gik helt i chok , fik tårer i øjnene og siger så ; "ved ikke om du kan se det, men jeg er høj-gravid og kan da umuligt få de bukser på" .
Det var hun tilsyndladende ligeglad med, hun blev nød til at se dem på.

Jeg var helt varm i hovedet og følte mig virkelig ked af det og skidt til pas. Jeg går så i prøverummet og stopper min gravide krop ned i et par bukser str. 26 ;s

Bukserne kunne selvfølgelig ikke trækkes 100 % op. Jeg åbner gardinet for at lade hende se dem på, hun kigger så på buksebenet og siger ; "jamen man kan jo bare rykke syningen om på plads?" .
Jeg må så forklare at eftersom bukserne er syet skævt, går der ikke 2 min før syningen igen sidder midt på benet .

Det vil hun selvfølgelig også se, så hun ber' mig gå en tur igennem butikken. Jeg havde den største lyst til at slå hende. Det er lørdag og der var 1000 mennesker derude, og så ber' hun mig gå rundt i butikken med halv-bar røv og opknappede bukser, som en der havde skidt i bukserne fordi de ikke kunne trækkes ordenligt op ;s

Endelig siger hun så ; jamen jeg kan jo ikke gøre så meget andet end at gi dig et par nye. ( Jubiiiii , jeg jublede indeni )
Hun går så ud på lageret for at finde et par i min str.

2 min efter kommer hun tilbage og må indrømme at de ikke har flere par, men jeg kan få lov at vælge noget andet i butikken til 200 kr ;s
Gik helt i selvsving, jeg har jo givet 900 kr for bukserne.
Men hun mente helt bestemt bukserne har været på tilbud ( nogen rester ) og hun ku jo ikke se om jeg havde købt dem der ;s

Min mor forsikrede dem om at vi aldrig igen vil sætte vores ben i deres butikker.

Så jeg måtte tag hjem igen med de her dumme bukser, føler mig snydt - 900 kr er også en slags penge, især for mig.

** Min mor's kæreste brugte 1/2 time på at skrive en klage til dem på deres hjemmeside, man sku så krydse af i sådan en ( jeg acceptere betingelserne ) og den kunne man ikke krydse af og dermed ikke sende klagen , smart lavet ;s

Ved godt det blev langt, men håber i gider læse det, og tænke på mig næste gang i overvejer at handle i quintess .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sure opstød ( ang. quintess ) LANGT
Kommentér på:
Sure opstød ( ang. quintess ) LANGT

Annonce