{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

kan man få gratis hjælp? {{forumTopicSubject}}

Kæresten gik fra mig den første december, vi havde været sammen i 7½ år har sammen en dreng som fyldte 1 år nytårsaften og venter en mere den 20 april.
Jeg er flyttet i egen lejlighed sammen med vores fælles søn.

udadtil virker jeg meget stærk og folk som kender mig tror jeg er godt på vej til et nyt liv som enlig. Men så'n er det desværre ikke. Jeg føler hele min verden er faldet fra hinaden. Jeg græder stadig hver dag, og føler næsten ikke jeg kan overskue hverdagen. Jeg har så dårlig samvittighed over for min søn. Føler mig som en stor fiasko. Jeg kan ikke hænge sammen. Jeg føler ikke jeg har lyst til den baby jeg har i maven, ved det er rigtig ledt at sige, havde regnet med at hun skulle fødes ind i en dejlig familie, men nu hvor det kun er mig og William ønsker jeg slet ikke hun kommer smiley

Ved godt at sådan et brud tager lang tid at komme sig over, og føler mig som den største idiot fordi jeg ikke bare kan glemme ham, og få et liv selv.

Er der nogen steder man evt kan få noget hjælp, til at gøre det hele nemmere, en man kunne snakke med.?

Undskyld det blev langt og uoverskueligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man få gratis hjælp?
  • #2   16. jan 2011 Jeg tror måske du får mere lyst til din datter når du er kommet lidt mere ovenpå.. Du skal lige komme dig ovenpå at din eks er flyttet - plus nyt liv som enlig mor osv. Det skal nok komme til at gå.

    jeg ville ringe til min læge og snakke med dem omkring det - måske kommunen kan hjælpe dig os smiley


  • #3   16. jan 2011 Det er da rigtig træls.
    Som du selv siger tager et brud lang tid at komme over, men tror du kommer hurtigere over det end du lige regner med, for nu har du et ansvar, og er derfor nød til at være positiv.
    Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg havde en del problemer inden jeg blev ravid med min søn, med vold, en gammel eks, osv. Der ringede jeg til et ungdomscenter, og fik en psykolog, uden beregning. Dette hjalp mig rigtig meget.
    Håber det bedste for dig og din lille familie, og glæden ved dit ventende barn skal nok komme smiley
    Al held og lykke herfra.
    knus


  • Tine R
    Tine R Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #4   16. jan 2011 Fik sådan lyst til at svare dig... jeg kender alt for godt din situation, står selv midt i det... alene med min datter på 10 mdr efter 5 år sammen... jeg ringede til min læge som med det samme gav mig en henvisning til en psykolog... har fået 12 gange og bataler ca 250 pr gang og derudover får jeg ca halvdelen dækket af "Danmark".... du er velkommen til at skrive en privat besked hvis du har behov for at komme af med det til en som virkelig kan sætte sig ind i de følelser du har lige nu... smiley

  • Tine R
    Tine R Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #6   16. jan 2011 hmm måske fordi jeg slet ikke har haft kommunen ind over det...

  • #8   16. jan 2011 Tak for jeres svar. Jeg er 23 år.

    Jeg må prøve at snakke med min læge, kommunen eller måske min jordemoder.

    Lene: Jeg er også bange for at få en FD, Da jeg virkelig ikke føler jeg har lyst til barnet. Har fuldt dig meget på sidelinjen, Er du ved at få det bedre?

    Jeg har så dårlig samvittihed overfor William, for han kan selvfølgelig mærke/se at jeg er ked a det.
    Jeg kan bare ikke se nogen ende på denne smerte, føler bare det blir værre og værre for hver dag der går smiley



  • #9   16. jan 2011 Tror du ikke dette kan være en fødselsdepri ?
    Er ked af det hele føles sort...
    Op med humøret..
    Men søde. du kan søge tilskud på kommunen til psykolog hjælp. smiley jeg gik til psykolig da jeg var gravid, og pøj hvor jeg var ked, men det hjalp.. smiley


Kommentér på:
kan man få gratis hjælp?

Annonce