{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.575 visninger | Oprettet:

SVIGERMOR LANGT {{forumTopicSubject}}

Hej Marianne.

Nu skal jeg sige dig nogen ting.

Hvis der er nogen her der ikke finder sig i nogen s opførelse mere så er det os !! Mig kald det hvad at du vil.

Jeg er simpelt meget træt af dig og dit ynk !!
Din meget barnlige måde at reagere på !!

Der er nogen ting du skal forstå, Isabella er vores barn hvad at vi gør for hende er det vi finder det bedste for vores datter, det samme har sig gældene for Philip.

Når vi klæder vores datter på er det fordi det er det vi finder det bedst for hende, når vi køber nogen vinter sko er det fordi at vi finder dem bedst for hende.. erko skal hun havde de vintersko på, og ikke nogen sko der ikke kan holde hendes føder varme så hun siger av av fod når man kommer hjem!.
Når det er minus grader udenfor skal hun have tøj på inden under om hun så kun har 5 min. hjem.
Når Isabella har skidt skal hun skiftes om man køre i tog, er på gaden eller andet, så finder man altid en mulighed for at skifte hende, og især når hun har lort op af ryggen, der ville du så også have mulighed for at give hende mere tøj på !
Hun må meget gerne lige tørres om munden/næsen inden hun skal ud i frostvejr så ALT det snot hun havde i hoved ikke fryser fast.
Det var noget af det første jeg gjorde efter at have måtte trøste et meget ulykkeligt barn der ikke kunne forstå at hendes FARMOR måtte stresse sådan rundt om hende osv. hvis dette heller ikke er gået op for dig har Isabella meget svært ved at folk går fra hende og syntes heller ikke et så lille et barn skal opleve det sådan, syntes man skal give sig nogenlunde god tid og hvertfald ikke stresse på den måde.

Ved da udemærket godt at man kan have travlt osv og det skal hun selvf også lære, ved da også godt at alt ikke kan gå efter mit hoved!

Men syntes at de nævnte sager/ting skal opfyldes kald det hvad at du vil. kan dette ikke det så syntes jeg desværre ikke at du har nok overskud til at passe vores datter.

På den anden side, så på den måde de har at reagere på heller ikke er forsvarligt at sende vores datter på "ferie" hos dig, det ville gøre mig meget utryg i fremtiden, derfor har jeg taget en beslutning i samråd med David om at du ikke kommer til at være alene med Isabella i et meget langt stykke tid !!

Den besked du har sendt til David om at du ikke skulle have knyttet dig til Isabella, undskyld mig men hvad en i fanden er det for noget at skrive om sit barnebarn !!!

Du og kun du er selv skyld i det her.
Hvis du ikke var som du var og sagde så mange dumme ting og gjorde for den sags skyld var dette her aldrig sket, men du kommer aldrig nogensinde ind i vores hjem som tingene ser ud nu!!
Vi har tilbudt så meget for dig, fundet os i så meget lort for at sige det lige ud og så er det her takken ??
Hell no Marianne...
At du behandler mig som et lille barn, skriver til David om mig, skriger i tlf en som et andet lille barn der ikke for sin slikkepind, i dit tilfælde sin vilje !!

Jeg ved udemærket godt at du er igennem en masse ting lige nu, og har meget at se til, men det kan vi desværre ikke gøre for. Ville meget gerne have hørt på dig osv, men allerede da du var her sidst og stod og tudet som en anden teenager ude på altanen ang julen, og snakker sådan om David og hans far der står jeg af ! og mener helt af !
Hvis du tror at det skaber splid mellem David og jeg at du vælger at skrive de beskeder som du gør til ham, så ta du fejl.

