{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

forvirret mm. lang ? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har altså et tude indlæg. og det eneste jeg vil have ud a det er jeg vil have i vide om jeg virkelig er så forkert på den !!!

Min lillebror bliver 12 idag, og vi har et rigtig tæt forhold.
det har jeg tilgengæld ikke med min mors kæreste, så min mor spurgte om jeg ville komme selvom det blev holdt hos ham.. for ellers ville hun holde det hos min mormor..
sagde så at det var fint nok, for han skulle ikke være skyld i min lillebror fik en dårlig dag.. så jeg har rendt med røven ude a bukserne for at hjælpe med div ting til fødselsdagen.. og det eneste han har gjort var at købe servietter.. hvilket ikke betyder det store noget a det, da det ikke er en 'fight' over hvem der gør mest.. så sidder vi og snakker, min mors moster er kommet.. og de snakker om at min mors hund er med hvalpe, fordi min mormors hund løb væk.. og det synes han var irriterende for han fik alt bøvlet med det.. så jeg sagde for sjov til chillie (min mors hund) ar hun kunne komme op til mig.. (det var min hund først, indtil jeg flyttede hjem) og så siger han fandme ''NEJ det skal hun sku ikke, du giver alle dine dyr væk'' og først tænkte jeg spade.. men spurgte hvad han mente med det? hvor han svarede ''ja hvor er alle dine dyr'' (som om jeg var ligeglad med dem) forklare ham så jeg er kommet a med en hund.. fordi han ikke fik motion nok i forhold til hans behov.. og mine katte fordi jeg altså arbejde hele tiden.. hvilket han bare ryster på hovedet a.. jeg begynder så at græde delvis hormoner nok. men jeg synes det var så unødvendig en kommentar.. jeg har elsket alle mine dyr, og er kommet a med dem fordi det var det bedste for dem.. så jeg siger ''det flot.. HVORFOR blev din hund aflivet?''
ja det var han nød til.. svarede han.. hvor jeg sagde ''ikke en skid, du var sur over mor tog til sverige i stedet for at passe den.. og derfor blev den aflivet'' ..
i mellemtiden er min lillebror så gået amok.. (ham på 18) fordi han synes det latterligt jeg skal gå grædende derfra HVER gang vi er der, fordi han kommer med unødvendige kommentar.. så gik hen og gav min mindste lillebror et kys og sagde tillykke og så gik vi..

På vej ud a døren siger min mors moster fandme ''Ja det kan fandme heller ikke passe, de skal være så næsvise''

-Dt eneste vi gjorde var at frklare ham han ikke var en skid bedre, tværtimod.. og at der var en god grund til jeg ikke har dem mere.. fordi det var det bedste for dem !!

Det lyder måske ikke a særlig meget, og som en lille ting.. men har ikke snakket med manden i 2 år fordi han kommer med kommentar som ''HUn er tyk og vammel at kigge på'' ''hun bliver en dårlig mor, og kan ikke tage vare på et barn'' og ''Kan sku godt forstå hendes biologiskefar er ligeglad med hende, sådan som hun er'' og det bare nogle a tilfælderne.. alligevel finder jeg i mig selv at give ham chance på chance for min mor og brors skyld, fordi det er der de bor.. og vil ikke have de skal vælge..

Men jeg er kommet dertil hvor jeg bare ikke kan mere, sagde for 3 dage siden 'han skal ikke ødelægge det' og alligevel gør han det.. og nu aner jeg ikke mine levende råd..

Jeg har vil dårlig samvittighed fordi jeg ikke er til min brors fødselsdag men kan ikke sidde der ovre bare og tage imod hans lort, når jeg ved han ikke kan fordrage mig og aldrig kommer til det.. men kan heller ikke bare tage imod..

vil ikke have min mor skal vælge mellem os, men som det ser ud ligenu ses vi kun når jeg er hos min mormor.
og så vil jeg sku hellere bare lade hende være.. forklare hende hun ikke skal ringe hele tiden.. fordi jeg respektere hun er sammen med ham, men at jeg altså bare ikke kan klare det mere..

Er je bare total forkert på den, og nogle gode forslag til hvad jeg skal gøre. har prøvet at snakke med ham en halv million gange, og min mor.. men det hjælper ikke en skid!

Undskyld den blev lang og rodet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forvirret mm. lang ?
  • #1   17. sep 2010 forstår ik hvorfor din mors hun er blevet gravid fordi din mormors hund løb væk =D

    Jeg synes du har tacklet det rigtig.. dog forstår jeg ik hvorfor din mor ik træder i karakter.. undskyld mig..


  • #3   17. sep 2010 Måske ikke det du vil hører men det lyder ikke til nogen af jer burde have dyr !

  • #8   18. sep 2010 Sandie &..

    Nu var det ikke det den her tråd var omkring..
    og min mors hund mangler BESTEMT intet, og har et lykkeligt og godt liv.
    og mine dyr har heller aldrig manglet noget, vi kan hurtigt blive enige om jeg ikke skulle have dyr på da værende tidspunkt.. fordi 12timer er en lang arbejds dag.. men jeg fik dem da jeg arbejdede 37 timer over en uge hvor de intet manglede.. og var med i en fyringsrundte.. og det noget der kan ske for ALLE !!! så det plat a kommentere noget du ikke aner en skid om !

