{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Please læs dette... {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer mødre...

Jeg har et lille problem med min datters "far", for sidste gang han havde hende efterlod han min 1 årige gamle datter derhjemme pga. druk. Jeg har nu skrevet til statsforvaltningen for at hører om jeg kan få åbnet faderskabssagen igen, for der har fra start været usikkerhed om hvor vidt han er Julie fars og det vil jeg gerne have på det rene nu. Det er hans weekend til at have hende nu her og jeg har ikke så meget lyst til at sende hende der ud fordi han er så ustabil som han er. det er ikke første gang han har efterladt hende. På et tidspunkt kom han slet ikke får at hente hende og blev bare væk, det var umuligt at få fat i ham og hører hvor han blev af, og bliver ved med at give mig skylden for at det er mig der holder hende væk.
Men nu vil jeg bare gerne have det overstået og færdig... Jeg har sendt 2 email's og 1 brev til statsforvaltningen for ligesom at få skub i sagerne men jeg har ikke hørt noget fra dem endnu. Det er så ved at være en uge sidennu jeg sendte dem.

Hold da op det blev alligevel til en roman.. sorry.
Mit spørgsmål til jer er tror i godt jeg kan holde julie tilbage fra at se hendes "far" indtil jeg har fået en afgørsel i om hvorledes han er hendes far eller ej, så jeg har noget at forholde mig til...

Det er lidt noget rod.. Så håber i kan give mig lidt støtte og opbakning i min sag.

Hilsen Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Please læs dette...
  • #1   6. aug 2008 Ondt cirkel i denne sag og i er alle 3 ofrer, selvom din tidligere mand/kæreste gør som han gør.

    Få det på det rene hvem faderen er og arbejde udfra det først inden alt det halløj, for hvis det viser sig at han ikke er faderen kan han ikke se din datter længere.


  • #2   6. aug 2008 Mini p.. Det var ikke det hun spurtgte om! Syntes det er noget mærkelig noget og kyle i hovedt på hende, når hun står i det sted hun står..

    Jeanette r.. Håber det bedste for dig og din datter.. Det er et svært sted du står.. Føler med dig..


  • #3   6. aug 2008 hej jeanette!
    du kan sagtens forbyde ham og se din datter indtil derer bevis på at han er faren.
    du skal bare indkalde dem der kan være far til hende.
    jeg vidste hvem der var far til min søn, men han nægtede men ville alligevel have konakt, men det sagde jeg nej til før der var taget blodprøver og svaret var kommet.
    jeg syns du skulle prøve og ringe der op og tale med dem, det gjorde jeg.
    Du kan også få lov til og tale med en jurist og de er rigtige søde til og vejlede en smiley
    held og lykke.
    knus stef


  • #4   6. aug 2008 om ikke andet må du forlange overvåget samvær, når han bare kan finde på at forlade hende, en 1 årig skal f...... ikke være alene på noget tidspunt

  • #5   6. aug 2008 Hey Jeanette... Hvis jeg stod i din situation turde jeg ikk sende min datter fsted... Bare tanken om han drikker når hun er der... Sys godt nok han lyder meget uansvarlig... Jeg vill godt nok også finde ud af, om det var ham der var faderen, g evn. søge forældremyndigheden over hende, hvis det viser sig at det er ham der er faderen... Han fortjener ikk at ha hende når han er sådan... Held og lykke med det Kram fra Isabella

  • #6   6. aug 2008 Mini P:
    Hvor er det nemt når man selv fremstår anonym at dømme andre hva? prøv da lige at holde op, hun står faktisk i en rigtig svær situation som ikke er spor sjov og så kommer du og hoverer. Hun ønsker hjælp så hvis du ikke har noget at bidrage med så lad da være med at komme og gnide salt i såret!

    Kan du ikke gå dem lidt på klingen og ringe til dem igen? ellers kan det måske tage lang tid frygter jeg, systemet er jo ikke kendt for at være det hurtigste og i din situation har du brug for at det går hurtigere,
    for jeg forstår dig godt, det må ikke være spor sjovt at sende hende derhen til ham når han er sådan og har efterladt hende alene på den måde.
    Jeg ville holde hende tilbage fra hendes far så vidt muligt indtil det var afgjort. Det må være hårdt for dig, jeg håber det går hurtigt elelr de kan skubbes til at få lidt fut i tingene fordi tingene er som de er


  • #7   6. aug 2008 Mini P: Er du sikker på at du sidder det rigtige sted?? Dit hoved gør ihvertfald ik!!

    Jeanette: Jeg tror godt at du ka nægte i det her tilfælde.. Når han bare lader et barn på 1 år blive alene hjemme tror jeg ik at han har noget på hans side overhovedet og alt er rettet til dig istedet


  • #8   6. aug 2008 hvis du har mistanke om at han har efterladt din datter eller du har mistanke om at der er andre ting som ikke er i orden så har du ret til ikke at udlevere din datter til i har været i amtet..
    men du skal ringe der op og sige hvorfor at du tager den beslutning..
    fordi så er du sikker på at de ved det hvis han ringer..
    hvis han ringer til dig eller kommer så siger du bare til ham at han må kontakte amtet.. du skal ikke udtale dig.. i det hele taget tror jeg ikke at du skal åbne din dør for ham.. bare for en sikkerheds skyld.. og husk at infomere vuggestuen og dine nærmeste om det.. så de hvis de passer hende ikke lader ham komme i nærheden..

    håber at det kommer at gå den rigtige vej..


Kommentér på:
Please læs dette...

Annonce