SVAR FRA HENDE TIL MIG:
Jeg har videresendt din mail til David til orientering ! Jeg ønsker ikke at blive indvolveret i DIT Borderline helvede. Har du nogen sinde hørt om splitting. Du er verdensmester i denne øvelse. Det er synd for dig og især for jeres børn, som kan tage skade for livet. Håber for jeres børn at David kan holde dig holde dig ud i længden, for Isabella og Phillip fortjener det bedste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SVIGERMOR LANGT
  • #1   3. dec 2010 Hold da op.. Hun er da et svigermonster af første klasse.

    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Men trøstekram herfra, det må bestemt ikke være sjovt for nogen af jer.


  • #3   3. dec 2010 jøsses da, føler med dig, håber din mand bakker dig op så det ik går ud over jeres forhold

  • #4   3. dec 2010 OMG ! Hvad er der lige sket ? :'/
    Føler med jer !


  • #5   3. dec 2010 puha, godt det ikke går ud over jeres forhold..

  • #6   3. dec 2010 NU ER JEG BLEVET POLITI ANMELDT AF HENDE FOR CHIKANE

    tøser er det mig der er helt galt på den ?
    Min mand støtter op om mig og ved at hun er sådan.. han har selv fået nok af hende, det er kun en lille brøkdel af alt..


  • #7   3. dec 2010 Ehm .......... ? Syntes det er svært at sige om det er hende, eller dig når man ikke kender hele historien :S


  • #8   3. dec 2010 nej sys ikke du er helt galt på den, du har jo bar fået nok. og forstår godt du vil ha det stoppet, for det er jo heller ikk fedt at det skal blive ved på den måde..

    Sikke da en svigermor, at hun er kommet så langt ud og vil politi anmelde dig:(


  • #9   3. dec 2010 Da jeg læste hendes svar på den mail jeg sendte hende igår ville jeg ringe hende op for at snakke med hende, så skriger hun ind i tlf en som et andet lille barn, jeg snakkede roligt til hende. skrev en besked efter hun havde knaldet på at jeg ville ringe igen for at snakke med hende. så svarede hun bare at hun havde lige ringet til david hendes søn min mand at nu ville hun anmelde mig for chikane...
    Jeg har igennemt alt det her snakket pænt og roligt til hende , david har prøvet at snakke med hende, men der bryder hun ud i gråd og siger det er mig der skaber mig.. men nej det er hende.


  • #10   3. dec 2010 Vi er blevet enige om at hun ikke længere er en del af vores liv.

    David er lettet og så meget enig med mig.. Han har aldrig haft et godt forhold til sin mor.


  • #11   3. dec 2010 Har hun altid været sådan ?

  • #12   3. dec 2010 Syndes det er svært at sige, da vi kun har historien fra din side..

  • #13   3. dec 2010 Jeg fik vores datter hjem i tirsdag s med lort op til nakken, snot i hele hoved, ikke sine vinter støvler på osv osv hun havde kun strømpebukser og en lille trøje på inde under sit vinter tøj..
    sådan havde hun siddet i et tog i små 2 timer amen jeg kunne blive ved, har hver gang der har været noget snakket med david om det og så har han snakket med hende, men ja jeg har fået nok nu !


  • #14   3. dec 2010 Ja, det har hun .. hun bryder sig ikke om at hendes søn har en familie. hun er meget jaloux over at hendes søn ikke er endt som hende at han kan holde på sin familie.

    Kan godt forstå jer, men historien er på sin vis ikke længere end det jeg har skrevet herinde...
    hun bryder ud i raserianfald meget hurtigt.


  • #15   3. dec 2010 Hvorfor sætter i jer ikke ALLESAMMEN ned og snakker om det hele ? Det gjorde Henrik og jeg med hans moa, og nu har vi det bedste forhold til hende !

    Jeg tror (uden at kende hende) at hun bliver så gal, er at hun virkelig ønsker at gøre det bedste for jeres børn - men at hun ikke gør det godt nok. Personligt tror jeg hun er ked af det. Syntes det er synd at smide det hele på gulvet, istedet for at sætte jer ned allesammen, så mister jeres børn deres Farmor, og din kæreste mister sin mor. Jeg tror personligt at man skal passe på med bare at smide sin familie væk.

