{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.339 visninger | Oprettet:

Pyhh troede det blev idag :-( {{forumTopicSubject}}

Jah min gamle kat på 12 år som bor hos mine forældre har de sidste par dage skrantet MEGET ned af bakke.. Han er gået fra en 4-5 kg flot og aktiv mis, til at veje ca. 2 kg og kunne gå et par meter og så bare ligge og stirre og han kunne ikke hoppe op nogen steder som han plejer. .så ringede her til morgen til dyrlægen og han lød meget bekymret og vi fik en tid her til eftermiddag..

Da jeg kom hjem til de gamle var han rigtig skidt og vi havde indstillet os på at det blev den sidste tur med ham, og at vi ikke ville få ham med hjem..

Dyrlægen konstaterede at han var vildt dehydreret og hans nyrer var stort set stået af.. men han syntes at der var lidt håb og valgte at give ham en sidste chance så han fik noget pencilin kur, noget der kunne redde nyrerne og så fik han 300 ml væske.. Han var så dehydreret at han ikke engang fik pukkel af væsken :-S men mens han fik det kvikkede han lidt op.. Han lå ellers bare og stirrede ud i luftet.. Så jeg fik min elskede gamle mis med hjem og han får sin chance indtil weekenden så nu står den på alt det lækre vi kan knibe i ham..

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg trænger bare til at få luft.. der er sket så meget på det sidste af dårlige ting så dette var både lidt dårligt/positivt herfra :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyhh troede det blev idag :-(
Kommentér på:
Pyhh troede det blev idag :-(

Annonce