{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Vinterferie - hjælp hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Ja, som overskriften siger, så mangler vi at finde ud af hvor vores ferie skal holdes i uge 7 - så måske nogen har nogen gode steder der kan anbefales?
Feriecenter - danland osv. - Der skal gerne være nogle gode legefaciliteter - varmt badeland - til en rimelig pris ? Helst jylland eller fyn....

Vi har også overvejet et pool-sommerhus, men.... er det ikke vildt dyrt i strøm/varme på denne årstid:)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterferie - hjælp hvor?
  • #3   15. jan 2011 Det er oss SeaWest i Lønne ved Nr. Nebel lidt nord for Varde.. smiley

  • #4   15. jan 2011 Hej Camilla,
    Lalandia i Billund er helt sikkert et kæmpe hit her:) - men der var vi i sidste ferie og vi ville finde noget til en lidt billigere pris i denne ferie - Lalandia koster alligevel lidt over 14.000,- for det billigste hus til os smiley
    Fanø badeland har jeg sidst været da jeg var barn:) - er det ok - varmt badeland? Vi har nemlig for kort tid siden været i et danland, hvor der bare var så kold luft/vand at det ikke var for små børn synes jeg:)
    Håber du har det godt:)



  • #5   15. jan 2011 Tania - tak for foreslag.
    Søger mest efter overnatningssteder såsom danland - feriecenter osv. Kunne bare være fint, hvis nogen har prøvet et af stederne og kan fortælle det er lækkert:)
    Vi har selv været en del af de steder i og synes der er stor forskel på om de er gode:) så kunne jo være fedt hvis andre har nogle gode erfaringer.....


  • #9   15. jan 2011 SeaWest's hjemmeside.. Så kan du jo lige ta et kig.. smiley Der er lege"land", tropisk badeland, restaurant, bowling, overnatning osv der oppe.. smiley

    http://www.seawest.dk/


  • #10   15. jan 2011 Malena - Tak - Kigger lige på seawest - det har vi ikke prøvet . Har du været der - er det godt?

    Camille - Vi er 5 ialt og jo prisen for 1 uge i Lalandia er præcis kr. 14.315,- for os - vi har været der i 2010 og det er ret dyrt - men specielt i "høj-sæsoner". Så kan vi næsten rejse sydpå til samme penge:)
    Mener Lalandia i Rødby er en del billigere, men det er lidt langt væk fra os og vi har også været der et par gange - så ville prøve noget nyt:)


  • #11   15. jan 2011 m N - Jeg har været der i forbindelse med skolen, og vi boede i et SW90 hus.. Det var kun en enkelt overnatning, men super lækkert hus med 2 soverum og en hems.. smiley Så der er plads til 8 i så'n et hus.. Skulle ha boet i et fiskerhus hvor der er 2 dobbeltsenge og mulighed for opredning til 2 på sofaen, men vi byttede med dem der sku bo i det store, da vi var 5 og de var kun 4.. smiley Når man bor i en af ferieboligerne der er der fri entre til badelandet, så der var vi jo oss lige inde.. smiley Synes det er et super lækkert sted, men ville ikk selv betale for det, da min mor kun bor 8km derfra.. Men vil helt klar besøge deres badeland igen.. smiley

    Havde det ikk været fordi mine forældre bor så tæt på, så havde det klart været et sted jeg ville tage hen på ferie.. smiley


  • #12   16. jan 2011 Camille - Det i Billund er jo helt nyt og noget mere ekslusivt efter min mening:) - ligeledes feriehusene - de er noget flottere og nye i Billund.

    Altså jeg vil sige det i Billund er noget flottere i badelandet/legelandet/husene og alt er jo nyt. Men synes også at det i Rødby er hyggeligt - og så har de jo skøjtebane. Men der er helt klart forskel:)


Kommentér på:
Vinterferie - hjælp hvor?

Annonce