{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

sur og skuffet :s {{forumTopicSubject}}

min datter fylder 2 år imorgen....

vi havde aftalt med min kærestes familie ( min bor i jylland og kan af gode grunde ikk komme herovre) at vi skulle holde fødselsdag for hende lørdag hjemme hos os, da vi alligevel skulle bytte julegaver, da vi skal til jylland og holde jul. men men men det blev lavet om i sidste øjeblik. så det blev ude ved min kærestes morfar og der blev ikk holdt fødselsdag for min datter og der kom ikk nogen gaver til hende udover hendes julegaver!

sad så og ventede på om de ville sige noget med at hun nok skulle få hendes fødselsdaggaver men nej !
finder så ud af i dag at de slet ikk har købt nogen til hende ! nøj hvor gjorde det mig sur og skuffet på hendes vejne... det kan være at hun kun bliver 2 år og hun måske ikk forstår særlig meget, men det er et lille barn og selvføglelig skal hun have gaver.... ved godt at december er en hård mdr. vi valgte at købe hendes gave da vi fik løn i starten af mdr, for at være sikre på at hun fik en god gave.... så langt har de åbenbart ikk kunne tænke ! det pisser mig bare så meget af !

vi holder så fødselsdag for min datter når vi kommer til jylland og der får hun gaver af min familie.... så hun får da en fødselsdag og vi holder en lille hygge en for hende imorgen... mig, hendes far og hendes selv med lagkage og kakao for hun skal ikk snydes bare fordi hans familie er nogen røvhuller der kun tænker på sig selv...

undskyld hvis det blev lidt langt.... men skulle bare ud med det.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sur og skuffet :s
  • #1   19. dec 2010 ja selvfølgelig skal hun da også have sin fødselsdag.. kan godt forstå at du er skuffet.. det havde jeg godt nok også været !!

  • #3   19. dec 2010 jeg er mere end skuffet ! jeg er rasende over at de vælger hendes fødselsdagsgave fra ! det kan godt være at hun har fødselsdag 4 dag før jul, men det er ikk noget hun selv har valgt..

    jeg har snart intet til overs for den familie.....


  • #4   19. dec 2010 jeg havde dælme sagt min mening om dem. for nej hun skal da ikke snydes, selv min fætter der har de 24 får gave så det holder ikke uanset hvad dato et barn har fødselsdag er der forskel på jule gave og fødselsdags gave, nøj de havde fået et møjfald af anden hverden hvis det havde været mig.

    Jeg giver møjfald bare for at min svigerfar skriver fra morfar på deres julegaver nu han er farfar. han får det dog først efter jul den tumpe..


  • #5   19. dec 2010 Føj for den lede en familie! Jeg var også blevet tosset og rigtig ked af det på min datters vejne.. Det kan de fandme da ikke være bekendt! Jeg havde helt sikkert ikke kunne holde min mund!

  • #6   19. dec 2010 han siger at jeg skal sige det til dem i stedet for at brokke mig til ham, men problemet er at han ikk har sagt noget til dem ! han virker ligeglad med det... tror jeg dog inerst inde ikk at han er.... men han magter åbenbart ikk og tage kampen med dem..... vil ikk gå amok på min svigermor, da hun er et nervøst nervesammenbrud lige pt.... så det ville ødelægge hende mere end hun er ligenu......

    hans søster er som at snakke til en dør... hun fatter brik af noget som helst og lever i hendes egen lille verden......


    jeg mener jo heller ikk at de skal snydes selvom de har fødselsdag så tæt på.... vi har både købt fødselsdags og julegave til hende.... det gjorde vi også sidste år.......


  • #8   19. dec 2010 Mette - Mor til Kia & Thea R : nej det kan de ikk..... problemet er at jeg ikk bare åbner min mund og siger tingene... jeg bider det i mig.... jeg gider ikk at diskutere med dem, for det kommer der alligevel ikk noget godt ud af... ud over at de bliver sure på mig og mener det er min skyld.....

  • #9   19. dec 2010 * Wishful 33+ * : vi har heller ikk ret mange penge..... men vi har formået at købe julegaver til alle i år, hendes fødselsdag og rejse til jylland..... jeg har 9 familiemedlemmer vi skulle give til og han har 4..... så kan ikk se problemet i at hun så skulle have en lille ting...... men de bruger nok deres penge forkert.....

    Camille ^ : ja det er også det jeg trøster mig med.... min mor lød også helt forkert da jeg fortalte hende at de aflystes hendes fødselsdag......

    han siger ikk så meget til det desværre


  • #10   19. dec 2010 EJ ! det er også for dårligt, jeg var fanme også blevet sur

  • #11   19. dec 2010 ja det er mega for dårligt !

