{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Hmm !- ønsker at blive gravid. {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om at en lille baby kunne være dejlig . Har været sammen med kæresten 16 mdr, og forlovet 4 mdr ..
Han vil dog ikke have en baby endnu , jeg er måske også for ung efter manges mening, men føler bar at jg er klar til at få en baby. Når andre går hen og bliver gravide kan jeg li frem gå hen og blive halv ''jaloux'' over det ..
Men jeg må vel bare acceptere at han ikke vil endnu ..
Suuk ..
Nogen der har nogen gode råd til evt at slå tanken ud af hovedet på mig igen ..
Så skriv endelig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm !- ønsker at blive gravid.
  • #1   27. mar 2008 hvor gammel er du ?

    husk du kan ikke tvinge nogen hvis de ikke vil det kommer der intet godt ud af smiley


  • #2   27. mar 2008 hehe jaaah det er jo det smiley Smill ..
    Lena , jeg bliver 19 til sommer .. smiley


  • #3   27. mar 2008 Louise : Neeej det har han ikke rigtig , han mener bare at han ikke er klar endnu , men self hvis jeg går hen og bliver gravid ved et uheld vil han jo self stå ved.

    Ville heller aldrig nogen sinde kunne finde på at tvinge ham til det . Aldrig i lovet smiley


  • #4   27. mar 2008 Os kaldt livet smiley hehe

  • #5   27. mar 2008 ok det nu ik så galt fik min den første som 20
    men vent og se tiden an måske han bare vil være helt sikker på det er jer 2
    eller bare nyde at være ung

    jeg kunne godt bruge en barnepige så du må godt låne mine *GGG*


  • #6   27. mar 2008 Louise .. Har jeg også prøvet , han kunne ikke rigtig svare på det ud over at han sagde om 5 år .. hehe hvilket virker som MANGE år for mig da jeg jo er klar .. hehe


  • #7   27. mar 2008 Lena .. Jaaah det er rigtig smiley
    Men da han bliver 27 i år tro jeg bare han er bange ved tanken , og tanken om øknomi og sårn hvis du forstår smiley

    Jamen lena du siger bare til smiley hehe .. Har faktisk passet børn siden jeg var 13 så har lidt omfrang om det smiley hehe


  • #8   27. mar 2008 hehe jaah louise det er jo det smiley
    men det sjove ved det hele er at han faktisk til tider laver sjov med at jeg nok er gravid hvis jeg har ondt i maven eller der er gåede kluder i min mens ..
    men når det så går op for ham hvad det enli er han siger så bliver han helt tavs , for hvad hvis det nu var rigtig smiley hehe ..
    Sidder også tit hvis jeg ser nogen billeder af babyer der er søde og viser ham dem smiley hehe ..
    Ligger rigtig rigtig meget op til at det kunne være dejlig smiley
    forstår ham også godt at han vil vente , og jeg er i gang med uddanelse og skulle da også første være at jeg blev gravid mellem sommer og december så jeg kunne blive færdig på skole først smiley men da han sagde 5 år , tænkte jeg bare ''hold da op , det var længe og skulle gå og gerne ville have en baby med ham smiley ''


  • #9   27. mar 2008 hey Lullee smiley

    uhhh kan godt forstå dig!!! det er os ubeskriveligt dejligt at være mor! ingen tvivl om det.. MEN;) det kræver tid og tålmodighed at ha sådan en.., det er hårdt, lige meget hvor stærk du er som person, kommer du til at opleve følelsen, at være ''bundet fast''...
    man kan næsten godt droppe tanken om at få mere tid til sig selv..

    f.eks
    man kan ikk' bare tage hjem til en veninde, en lørdag aften, hvis den lille nu er gået i seng.

    alle de ekstra penge der er i overskud, går som regel altid på mad, bleer, shampoo diverse ting! ellers må man bare undvære, og lige leve af risengrød;)

    du kan ikk' bare lige hoppe ned i skoene 2min, før bussen køre.

    plus du finder som regel ud af hvem der er dine rigtige vener.. det selvfølgelig både godt, men os lidt dårligt.., for man blir lidt skuffede, og kommer til at savne alle de ''venner'' man har haft.

    osv osv osv!!!!! haha

    så mit råd til dig er: Nyd friheden!!!
    og så kommer det nok, når du minst venter det;)

    nederen det med din fyr?? men ved at min fyr, hellere ikk ville havde frisk! fra min side var det nemligt ikk planlagt., og der kom de vildeste kriser ud af det! men i sidste ende, endte det hele godt, og han valgte at blive smiley og den dag idag, har vi det skønt alle 3;)

    så hvem ved hvad din fyr enlig vil, når det kommer til stykket;)


  • #10   27. mar 2008 og jeg var 17 som gravid:)

  • #11   27. mar 2008 jo ok så han jo ved at være oppe i årne
    måske han føler det for tidligt for dig og ikke vil ødelægge din ungdom smiley

    jamen hvor bor du har du kørekort smiley


  • #12   27. mar 2008 Sille : Det er helt rigtig smiley
    det skal heller ikke misforståes at jeg ikke aceptere hans valg .. overhovedet smiley
    Og ved det er hårdt ovs smiley
    men det med friheden, jeg har ikke den store omgangskreds og bruger faktisk mest min tid her hjemme, tingende med at gå i byen og sådan har faktisk aldrig rigtig været mig.. smil ..
    Er udemærket klar over hvad sån et barn inde går smiley helt sikkert ..
    Havde bare li brug for at få fortalt det og få snakket om det smiley Smiiil ..
    men er helt med på hvad du siger ..
    Køre heller ikke for meget i det , har kun en ekelt gang sagt at jeg var klar hvor han medlte tilbage at det var han ikke, hvilket jeg jo også acepterret, det er bare en ting inde i mig selv jeg går og spekulere over , og nogen gange er det bare godt at komme ud med det smiley smiiiil ..

    hvor gaml er du nu og dit barn ?


  • #13   27. mar 2008 Lena ..
    Jaah jeg tro det har noget med det at gøre ..
    men nu er det jo ham jeg vil være sammen med smiley
    Så at gå hen og få et barn med ham ville ikke være at midste min ungdom smiley


Kommentér på:
Hmm !- ønsker at blive gravid.

Annonce