    Linda..
    Jeg sagde ja til det kunne blive holdt der ovre, for min lillebrors skyld.
    fordi jeg ved han gerne vil have min mors kæreste med til fødselsdagen.. og ville ikke være en busemand og sige den skulle holdes ved min mormor.. for så ville han ikke komme !!! så tænkte det skulle nok gå, han var vel ikke så dum at sige sådan en gang lort !!!
    det gjorde han så.

    og ja jeg gik hjem til min mormor, fordi jeg græd helt vild.
    og det ville jeg ikke byde min lillebror, men jeg gik tilbage der til for min lillebrors skyld, og var en times tid. fordi min lillebror ikke skal lide under det !!

    men du skulle prøve at stå i situationen.. for når han siger noget, så husker man ikke kun den ene ting han siger.. man husker også ALT det andet, og man husker at ens mor sætter ham før en selv. og det altså ikke nemt. men kan godt se det svært hvis man aldrig har prøvet det ..

    Alle andre (:
    Jaa det rigtig svært, min mor påstår han er ked af det, og kan godt se det var dumt gjort af ham.. men jeg tror ikke på det, det bare noget hun siger for at undskylde det.. hvis der er noget jeg har lært de sidste 3 år så er det at han ALDRIG siger noget, han fortryder senere.. så har sagt til min mor at jeg respekterede hun ville være der, og det var ok for mig.
    men a hun skulle vide jeg ikke ville høre om alle deres problemer (en dag vil hun flytte, dagen efter blive osv.) og at jeg ikke selv ville komme det. men at det jo heller ikke var nødvendigt for hun kunne altid besøge mig, og ellers kunne vi ses hos min mormor.. har dog lovet at komme når der kommer hvalpe, og tjekke til dem med div. ting. da min mors hund stoler fuldt og fast på mig, og derfor er det bedst sådan.. ligeledes skal jeg hjælpe dem med at sælge hvalpene og sådan.. sjovt nok synes min mors kæreste jeg er god nok til det hm.. udnyttelse!! men jeg elsker chillie og selvølgelig vil jeg sørge for hende og hvalpene kommer godt i gennem det her forløb. egentlig er jeg fint tilfreds med den vej tingene er gået, havde håbet det ville blive bedre.. men set i bagspejlet har der aldrig været en chance for det kunne blive bedre.. for jeg lever i 2010 og han sidder stadig fast i 1800talet xD


  • #9   18. sep 2010 jeg ved ikke hvorfor min mor ikke siger noget..
    det gør hun sådan set også tror jeg, men hendes ord mangler handling..
    han er ligeglad med hun siger det ringe a ham, og han snakker også virkelig nedladende til hende.. for bare 14dage siden sagde han til hende ''ja det eneste jeg efterhånden kan bruge dig til, er når jeg skal have noget at bolle'' og han har hende præcis hvor han vil have hende altså.. For selvom hun truer med at flytte og har pakket sine ting flere gange, så ved han hun aldrig gør det.. og at hvis hun gør det kan han altid true med selvmord så hun tilbage i reden igen.. det prøvet flere gange altså..


  • #11   18. sep 2010 pernille..

    det er det nemlig.
    Men jeg er bare også fast besluttet på jeg ikke vil miste min mor pga a dem. det skal bare ikke ske ! om så jeg skal slå ham ihjel -.-'
    ej nok ikke hahah:D men vil i hvertfald kæmpe for hun skal åbne øjnene.
    og så sørge for at holde mig.. fra ham (:

    men det irriterende med de mødre, jeg har i hvertfald fået god indblik i hvordan jeg IKKE vil være som mor.


  • #12   18. sep 2010 Du spurgte om vores mening at du ikke vil høre den er jo så ikke mit problem ! Fordi jeg ikke sidder og siger det er super synd for dig ! Bliver du sur ! Så skriv at du kun gider hører fra dem der gider slikke dig i røven !!!!

  • #14   18. sep 2010 Pernille - kan godt se min besked er skrevet hårdere end hvad meningen var smiley

    Det må du undskylde Nadiaa - men jeg mener det stadig smiley Bare på en mildere måde smiley


  • #15   19. sep 2010 sandie..
    er skam ikke sur (: og det ikke fordi du ikke gerne må lufte din mening.
    men det var bare ikke det jeg spurgte om, jeg ber ikke om at folk skal slikke mig i røven eller have ondt a mig.. jeg spørg skam bare hvad jeg burde gøre i sådan en situation.. og så fortæller jeg dig at ang. det med at holde dyr tager du fejl (:


  • #16   19. sep 2010 du kan kun være ærlig overfor din mor, der er ingen grund til du diskuterer det med ham. din bror havde nok ikke en fed oplevelse, fordi det blev holdt dér.. så tror det var bedre at du havde meldt afbud, når stedfaderen skulle være dér.. og så kun komme når han ikke var dér.. ja, så er der nok nogen der begynder at tænke sig om.

    du kan ikke vælge din mors mand, men du kan bestemme hvad du selv går med til.. hvis der er risisko for sådan en ballade hver gang, havde jeg ikke dukket op.


Kommentér på:
forvirret mm. lang ?

Annonce