  • #14   19. dec 2010 Smuk´sak . : det mener jeg også at han skal.... men får ham nok ikk til det desværre......

    ja det var en mulighed..... men igen, de skal ikk have det nemt ved at vi flytter hendes fødselsdag fordi de ikk har råd i december mdr!

    * Wishful 33+ * : vi har som sagt formået at købe til alle i år og nogen gode gaver synes vi selv og så får vi den der i hovedet.....

    ja det har de og de har haft et helt år til at købe den i.......
    sådan føler jeg det også at de ikk mente at det var nødvendigt... men så mener jeg heller ikk næste år at det er nødvendigt at købe til dem......


  • #15   19. dec 2010 EJ det kan de skutte være bekendt. Hun skal da have sine fødselsdagsgaver. Det er jo 2 forskellige ting, altså fødselsdag og jul. Det kan jo heller ikke komme bag på dem, at hun har fødselsdag.

    Kan GODT FORSTÅ at du er skuffet, det har du også alt mulig ret til at være...


  • #16   19. dec 2010 * Dina smiley * Mor til August * : nej det har jeg ikk.... for har først fundet ud af det i dag.... og jeg kan ligeså godt stille mig op og snakke med en dør. det er cika det jeg vil få ud af det.....


  • #17   19. dec 2010 joan 35+5 K : lige præcis smiley


    vi er så heldige at holde jul med min familie i år og min søster krævede at vi holdte fødselsdag for min datter når vi kom derover..... så det er det jeg trøster mig med lige nu og så kan hans familie rende mig i røven.....


  • #18   19. dec 2010 det er nemlig 2 foreskellige ting smiley

  • #19   19. dec 2010 Synes da at han også burde være skuffet over hans egen familie.
    Det er jo trods alt et barn vi snakker om.

    Godt at din søster har holdt fast i at i skal holde hendes fødselsdag.
    Om det så havde været den 24, så skulle der da holdes fødselsdag for hende...


  • #20   19. dec 2010 øøøørj hvor var jeg satme også blevet stik hamrende tosset!!!!!

    er total uden ord! hold da kæft mand, og jeg tænker på ordet NÆRIG med det samme! Der er fucking 11 mdr i mellem jul. så kan man da forfanden da spare op!!!!!


  • #21   19. dec 2010 joan 35+5 K : det tror jeg også at han er.... tror bare han har opgivet at diskutere med dem smiley ja det er det og hun bliver jo også ældre og begynder at forstå ting.....

    ja det er rart at hun vil ligge hus til smiley hun forguder også hendes lille niece hehe..... det var også det første hun sagde da vi snakkede om at vi skulle holde derovre at så skulle der holdes fødselsdag for hende og sådan blev det bare smiley heldigvis er min familie ikk nærige hva det angår smiley

    Pernille smiley . : det var også det ord jeg tænkte med det samme !
    det er nemlig det man kan og det behøver ikk være en stor gave, det er tanken der tæller og min datter bliver altid glad for de ting vi køber til hende..

    jeg håber at de imorgen sidder med en rigtig grim smag i munden.....





  • #22   19. dec 2010 Smuk´sak . : for dem vil jo bare være nå okay, ja så slipper vi for det i december mdr....

    ja det er mærkeligt, for sidste år havde de købt fødselsdags og julegave til hende alle sammen.....


  • #23   19. dec 2010 Jeg var altså flippet helt skråt op. De kan ikke være sig selv bekendte.

    Ved godt hvordan det er, når manden har opgivet familien, og ikke orker at tage diskutionerne med dem... Sådan har vi det også med svigermonstrene...


  • #24   19. dec 2010 joan 35+5 K : jeg ved godt at jeg bude været gået amok på dem, men har bare ikk overskuet til det pt.... så jeg har valgt at jeg ikk siger til dem at vi holder noget i morgen og så kan de jo undre sig over det og spørger de, kan de få afvide at de ikk var inviteret fordi de ikk havde købt gave til hende !

    jeg forstår ham så udemærket godt at han har opgivet dem..... altså min kæreste smiley


  • #25   19. dec 2010 Nej du skal bestemt ikke sige noget til dem om imorgen. Så kan de jo få den at tænke over, hvis de på et tidspunkt spørger til det...

  • #27   19. dec 2010 joan 35+5 K : det er nemlig det jeg tænker......


    * Dina smiley * Mor til August * : som skrevet tidligere kan jeg ligeså godt snakke med min dør.... det er det jeg vil få ud af det.... de er ligeglade, de har ingen samvitighed hva det angår desværre smiley


  • #28   19. dec 2010 Nogen mennesker skal lære det på den hårde måde... DESVÆRRE. For det burde jo ikke være sådan, da det er en glædelig begivenhed.

