{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Ikke særlig rar oplevelse {{forumTopicSubject}}

I morges da mig og min kæreste Jacob lige havde afleveret Papaya i dagplejen og skulle i skole og på arbejde kørte vi bagved en lastbil som skulle til højre i krydset. Den drejer til højre og pludselig kunne mig og Jacob høre en ung mand skrige helt vildt.

Vi parkerede hurtigt bilen og gik over for at se om vi kunne hjælpe ham.

Hans lå og skreg vildt og tog sig om benet. Hans fod var helt kvast. Det var som hvis huden var revet af fra skinnebenet og ned af hele foden overalt. Så man kunne se de 5 lange tynde knogler der går ned gennem foden hele vejen ned og alle tæerne var brækkede. Det så ud til at han manglede to tæer synes jeg. Hans storetå lignede en tå på et lig og den var bukket helt forkert ind over alel de andre.

Hans sko og sok lå henad vejen og var blevet kværnet af sammen med det øverste af hele hans fod. Hud og kød.

Da han stoppede med at skrige spurgte vi om han var ok, hvor han nikkede.
10 minutter senere kom ambulancen og vi tog hans cykel der var flad som en pandekage og drejet helt forkert. Rat og sykelkurv stod i lodret retning henad hvor lastbilen har kørt den flad.

havde det skidt bagefter og rystede da jeg drejede hovedet da jeg hørte han skreg og så hvordan han så ud.

Knægten var kun 18 år og vi har fået at vide at han muligvis skal have amputeret det nederste af sit venstre ben.

Politiet afhørte Jacob og senere blev han interviewet. Så var ret ukoncentreret i skolen i timerne efter. Sad allerede i skolen en halv time senere og vidste ikke helt hvordan jeg skulel fremstamme tingene jeg ville sige når jeg blev spurgt om noget

Det hele står her:

http://www.fyens.dk/article/1668863:Odense----Det-er-sgu-synd-for-ham


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke særlig rar oplevelse
  • #2   23. aug 2010 puha for en grim oplevelse !

  • #3   23. aug 2010 Puha.. Cykelister og lastbiler er altså en farlig cocktail.. Kan da godt forstå du var en smule rystet..

  • #4   23. aug 2010 Nej puha da for en oplevelse. Håber aldrig nogensinde jeg kommer til at stå i noget lignenede, godt Jacob kunne holde hovedet koldt og gjorde det der skulle gøres. Er ikke sikker på at jeg ville reagere helt så snusfornuftigt i sådan en situation, og håber sådan set aldrig jeg finder ud af det.
    Hvis du stadig har det skidt med oplevelsen, så synes jeg du skal prøve og ringe til falck, og høre om du kan komme til at tale med en psykolog, mener de har nogen, som taler med folk der har været vidner til ulykker


  • #5   23. aug 2010 puha så godt overskriften på eb.dk tidligere smiley

  • #6   23. aug 2010 De dumme højresvings ulykker! smiley
    Lastbilen ser intet og dem på cykel tror mange gange at de er blevet taget hensyn til smiley
    Sikke en grim oplevelse....


  • #7   23. aug 2010 Jeg fatter ik cyklister ik kigger sig en ekstra gang.. Helt ærlig.. Når jeg cykler har jeg ALTID kæmpe hørebøffer på og jeg tjekker ALTID en ekstra gang om der er en lastbil og er der det tjekker jeg om jeg ka komme forbi eller han har overset mig..
    Lastbil chauffører har faktisk rigtig svært ved at se en cyklist.. Men der er godt nok også mange cyklister som kører som død og helvede og tror de ejer det hele bare fordi de er bløde billister.. Ik sagt at de "hårde" billister ik tror de ka det hele..


  • #8   23. aug 2010 puha tror jeg ville ha traumer langt tid efter :s
    argh.. :s

    Kommer til at tænke tilbage på en dag hvor min mor og jeg skulle på rigshospitalet hvor vi kørte med en lille falck bil. vi holder så ude i et kryds og skal dreje til venstre. Pludselig kommer der en bil i høj fart og rammer på en eller anden måde en lygtepæl. han svinger rundt om sig selv i bilen 2 gange også parkere han på et hjørne hvor han derefter stiger ud og åbner bagdøren og hiver et lille barn ud og derefter LØBER han sin vej :s

    bare den oplevelse. fuck... :s


  • #9   23. aug 2010 Puha sikke en oplevelse.
    Hverken sjov for dig, din kæreste eller føren af lastbilen, for slet ikke at tale om den unge mand.

    Min kæreste er ved at tage lastbilkørekort, og de har idag brugt den ulykke som undervisning. Som min kæreste sagde, så er de der cyklister bare ikke til at se, også selvom de har en nærzone spejl.

    Så en opfordring til cyklister kunne være, at de altid skal opføre sig i trafikken som om lastbilerne ikke kan se dem, og ikke tro på at de kan det.


  • #11   23. aug 2010 nej nej nej den stakkels stakkels dreng!!! Og stakkels dig der har været vidne til det... puha en grim oplevelse!

Kommentér på:
Ikke særlig rar oplevelse

Annonce