{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Føler mig virkelig dum :-( {{forumTopicSubject}}

Hele min verden faldt lige sammen.. eller sådan føler man det hvertfald.. Så lidt på FB at en i familien nu er blevet gravid.. de er lige blevet gift i april så det er højst sansynligt gået stærkt..
Lige nu kan jeg slet slet ikke være glad på deres vegne er tværdigmod bare super ked og virkelig jaloux, og det er jo unfair af mig.. smiley føler mig virkelig som et dårligt eksemplar af familien..
Og alt dette op til prøven hvor vi måske får svar på om vi kan blive forældre på naturligt vis.. smiley

Undskyld mit jamre indlæg.. - Burde skamme mig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig virkelig dum :-(
  • #1   6. jul 2010 kender det absolut godt!

  • #2   6. jul 2010 Du burde bestemt IKKE skamme dig.... Du er et menneske... Mennesker har følelser og vi bruger dem hver dag....

    Når man har været SÅ meget igennem som i har, og brændende ønsker sig et barn, er det sku svært at holde facaden til sidst, når man ser folk omkring sig blive gravide...
    Vi var selv 3 år om at blive gravide, så kender følelsen du sidder med lige nu.... Giv dig selv lov til at føle så'n.. Det er helt normalt...


  • #3   6. jul 2010 Lizette
    Ja, du har fuldstændig ret i at sådan skal man ikke tænke! MEN vi er kun mennesker og sådan tænker vi bare engang i mellem. Det er fuldt ud forståeligt at du ikke kan juble af glæde når I står i den situation I står i. Det tror jeg alle kan forstå. Og med den modgang I har haft er det klart at det er svært at finde glæden frem for et par som "allerede" er blevet gravide. Så du skal ikke føle dig så ØV, det er ganske normalt. Og alt den modgang I har haft bliver da snart vendt til medgang. Bare vent og se :O) Det hele skal nok gå og til den tid så finder du glæden frem over at nogen i familien venter sig, for så bliver det jo snart Jeres tur :O)

    Trøste kram herfra :O)


  • #4   6. jul 2010 Du skal ikke skamme dig, jeg kender det godt. Det handler jo ikke om at du IKKE er glad på deres vegne. Din 'ulykke' og længsel efter dit eget barn overskygger bare det at det er dejligt for dem at de skal være forældre. Når det ikke kan lykkedes for jer, så er det SÅ uretfærdigt at det lykkedes for andre bare sådan!
    Du er ikke et dårligt menneske af den grund, det er helt naturligt. Da vi skulle til at have hjælp, så blev alle mine veninder nærmest gravide (eller sådan føltes det i hvert fald:)) og jeg kunne bare slet ikke være glade på deres vegne når jeg fik det af vide.

    Det skal nok lykkedes for jer og du må altså ikke gå og skamme dig. Håber du kunne bruge det til lidt;): Op med humøret og held og lykke søde.


  • #6   6. jul 2010 Uhaa kender det udemærket...Når man virkelig selv brænder for at få en lille er der ikke noget værre end at ens omgangskreds/familie bliver gravide..
    Selvom man inderst inde er glade på deres vejne har man jo lidt svært ved at vise det, hvilket er synd for modparten og kan såre dem meget, men man tænker ikke over det... Jeg prøvede at såre et nært familiemedlem, da de ventede sig, kunne først se det efter det var sket...Havde dårlig samvittighed for mente jo ikke det jeg sagde, og de kunne jo ikke gøre for at det lykkedes i første hug smiley

    Men sådan er vi indrettet og det gør ikke dig/mig til dårligere mennesker...


  • #7   6. jul 2010 Åhh dejligt at se i er så mange der har svaret mig og kan følge min tankegang.. Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne deter jo en stor og lykkelig ting for dem, men min egen smerte overskygger det nok lige nu..
    Synes det er mega hårdt folk blir så hurtigt gravide når vi kæmper, ved at jeg ikke er ene i den situation og der er mange der kæmper meget mere end vi gør og derfor føler jeg mig dum og som et dårligt menneske at jeg kan tillade mig at sidde og sige sådan når andre har det meget værre end mig..

    Jeg kunne aldrig í mit liv finde på at lade min vrede og tristhed gå ud over de mennesker i mit liv det lykkedes for at blive gravid.. er glad på deres vegne og følger med i deres graviditeter og når de har født.. er kun ked indevendig og kan til tider få nok af deres børne snak og graviditeter, men det blir for mig selv.. ville aldrig ødelægge deres glæde..

    Ved det kommer til at ske for mig selv på et tidspunkt.. lige nu virker det bare fjernt for mig uanset om det er det eller ej.. og det gør ret ondt..


  • #9   7. jul 2010 Godt at høre man ikke er alene.. synes bare det er hårdt man inde i sig selv ønsker at andre ikke blir gravide fordi man selv har svært ved det.. sådan et mennesker vil jeg helst ikke være.. det kom bare virkelig bag på mig at hun pludselig er gravid + at jeg har en højgravid veninde + kusine.. synes det er meget hårdt lige nu.. og har haft det skidt siden igår.. og er bare så nervøs for den test lige nu smiley

  • #11   7. jul 2010 Åhr du er sød Camilla.. Dejligt at folk forstår.. Har også en veninde der kæmper for at blive gravid.. hun har så prøvet over 1 år endnu men synes også man meget følger med om hun nu får sin mens eller om testene er positive og alt det.. Lidt skræmmende.. og nu synes jeg lige pludselig situationen er meget anderledes hvis at vi ikke blir gravide pga. der er noget galt.. så ændrer man meget syn på tingene..

  • #13   7. jul 2010 Lige præcis.. desværre.. :-S

  • #14   7. jul 2010 Søde Søde Lizette - Det er altså en ganske naturlig reaktion du har... Og jeg kan sagtens forstå dig.... Jeg ville bare ønske der var noget jeg kunne gøre for at hjælpe jer, som jeg så mange gange før har sagt....

    Alverdens tanker og knus til jer...


  • #15   7. jul 2010 Du så sød smiley tak søde...

Kommentér på:
Føler mig virkelig dum :-(

Annonce