  • #29   19. dec 2010 Jeg forstår godt du er skuffet og ked af det.... Jeg ville være gået amok hvis det var min svigerfamilie.... Men på den anden side er jeg ligeglad med gaverne dem får hun sku så mange af, MEN at de vil være bekendt at aflyse hendes fødselsdag!!!!!!!! Min datter strålede da hun blev 2 år og fik lov til at puste lysene ud helt selv smiley

    Unger mæsker sku også mere end vi voksne regner med og jeg ville være bange for om hun sidder tilbage med en følselse af at være ligegyldig! ISÆR hvis hun vidste at der skulle holde noget... Jeg ville ikke holde min mund og bare lade være med at give dem gaver.... Jeg ville simplethen sige det rent ud til manden, at hvis de ikke synes hun er mere værd, ja så er der da heller ingen grund til at de ser hende mere, eller mig for den sags skyld......... Synes nu også det er hans opgave at sige noget!!!

    Stakkels barn....


  • #30   19. dec 2010 joan 35+5 K : ja desværre smiley det er nemlig det det er....

    Lisbeth H: det er jeg skuffet over er at de aflyser hendes fødselsdag og jeg så finder ud af at de ikk har købt noget fordi de har brugt alle deres penge.... så kunne de have købt den i starten af dec. det gjorde vi, da vi alligevel var ude og købe julegaver.....

    det er nemlig det de kan og jeg har heldigvis ikk fortalt hende at vi skulle holde fødselsdag..... men jeg sidder med den følelse af at hun var ligegyldig for dem.... jeg synes også det er hans opgave at sige det til dem, men det får jeg ham nok aldrig til, desværre..... men så er det heldigt at min familie gerne vil holde fødselsdag for hende når vi tager til jylland for at holde..... så får hun en dejlig fødselsdag med mennesker der gider hende.....

    Smuk´sak . : det tror jeg ikk.... for de sagde ikk noget igår da vi var sammen....... jeg troede også på bedste i folk, men det har de lige ødelagt og kommer aldrig til at stole på dem igen.... aldrig.....


  • #31   19. dec 2010 jeg havde sgu valgt dem fra, så måtte min mand vælge om han, ville ses med dem eller ej, men det blev uden mig og ungerne, det var helt sikkert, havde ikke fundet mig i den behandling.

  • #32   19. dec 2010 Nanna S : jeg vil ikk flytte hendes fødselsdag for deres skyld ! så hellere lade være med at give dem en gave ! kan de, kan jeg også !

    jeg er ikk bare gal, jeg er rasende og har været det, det meste af dagen !


  • #33   20. dec 2010 Karina *mor til 3 * : det er første gang de gør det og er chokeret over at de kunne finde på det......

    det er også sådan jeg har det lige nu


  • #34   20. dec 2010 Tilykke med din datter idag, det er da ligegyldigt om hun har fødselsdag i dec. eller juli, fødsesdagen skal da fejres alligevel, med gaver, sang, boller og hvad der ellers hører sig til, og det kan familien godt nok ikke være bekendt, jeg ville også bliver totalt skuffet hvis det var mig der oplevede det, de burde skamme sig!!!

  • #35   20. dec 2010 Stort tillykke med din datter.. Håber hun får en dejlig dag alligevel... en tur i sneen og ind og havde varm kakao og lagkage bagefter smiley
    Knus


  • #36   20. dec 2010 engang er også engang for meget i min verden. børn er langt vigtigere end voksne så måtte nogen voksne undvære sin julegave. så hellere at mine børn får gaver end mig.

  • #37   20. dec 2010 Øv altså.. Forstår dig skam rigtig godt.
    Mine børn og jeg selv får ikke gaver af min mor, ( har ikke selv fået gaver af hende i mange år. hvorfor pludselig ikke, vides ikke..)
    så jeg ved hvordan det er når ens fam. priotere anderledes..
    Jeg er lidt ligeglad med mig selv, det der sårer mest er at self. syntes jeg da at mine børn skal have gaver af deres mormor.


  • #38   20. dec 2010 hun fik en hyggelig dag selvom de andre ikk deltog... vi spiste lagkage og hun fik hendes gave af os, som hun blev vildt glad for smiley



  • #39   20. dec 2010 jeg er opdraget med at det er tanken der tæller smiley og er det noget jeg kan se min datter bliver glad for er det det vigtigeste.... så er det ligemeget om det har kostet 10 eller 1000 kr smiley

    det var måske også lidt dyre ting at ønske sig.... men igen, det er hva man er opdraget til... eller har været vant til hjemmefra hedder det nok mere smiley

    tak skal du have smiley jaaaa det har hun nemlig smiley


Kommentér på:
sur og skuffet :s

Annonce