    Og jeg ved hvad jeg snakker om, har en storebror der droppede kontakten til mine forældre for ... tjaah ca. 15 år siden ( han er idag 41) Mine forældre ved ikke hvorfor, og det er der faktisk ingen der gør smiley Tro mig jeg lever i en splittet familie om nogen ! Jeg har et godt forhold til de fleste af mine søskende (vi er 5) Men indbyrdes kan de ikke sammen, og det gør noget så ondt på mig.
    Man lever kun en gang, og når livet er slut kan man ikke gøre det hele om, selvom man ønsker det.


  • tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #16   3. dec 2010 Det er da rigtig træls, at det skal være sådan, og jeg kan godt forstå dine følelser og din reaktion.

    Men når det så er sagt, så synes jeg satme det havde været på sin plads at din mand havde skrevet det brev. Eller taget den endegyldige konfrontation. Det er nemmere på et senere tidspunkt, at tilgive sin søn for noget man mener han ikke har ret i, end den svigerdatter man ikke bryder sig om. Jeg tror, og jeg skriver TROR, at hun måske havde været mere tilbøjelig til at lytte hvis det havde været hendes søn.

    Men Jeg håber i nu får lidt mere ro på i hverdagen. Stå ved jeres beslutning hvis det føles rigtigt. Det gjorde det for mig!



  • #17   3. dec 2010 Forstår godt hvad at du mener, og det her er bestemt ikke en øsnke beslutning, men David har levet med sådan en mor hele sit liv, og vi har flere gange inviteret hende her hjem hvor hun bare finder på nye ting, i håb om at david og jeg bliver uvenner.
    Vi har virkelig prøvet at være der for hende igennem, men hver gang or jeg bare afvide hvor dum jeg er osv osv. Personligt kan jeg ikke mere.
    Syntes selv jeg er meget hård i den mail jeg har sendt til hende, men føler jeg måtte skrive sådan for at trænge igennem til hende.. desværre.


  • #18   3. dec 2010 hm jeg mener godt at det kunne skrives anderledes. Men vi er jo forskellige, og heldigvis for det smiley

  • #19   3. dec 2010 det kunne sikkert havde været skrevet meget sødere..
    men de sidste dage er der kommet nogen meget grimme beskeder ind på min mands til om mig. jamen igen fik virkelig nok.


  • #23   3. dec 2010 er lige vågnet sammen med ungerne og trot ærlig takt ikke at jeg høre fra noget politi så havde jeg nok nu smiley
    Tak for støtten alle sammen, smiley smiley
    Sarah: jamen han skal da have sin medicin !


  • #24   3. dec 2010 sys i er lige barnlige

  • #25   3. dec 2010 Gaia's Mor undskyld hvad...

  • #26   3. dec 2010 ja du spurgte om meninger og jeg sys i er lige barnlige at du ikke kan sige det til hende men sender hende en mail. amen come on...

  • #27   3. dec 2010 tænk at du udstiller din sviger mor i et offenligt forum, godt nok har jeg selv borderline og ADHD, men der er sgu grænser for galskaben..

    det der er også det jeg ville kalde offenlig chikane


  • #28   3. dec 2010 jeg har sku hverken borderline eller andet... jeg er ganske normal !
    galskaben hmm.. undskyld sidder og små fniser..
    Men ja bad om meninger, men havde ikke regnet med at en ville skrive som du gør smiley Go dag til dig.
    Grunden til hun fik en mail er at kvinden ikke ville snakke om det som et voksent menneske derfor fik hun en mail !


  • #29   3. dec 2010 derfor er det da stadig ikke i orden at offenlige gøre deres private mails, for mig lyder det som YNK mig YNK mig har en dum svigermor

  • #30   3. dec 2010 tak sarah smiley

  • #31   3. dec 2010 Gaia: jeg har ikke behov for ynk ynk..

