{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

kender i det? {{forumTopicSubject}}

me at have lyst til at gå ned i baggangen. tage kondisko og fleecejakken på. fortsætte ud i skuret og tage skydestigen og megafonen med ud, lukke døren pænt efter sig, og age stigen med over på den anden side at huset. sætte stigen på terassen op ad huset og kravle op til tagrenden. fortsætte op ad tagbøjlerne forbi skorstenen helt op på tagryggen. stille sig godt til rette og RÅBE af lungernes fulde kraft:

*nu skal du høre her din klovn! det der med at skal være far er ikke noget man kan melde sig til og fra som man lige har lyst til. enten er man med, eller også er man ikke. det her er uværdigt overfor mig. og jeg finder mig ikke i det. det halve af første trimester forsøgte du at købe en abort med dyre gaver. så flyttede jeg fra dig. og anden halvdel så eller hørte jeg dig slet ikke. hele andet trimester så eller hørte jeg dig heller ikke. her i sidste halvdel af 3 trimester er det pludselig blevet spændende. men ved du hvad!? sådan som du har opført dig, er ikke sådan man trækker billet til en fødsel! NEJ du skal ikke med. der skal en med der har været der for mig HELE vejen og ikke en der pludselig er blevet obs på det her fordi det kommer til at koste nogen af dine højt elskede penge! du er velkommen senere på dagen, eller dagen efter.

og så kan du hilse din ubruelige søster og sige til hende at jeg så afgjort ikke er hendes avls-ko og at hun godt kan pakke sit fis sammen, for hun har ikke det der ligner rettigheder i det her! JEG skal nok invitere når jeg har overskud til at vise barnet frem, og hvad forestiller hun sig lige når ikke jeghatr set hende i 7 måneder! ikke så meget som en sms har jeg fået fra hende, så hvad ret mener hun lige hun har?

og min hund fister, den holder du dig enten helt fra, eller også opfører du dig overfor den som den er vant til mennesker ofører sig overfor den. for der er ingen rimelighed i, hverken overfor den eller mig, at den skal suse skrup forvirret rundt efter en af dine berømte knipse-koncrter eller når du vil lege sindsyg galop-hest leg med den i MIN stue.

festen er forbi kammerat

kravle ned at tagbøjlerne, ned af stigen, kigge efter om der ligger noget i tagrenden der skal med ned. folde stigen sammen. sætte den og megafonen pænt på plads i skuret over ved hundegården.gå ind i sofaen og hælde en kop kaffe over. og derefter føle lettelsens suk. og muligvis naboernes undrende blikke fremover........

kender du det?

hav en dejlig dag!
janne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det?
Kommentér på:
kender i det?

Annonce