{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

SÅ skuffet :'/ {{forumTopicSubject}}

Min kære, søde, dejlige kusine skal giftes her den 11. dec. og jeg skal være 1 brudepige !!! Weeee ! smiley
Og jeg skal derfor stå for deres polterarbend, hvilket jeg selvfølgelig har gået op i med hele min sjæl !
Men, men, men Nu er det hele planlagt, og dagen kommer til at se sådan ud:

10-13 skal vi i legeland i Esbjerg !!!
14-16 skal vi til paintball
16-18 skal vi ned på torvet i Esbjerg
kl18-? Skal vi bøf og bowl ! smiley

Vi var til at starte med 19 mennesker som kunne, og nu hvor der er mindre end en uge til har mange af dem så lige sprunget fra ! Så nu bliver vi kun 10 smiley Er bare så skuffet på min kusines vejne og ved slet ikke om jeg overhovedet skal holde det nu smiley Har bare lyst til at tude, det gør så ondt at så mange er sprunget fra , og det skal lige siges at de for lang tid siden har sagt at de godt kunne og rigtig gerne vil med, og nu vil de lige pludselig ikke ! smiley Hvad skal jeg dog gøre ?
Jeg har stået for ALT og har kun givet en opgave, som de andre åbenbart ikke kunne løse ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ skuffet :'/
  • #1   28. nov 2010 Kan det have noget med prisen at gøre

  • #2   28. nov 2010 Jeg forstår slet ikke hvorfor du spørger om hvad du skal gøre ?
    I er stadig 10 mennesker, det er da stadig en ordenlig sjat, og i skal da nok få det hyggeligt. smiley


  • #3   28. nov 2010 Oplevede det samme til min venindes. Vi var 2 piger som stod for ALT og alle dem som skulle med var helt oppe og køre over det planlagte. Vi havde spurgt 17 og alle sage ja. Da vi nærmede os dagen, begyndte de at springe fra. Så det endte med at vi var 6 piger, da dagen kom.

    Vi overvejede meget om det skulle aflyses, men tænkte nej, hun skal have hendes dag alligevel. Det blev bare sådan en sjov og skæg dag. Tror faktisk at det var godt vi ikke var flere, da vi var mere sammen, hvis du forstår.

    Vi lage ikke skjul på at der var inviteret flere, men at folk med mange dårlige undskyldninger pludselig var sprunget fra. Selvfølgelig først efter selve polterarbenen var overstået.


  • #4   28. nov 2010 Mmmm jamen er nok bare så skuffet så har mistet lysten til noget som helst :'/
    Prisen har jo hele tiden været det samme ! Og så syntes jeg ikke 600 kr er dyrt, og de har vist fra dag 1 af at det ville koste 600 kr, hvilket er billigt syntes jeg da der både er mad og drikkevarer med i prisen !


  • #5   28. nov 2010 Jeg var dælme også blevet skuffet hvis det var mig som havde lagt en masse tid og overskud i sådan noget også folk bare aflyser ..det er så mangel på respekt.. fair nok man kan være syg eller noget uventet kan opstå.. men da ikke for alle 9 !

    Jeg håber i får en god dag alligevel.. og som joan skriver håber i stedet for en tæt og hyggelig oplevelse


  • #6   28. nov 2010 Jeg synes personligt 600 kr. er rigtig mange penge, specielt på det her tidspunkt - men du skriver at de har vist det fra dag et, så kan jeg ikke forstille mig at det er derfor at de alle har sagt nej smiley

  • #7   28. nov 2010 600 er helt almindeligt, og ikke dyrt hvis der er mad og drikke med i de penge...

    Håber at dit buget kan holde til at der er sprunget så mange fra. Vi måtte aflyse laserskydning...


  • #8   29. nov 2010 sys også 6oo er billigt - til min venindes polterabend kom vi af med 800 plus vi selv skulle betale for mad og drikke (dog kun om aftenen, for sandwich og drikkelse i løbet af dagen var inkluderet. men vi var også kun 4 udover bruden, men vi havde det super hyggeligt alligevel smiley

    så sys da også bare i skal holde den for hende uanset hvor mange der kan smiley


Kommentér på:
SÅ skuffet :'/

Annonce