  • #32   3. dec 2010 Altså nu har jeg heldigvis en skøn svigermor så har virkelig ondt af dig.
    Men hvis det var min svigermor der så meget som havde sendt en eneste besked til min mand hvor hun havde skrevet noget ledt om mig så allerede der så havde hun da ikke set os igen så jeg synes da du er meget overbærende. Var flippet ud for længe siden så klø du bare på smiley Det er jo vandvittigt den måde hun har behandlet jeres datter på. Sikke da en kælling....


  • #33   3. dec 2010 det er selvfølgelig fuldstændig umuligt for mig at vide forhistorie og grunden til jeres konflikt - men en ting kan jeg ihvertfald sige - hvis du ønsker på nogen måde at løse denne konflikt så skal du lade være med at "nedgøre" din svigermor som du gør i brevet. jeg tror såmænd ikke det er med vilje men du taler vildt meget ned til hende og det er der jo inegn der kan lide og det er ihvertfald ikke særligt befordrende i konfliktløsning.

    essensen af brevet som jeg læser det er : marianne er forkert - christina er rigtig - og så simpelt er der sjældent noget der er - og slet ikke i familiekontroverser.

    lige i flæng kan nævnes at du beskriver hende som : barnlig, ynkelig, skyldig, og at starte en mail med "nu skal jeg lige sige dig...." er ikke en særlig konstruktiv måde.

    du skriver at hun ikke vil snakke som et voksent menneske men som jeg læser dit brev så taler du til hende som et barn ( eller jeg håber da ikke mange taler til deres børn som du taler til svigermor) så du får måske bare den reaktion din henvendelsesmåde "beder" om.


    jeg vil give gaia`s mor ret i at det brev ikke høre til i et offentligt rum - hvis min svigerdatter/søn følte det nødvendigt at offentliggøre så personligt et "angreb" på mig ville jeg blive vildt ked af det og føle mig enormt magtesløs -

    måske bliver du sur over at jeg ikke stryger dig med hårerne men jeg ser altså sådan på det at man må forvente forskeligge reaktioner og de input man får der er modsatte af det man selv mener er måske dem man "lærer" mest af


  • #34   3. dec 2010 Er meget enig med Bonnie i det hun skriver. Synes enlig os det lyder som om det du skriver, IKKE kommer fra en voksens mund, groft sagt. Altså synes os lidt du "nedgør" din sviger. Kan sagtens se der er et problem her, og havde ikke selv findet mig i det som du os klager over her, og ville da os selv helt klart tage sagen op med farmoren, men synes sagtens man kan løse det anderledes. Du siger hun ikke vi snakke om tingene, fair nok, du vælger så at skrive en mail, men du kunne godt skrive og formulere dig langt bedre, og mere voksent, og uden nedladende ord eller sætninger.. Min mening.

  • #35   4. dec 2010 Jamen kan godt forstå jer alle sammen,..
    det er første gang jeg nogenside deler noget herinde, og det sker ikke igen, jeg kan jo kun ta ved lære af det her og er også glad for jer der ikke er enige eller hvad at vi skal kalde det ..
    så tak til jer alle..


  • #36   4. dec 2010 lækkert jeg ikke er den eneste bonni du formulerede det bedre smiley

  • Sandra k
    Sandra k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 38
    #37   4. dec 2010 Chrstina, syntes du ikke den her er noget i burde tage i hjemmet og ikke offentlig på nettet?
    Er du så meget et bedre menneske når du på den måde hænger andre (endda famlie) ud på nettet?


  • #38   4. dec 2010 ER heller ikke pjattet med at du ligger den ud på nettet.. Nogle ting rager ikke andre (brev, mail, sms osv)... Meget enig med Bonnie og Gaia

Kommentér på:
SVIGERMOR LANGT

Annonce